Die video was geniaalquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze proberen Leo Driessen na te doen.
"NEE, DIT IS NIET JOOST VOLMER"
Nouja niet bijzonders maar hij ging tegen een jeugdspeler ook eens tekeer en gebruikte als argument het type schoenen wat hij aanhad. Verder weet ik het niet meer preciesquote:
Fijn dat daar al ons belastingeld heen gaat, heb al 0,5 keer gelachen. Die ober van Sport1 is nog beter.quote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
Als iemand zo gaat staan juichen omdat hij een pingel meekrijgt moet jehem direct weer ongedaan maken.
Goed dat wij dezelfde mening delen, doet mij deugd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
eigenlijk gewoon bij juichen van een pingel gewoon geen pingel.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet bijzonders maar hij ging tegen een jeugdspeler ook eens tekeer en gebruikte als argument het type schoenen wat hij aanhad. Verder weet ik het niet meer precies
Dat kan ik me voorstellen. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Goed dat wij dezelfde mening delen, doet mij deugd.
En als het niveau bij VI goed is ga je juichen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, het niveau is dramatisch bij Studio Voetbal. Ik ga slapen
Welterusten.quote:
Ik sta nog steeds boven je.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Gefeliciteerd.
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |