Ik moest ook nog even zoekenquote:Op maandag 3 september 2012 09:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Vielen er nou deze week heel veel af en vorige week alleen Jordy Bernal? Of zijn er vorige week nou ook veel meer mensen afgevallen. Ik vrees dat zelfs dit programma te hoog gegrepen is voor me
Gebruiken ze daar voor elk programma nou hetzelfde deelnemersveld of zo?quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Jody verdient de wildcard.
Hopelijk hebben ze geleerd van Sterren Dansen Op Het IJs waar Ralf onterecht wegmoest, waardoor heel veel mensen boos waren.
Neuh, Ralf is gewoon een camerageil mannetje en Jody probeert op deze manier toch een soort BN'er te blijven.quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar voor elk programma nou hetzelfde deelnemersveld of zo?
Nee niet gezien, ik ga even zoekenquote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Ireth het volgende:
Ik zag vanavond tussen het zappen door ergens bekend gemaakt worden dat Jody de wildcard heeft gekregen?Nog iemand die dat heeft gezien??
twitter:shownieuws twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:45:41Jody Bernal krijgt wildcard: Zanger zaterdag te zien in Sterren Springen http://t.co/PWZYt1Jg #shownieuws reageer retweet
waarom kan je niet in een spoiler zettenquote:Op maandag 3 september 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet gezien, ik ga even zoeken
En gevonden:twitter:shownieuws twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:45:41Jody Bernal krijgt wildcard: Zanger zaterdag te zien in Sterren Springen http://t.co/PWZYt1Jg #shownieuws reageer retweet
Oh het is bij Shownieuws geweest? Dan hoeft het toch niet meer in een spoiler? En het was al gepost ook.quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom kan je niet in een spoiler zetten?
ik dacht ze zaterdag zouden bekennenquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het is bij Shownieuws geweest? Dan hoeft het toch niet meer in een spoiler?
Belachelijkquote:Op maandag 3 september 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En gevonden:twitter:shownieuws twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:45:41Jody Bernal krijgt wildcard: Zanger zaterdag te zien in Sterren Springen http://t.co/PWZYt1Jg #shownieuws reageer retweet
Ah zie! Had ik het toch goed gehoord!quote:Op maandag 3 september 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar nietquote:Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
Dat Jaap eruit ligt, is slecht voor de kijkcijfers.. Reken maar dat veel mensen juist dat wilden zien.
Dat is de uitzending met Jaapquote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Sterren Springen trekt bijna 1,6 miljoen kijkers
Sterren Springen is net als vorige week een van de best bekeken programma's op de zaterdagavond. De show wist bijna 1,6 miljoen kijkers te trekken. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
In totaal zaten 1.590.000 mensen voor de buis om onder anderen Yuri van Gelder, Terror Jaap en Emile Ratelband van de duikplank te zien springen. Dat is een miljoen meer kijkers dan vorige week. Het programma, gepresenteerd door Gerard Joling, verslaat daarmee wederom de concurrentie.![]()
http://www.destentor.nl/n(...)-miljoen-kijkers.ece
Hoeveel randdebielen zijn er in nederland![]()
Met Patty in de spagaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Jammer, ik had haar nog wel een keer naakt willen zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Greys het volgende:
Gewonde Kimberley Klaver klaar met Sterren Springen
AMSTERDAM - Kimberley Klaver doet niet meer mee aan het programma Sterren Springen.
De 26-jarige actrice heeft tijdens een training haar neus gebroken, en heeft de strijd om gekroond te worden tot beste schoonspringer moeten opgeven. Een woordvoerder van SBS laat weten dat Klaver tijdens een sprong haar knie tegen haar neus kreeg.
Ze is dinsdag geopereerd. SBS weet nog niet hoe de lege plek die de actrice achterlaat wordt opgevuld in het schoonspringprogramma.
Klaver baalt van haar uitschakeling. "Was aan het trainen voor zo'n gave sprong", twitterde de actrice toen ze net uit de narcose kwam. "Ik mag dus van de dokter niet meer het zwembad in. Niet duiken, niet springen, geen salto's, niks! Verboden."
"Heel veel sterkte met de operatie", liet de zender weten via Twitter. "We leven mee en duimen voor een snel herstel. Sterkte!"
Gewond
Verschillende bekende Nederlanders die meedoen aan het programma raakten al gewond.
Zo liep Patty Brard onder meer een verdraaide knie op en brak ze haar tand af. Emile Ratelband belandde in het ziekenhuis met een gekneusde arm. Ralf Mackenbach hield een hoofdwond over aan een duik en Jody Bernal liep na een salto een hersenschudding op.
-------------------
Als je zo die laatste opsomming leest...![]()
Oh zo weinig, ik dacht nog aan een flink aantal. Dan lukt het idd zeker welquote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?
Datquote:Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef L3viathan het volgende:
Volgens mij hebben de programma makers een beetje onderschat hoe gevaarlijk het is.
Ja maar Justine heeft darmtering, dat komt niet door de duikplank.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap kwam bij zijn tweede sprong ook al niet helemaal jofel terecht en Justine ligt nóg op sterven.
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:27 schreef Specularium het volgende:
Ja maar Justine heeft darmtering, dat komt niet door de duikplank.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
........en Justine ligt nóg op sterven.
Dat jaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, mooi voor haar.
Ik snap niet dat iemand in haar toestand meedeed aan dit programma.
Mss heeft SBS het haar verplicht?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, mooi voor haar.
Ik snap niet dat iemand in haar toestand meedeed aan dit programma.
Ja, maar ik wilde niet lullig doen.quote:Op zondag 2 september 2012 08:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan er niks aandoen??? Niet zo veel vreten misschien?
Ook SBS mag niet ten koste van iemands gezondheid een contract doorvoeren.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mss heeft SBS het haar verplicht?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Specularium het volgende:
Piet Paulusma doet soms anders vermoeden maar het is echt zo.
Hahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook SBS mag niet ten koste van iemands gezondheid een contract doorvoeren.
Piet Paulusma doet soms anders vermoeden maar het is echt zo.
Huh? Moet dat niet zo bij een SBS6-programma:quote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
WIN! Kaarten Sterren Springen
Wil je komend weekend kans maken om bij de derde liveshow van Sterren Springen op Zaterdag aanwezig te zijn? Dat kan!
Mail het antwoord op onderstaande vraag plus je contactgegevens naar publiek-sterren@eyeworks.tv en wie weet zit jij zaterdag op de tribune van het Pieter van den Hoogenband Zwemstadion in Eindhoven.
Hoe heet het vrouwelijke jurylid van Sterren Springen op Zaterdag?
Ik wil wel maar weet het antwoord niet![]()
Whehe, dat wordt nog wat morgenavond.quote:Ik heb gisteren de jonge durfal Ralf Mackenbach van top tot teen in het ijs gelegd. Zijn hele zijkant was beurs. En Kelly is plat op haar gezicht gevallen. Daar zal ook extra make-up op moeten. Zelfs Yuri van Gelder zei dat hij niet had gedacht dat hij zoveel pijn zou hebben.
Ik moet lachen en tegelijkertijd geloof ik het ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:58 schreef tong80 het volgende:
Je bent zo lang onder water dat je niks van het applaus meekrijgt. Er is grote stilte ook als je bovenkomt. ’O ik ben dood’, denk ik daardoor iedere keer. Tot ik dan Geer hoor. ’
quote:Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef Karina het volgende:
Ik moest ook nog even zoeken![]()
Deze zitten allemaal in de halve finale:
Adje
Dirk Taat
Kimberley Klaver
Liesbeth Kamerling
Patty Brard
Kelly van der Veer
Liza Sips
Ralf Mackenbach
Raynor Arkenbout
Yuri van Gelder
Wildcard (nog niet bekend) -> Jody Burn-all
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
Die Kimberley ligt er toch uit vanwege haar gebroken neus?
Helaas heb ik geen FoK! T-shirt en daarnaast ben ik dan op vakantiequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Nou, welke FOK!ker geeft zich op en springt in een FOK! t-shirt
Kan allebei tegelijkertijd tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Fok!Dat doe ik dan lekker voor mijn eigen bekendheid.
Kan het nu nog steeds niet gelovenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef Cee het volgende:
Hadden we twee weken terug ooit gedacht dat we hier nog naar af zouden tellen?
Deze zitten allemaal in de halve finale:quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:19 schreef MissJ het volgende:
komt vanavond weer die groep die er de 1e aflevering was? Of doen ze nu iedereen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |