Ahhh koetjiekoetjiekoetjie.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, het niveau is dramatisch bij Studio Voetbal. Ik ga slapen
Komt omdat m'n punten van Mertens nog niet zijn verwerktquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/vo(...)#subleagueklassement
Gaan ze dat nog updaten?quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/vo(...)#subleagueklassement
ik mis nog punten van overtoom en de rest van mijn paradepaardjes.quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat m'n punten van Mertens nog niet zijn verwerkt
Alle 11 zeker?quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik mis nog punten van overtoom en de rest van mijn paradepaardjes.
Zeker van een Jood.quote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Treingrappen. Object en infaam.
somsquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef S0nic het volgende:
Straks komt de analyse van Waterreus over Vermeer zijn blunder![]()
En PSV'ersquote:Op zondag 2 september 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
Waterreus neemt het altijd voor keepers op.
Ook dat ja.quote:
Niets mis mee.quote:
Goed om te weten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
In FIFA heeft hij ook een goede reflex, alleen is hij klein dus alles gaat erin
En in PES?quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
In FIFA heeft hij ook een goede reflex, alleen is hij klein dus alles gaat erin
In PES is verhoeven de beste van alle keepers bij Ajaxquote:
Toppers als Mathijsen en Janmaatquote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
Knap van Feyenoord dat ze Hoflevernacier zijn.
Dat zegt helaas heel veel over het huidige Nederlands elfta.quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toppers als Mathijsen en Janmaat
Liever niet, dan kijk ik MOTD nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Rabieluh het volgende:
Idd, ik wil de kools zien van VEN PUUHHHRSIE
goeie grap zelf bedacht?quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Na jaren weer een Janmaat tegen de Turken
Gewoon nog een keer kijken dan (hoe laat begint dat ook alweer?)quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, dan kijk ik MOTD niet
Jup, Liverpool heeft gewonnen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, dan kijk ik MOTD niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Beide zijn te vroegquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Janmaat is te vroeg erbij gehaald, maar Van Rhijn na 2 potjes eredivisie niet.
Of Willems.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Gregquote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn geen betere rechtsbacks in Nederland blijkbaar.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Na jaren weer een Janmaat tegen de Turken
Dat vind ik ook een rare tov Douglas.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterreus snapt er meer van dan Koeman
Janmaat nóg meer, wat is je punt?quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die had al 25 hele wedstrijden achter de rug ofzo
Douglas is gewoon een gare kutbraziliaan, moet je niet eens willen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een rare tov Douglas.
Ja, dat denk ik dus ook, dat van Gaal zo denkt.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Douglas is gewoon een gare kutbraziliaan, moet je niet eens willen.
Nee hoor, je interpreteert het fout. Geeft niet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij roept dat Willems ook 2 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld...
Je bent niet echt in vorm deze week.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, je interpreteert het fout. Geeft niet.
Kalou?quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook, dat van Gaal zo denkt.![]()
We hebben niet eerder zo'n duidelijke importspeler/kandidaat voor Nederlandse elftal gehad toch?
Okequote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm deze week.
Gaan die 5e worden?quote:
Spel zonder grenzenquote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef tammepiet het volgende:
Jack doet ook commentaar bij 12 landenspel ofzo.
Die vervolgens nooit geselecteerd werdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |