Jack en anderen well. Hij straks nog wel iets laten vallen over hoe het zou moeten.quote:
die van de Passion?quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik herinner me nog een akkefietje met Matheus.
Nee manquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe oud is die downie eigenlijk![]()
35 ofzo?
Ter compensatie, de 4 voorgaande jaren was het Studio Neusquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve wedstrijd niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
Ze zijn doodsbang voor het 'Studio Ajax'-label. Nu ontwijken ze Ajax dus maar in z'n geheel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve wedstrijd niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
Serero was als een katana.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
Te laat zijn staat gelijk aan scherp zijn.
Valt me heel erg op. Ze snappen alleen niet dat de meeste kijkers hoogstwaarschijnlijk voor Ajax zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn doodsbang voor het 'Studio Ajax'-label. Nu ontwijken ze Ajax dus maar in z'n geheel.
Mathijsen is pas 32quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe oud is die downie eigenlijk![]()
35 ofzo?
Hoeveel wil je bespreken? Beter, rood, genoegen nemen met gelijkspel. Minder fouten. Volgende week beter.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve aflevering niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt me heel erg op. Ze snappen alleen niet dat de meeste kijkers hoogstwaarschijnlijk voor Ajax zijn.
35.quote:
Ja leek mij ook.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Hij was geen zenuwachtig en niet scherp zijn is gewoon standaard iets.. Gert Jan moet niet dom lullen
Is helemaal nietsquote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Reijnen, slappe speler. Altijd al gevonden.
Is ook helemaal geen centrale verdediger.
Dit.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Die Reijnen brabbelt maar wat goedbedoeld om z'n excuus aan te bieden, dat wordt helemaal verkeerd geļnterpreteerd en nou is hij helemaal de lul.
Best zielig eigenlijk.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Die Reijnen brabbelt maar wat goedbedoeld om z'n excuus aan te bieden, dat wordt helemaal verkeerd geļnterpreteerd en nou is hij helemaal de lul.
Best zielig eigenlijk.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Best zielig eigenlijk.
Die mag onwijs blij zijn dat ie 93 minuten op het veld mocht staanquote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Tegen Gorter zal hij wel niks gezegd hebben.
Vertelquote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Maar Verbeek kan wel vaker raar uit de hoek komen heb ik uit betrouwbare bron gehoord
Had twee keer rood moeten hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mag onwijs blij zijn dat ie 93 minuten op het veld mocht staan
Ze proberen Leo Driessen na te doen.quote:
Reclame van Overtoom, waarbij iedereen bij dat bedrijf het raam open doet en roept tegen de vrachtwagen 'dat is snel'quote:
Die video was geniaalquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze proberen Leo Driessen na te doen.
"NEE, DIT IS NIET JOOST VOLMER"
Nouja niet bijzonders maar hij ging tegen een jeugdspeler ook eens tekeer en gebruikte als argument het type schoenen wat hij aanhad. Verder weet ik het niet meer preciesquote:
Fijn dat daar al ons belastingeld heen gaat, heb al 0,5 keer gelachen. Die ober van Sport1 is nog beter.quote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
Als iemand zo gaat staan juichen omdat hij een pingel meekrijgt moet jehem direct weer ongedaan maken.
Goed dat wij dezelfde mening delen, doet mij deugd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
eigenlijk gewoon bij juichen van een pingel gewoon geen pingel.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet bijzonders maar hij ging tegen een jeugdspeler ook eens tekeer en gebruikte als argument het type schoenen wat hij aanhad. Verder weet ik het niet meer precies
Dat kan ik me voorstellen. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Goed dat wij dezelfde mening delen, doet mij deugd.
En als het niveau bij VI goed is ga je juichen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, het niveau is dramatisch bij Studio Voetbal. Ik ga slapen
Welterusten.quote:
Ik sta nog steeds boven je.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Gefeliciteerd.
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |