Ter compensatie, de 4 voorgaande jaren was het Studio Neusquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve wedstrijd niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
Ze zijn doodsbang voor het 'Studio Ajax'-label. Nu ontwijken ze Ajax dus maar in z'n geheel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve wedstrijd niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
Serero was als een katana.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
Te laat zijn staat gelijk aan scherp zijn.
Valt me heel erg op. Ze snappen alleen niet dat de meeste kijkers hoogstwaarschijnlijk voor Ajax zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn doodsbang voor het 'Studio Ajax'-label. Nu ontwijken ze Ajax dus maar in z'n geheel.
Mathijsen is pas 32quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe oud is die downie eigenlijk![]()
35 ofzo?
Hoeveel wil je bespreken? Beter, rood, genoegen nemen met gelijkspel. Minder fouten. Volgende week beter.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve aflevering niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt me heel erg op. Ze snappen alleen niet dat de meeste kijkers hoogstwaarschijnlijk voor Ajax zijn.
35.quote:
Ja leek mij ook.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Hij was geen zenuwachtig en niet scherp zijn is gewoon standaard iets.. Gert Jan moet niet dom lullen
Is helemaal nietsquote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Reijnen, slappe speler. Altijd al gevonden.
Is ook helemaal geen centrale verdediger.
Dit.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Die Reijnen brabbelt maar wat goedbedoeld om z'n excuus aan te bieden, dat wordt helemaal verkeerd geïnterpreteerd en nou is hij helemaal de lul.
Best zielig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |