abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 22:35:12 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116366444
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
Dat Jaap eruit ligt, is slecht voor de kijkcijfers.. Reken maar dat veel mensen juist dat wilden zien.
Blijkbaar niet :D

Sterren Springen trekt bijna 1,6 miljoen kijkers

Sterren Springen is net als vorige week een van de best bekeken programma's op de zaterdagavond. De show wist bijna 1,6 miljoen kijkers te trekken. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

In totaal zaten 1.590.000 mensen voor de buis om onder anderen Yuri van Gelder, Terror Jaap en Emile Ratelband van de duikplank te zien springen. Dat is een miljoen meer kijkers dan vorige week. Het programma, gepresenteerd door Gerard Joling, verslaat daarmee wederom de concurrentie. :P

http://www.destentor.nl/n(...)-miljoen-kijkers.ece

Hoeveel randdebielen zijn er in nederland :|W
pi_116366600
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Blijkbaar niet :D

Sterren Springen trekt bijna 1,6 miljoen kijkers

Sterren Springen is net als vorige week een van de best bekeken programma's op de zaterdagavond. De show wist bijna 1,6 miljoen kijkers te trekken. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

In totaal zaten 1.590.000 mensen voor de buis om onder anderen Yuri van Gelder, Terror Jaap en Emile Ratelband van de duikplank te zien springen. Dat is een miljoen meer kijkers dan vorige week. Het programma, gepresenteerd door Gerard Joling, verslaat daarmee wederom de concurrentie. :P

http://www.destentor.nl/n(...)-miljoen-kijkers.ece

Hoeveel randdebielen zijn er in nederland :|W
Dat is de uitzending met Jaap 8)7
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 14:24:19 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_116383118
Ik denk dat mensen wel blijven hangen, het is toch nog maar twee afleveringen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:32:49 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116383336
Kijkcijfers: Sterren Springt stijgt verder, Beat the Best daalt :|W

SBS 6 blijft de grote winnaar op zaterdagavond. Sterren Springen trok gisteren 1,6 miljoen kijkers, wat een groei van grofweg 200 duizend kijkers betekent.

http://zappen.blog.nl/alg(...)-beat-the-best-daalt

_O-
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:36:51 #230
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116383431
'Wij willen Patty Brard plat op d'r bek zien gaan, Ria Valk zwalkend zien quicksteppen'

Bijna 1,6 miljoen kijkers wilden zaterdag ook wel eens vallende sterren zien. 'Logisch: Sterren springen is volkomen over de top. De camp voorbij. En dus voor velen het kijken waard, om diverse redenen', schrijft Jean-Pierre Geelen. .

Op zaterdagavond is televisie om te gieren. 'En het wordt nog veel erger'

Zo'n 250 BN'ers had hij moeten bellen :D voor deelname aan Sterren springen op zaterdag, vertelde producent Reinout Oerlemans vorige week in een interview. Het was even zoeken, maar ze bestaan dus echt, de wanhopige CN'ers die zich in al hun wanhoop in het diepe storten op SBS6. De ruwe staalkaart van de dreigende vergetelheid toont onder anderen Terror Jaap, Patty Brard, Justine Pelmelay en Emiel Ratelband. De beelden zijn schrijnend, het zalvende licht van de schijnwerper moet hun wonden helen.

Bijna 1,6 miljoen kijkers wilden zaterdag ook wel eens vallende sterren zien. Logisch: Sterren springen is volkomen over de top. De camp voorbij. En dus voor velen het kijken waard, om diverse redenen. De vette pens van Terror Jaap, in z'n glitterende zwembroek paraderend langs de tribune van het zwembad. Presentator Gerard Joling: 'O, jongens, dit is toch om te gieren? En het wordt nog veel erger.' :|W

Gillen: Kelly van der Veer, de transseksueel uit Big Brother III, als 'zeemeerman' in badpak met siliconen billen en borsten. Joling: 'Lieverd, luister eens: moet ik tegen jou alleen praten of tegen jullie alledrie?' _O-

Medepresentatrice Tess Milne na de sprong van Kel: 'Kelly, kom er maar uit. Zit alles er nog in?'

http://www.volkskrant.nl/(...)n-quicksteppen.dhtml
_O_ :P
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 17:35:34 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116388879
Het stukje lijkt aardig to-the-point. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:41:33 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116389072
Kimberley Klaver breekt neus bij schoonspringen

Actrice Kimberley Klaver heeft haar neus gebroken tijdens een training voor Sterren Springen op Zaterdag. De blondine zal waarschijnlijk het SBS6-programma hierdoor vroegtijdig moeten verlaten.

Een woordvoerder van de zender zegt op de website van RTL Boulevard dat Kimberley haar eigen knie tegen haar neus heeft gehad en dat ze momenteel geopereerd wordt. 'Het is nog even afwachten hoe ze uit de operatie komt maar waarschijnlijk is het einde oefening.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)schoonspringen.dhtml
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:51:04 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116389310
Spoedoperatie Justine Pelmelay

Zangeres Justine Pelmelay ligt na een ingrijpende spoedoperatie weer op de intensive care. "Er zijn momenten geweest, waarop ze de indruk wekte op te willen geven," aldus haar partner en manager Ronald van Driel.

Voor de 53-jarige zangeres was dit de derde zware operatie binnen een week. Volgens haar partner en manager Ronald van Driel was Justine’s toestand de afgelopen dagen zorgelijk. "Justine was erg zwak en bleef ondanks het gebruik van medicamenten pijn houden. Het was alsof ze langzaam achteruit ging en steeds dieper wegzakte. Er zijn zelfs momenten geweest waarop ze de indruk wekte op te willen geven."

http://www.telegraaf.nl/p(...)tine_Pelmelay__.html

alweer :D -O-
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 18:01:52 #234
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116389593
Tsja, niemand zei dat het gemakkelijk was om B-artiest te blijven. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_116389594
Wat rot voor haar....
pi_116389831
Waar heeft ze last van dan?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_116389879
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:14 schreef Samson het volgende:
Waar heeft ze last van dan?
Afstervende darmen.
pi_116389899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:16 schreef kissaa het volgende:

[..]

Afstervende darmen.
Lastig
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_116392667
Typische sbs6 programma met tenenkrommende commentaar
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 20:49:09 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_116396020
Gerard gunt Dirk Taat overwinning Sterren Springen
Als het aan Gerard Joling ligt, wordt acteur Dirk Taat de winnaar van zijn tv-show Sterren Springen op Zaterdag op SBS 6. Dat vertelt hij op 100%NL. Joling vindt Taat wel een lekker hapje. “Mijn persoonlijke favoriet is toch wel Dirk Taat, omdat het een acteur is, goed gespierd is, maar ook risico’s neemt, zoals op 7,5 meter hoog op je handen gaan staan. Dat is wel heel pittig, hoor. Eigenlijk neemt iedereen een risico, want als je even fout in het water terecht komt, gaat het helemaal mis.“

Soms wordt er volgens Joling te veel risico genomen. “Mensen slaan ook heel vaak door. Dat heb je ook gezien bij Patty en Terror Jaap. Het is puur vermaak. Zonder kandidaten geen tv-programma, dus ik ben erg trots op hen.”

Joling voelt zich als een vis in het water in de SBS 6-show. “Ik vind het een programma dat erg bij me past. Ik kan hier natuurlijk alles mee. Als het een echt pijnlijke situatie is, behandel ik met respect. Maar ik moet gieren van het lachen.”

Sterren Springen op Zaterdag is nog twee zaterdagen te zien op SBS 6.
Bron

Joling is partijdig, foei }:|
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:26:01 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116398123
Joling ondanks brokken blij met kijkcijfers

Gerard Joling is nog altijd ontzettend blij met de stijgende kijkcijfers voor Sterren Springen. Dat laat hij weten aan RTL Boulevard. Het gesprek ging verder over Kimberley Klaver, die vandaag tijdens de training voor het programma haar neus brak.

Volgens Joling ging het mis doordat Kimberley haar knieën te ver optrok. "Ze was vandaag druk aan het trainen, en je wil natuurlijk promotie maken in de show en het steeds beter doen. Ze heeft toen tijdens een sprong haar knieën te ver opgetrokken, waardoor ze tegen haar neus aanstootten."

Hij wenst de actrice veel beterschap. "Het is natuurlijk waardeloos. Het blijkt dat het toch heel moeilijk is, want er zijn meerdere mensen met een rib gekneusd, of dit of dat. Het beste en beterschap, het is heel lullig gewoon." Voor Kimberley betekent haar gebroken nieuws het einde van Sterren Springen. Volgens Joling is het nog niet duidelijk of zij door een andere schoonspringende ster vervangen zal worden. "Er wordt momenteel overlegd of er een vervanging komt of dat het hierbij wordt gelaten. We hebben al een wild card voor Jody Bernal."

Over het succes van het programma zegt Gerard: "Om heel eerlijk te zijn had ik het absoluut niet verwacht. Met 5 tot 600.000 kijkers was ik al heel blij geweest. Uiteindelijk ging de wind een andere kant opstaan. Ik ben echt ontzettend blij."

http://www.destentor.nl/n(...)-met-kijkcijfers.ece

Zelfs Joling is verbaasd :P
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 4 september 2012 @ 21:41:53 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116399174
Wat een brokkenprogramma :')
pi_116400847
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:11:49 #244
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116401104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Met Patty in de spagaat.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:56:54 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116404178
Nu Kimberly aan de telefoon in Shownieuws :P
Gordijnen dicht en kijken dus :+
pi_116411773
Vind je het gek die hoge kijkcijfers. Er vallen zowat doden bij dit program, dat is pas spanning en sensatie!
Ja, die met de ballen in de bek.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2012 @ 11:30:45 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116414684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?
Of erger: Op weg naar..., The best of, Greatest hits, Hoogtepunten, Bloopers, De voorbereidingen van..., etc? :o
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 september 2012 @ 11:30:45 #248
163650 Greys
pi_116414685
Gewonde Kimberley Klaver klaar met Sterren Springen

AMSTERDAM - Kimberley Klaver doet niet meer mee aan het programma Sterren Springen.
De 26-jarige actrice heeft tijdens een training haar neus gebroken, en heeft de strijd om gekroond te worden tot beste schoonspringer moeten opgeven. Een woordvoerder van SBS laat weten dat Klaver tijdens een sprong haar knie tegen haar neus kreeg.
Ze is dinsdag geopereerd. SBS weet nog niet hoe de lege plek die de actrice achterlaat wordt opgevuld in het schoonspringprogramma.

Klaver baalt van haar uitschakeling. "Was aan het trainen voor zo'n gave sprong", twitterde de actrice toen ze net uit de narcose kwam. "Ik mag dus van de dokter niet meer het zwembad in. Niet duiken, niet springen, geen salto's, niks! Verboden."
"Heel veel sterkte met de operatie", liet de zender weten via Twitter. "We leven mee en duimen voor een snel herstel. Sterkte!"

Gewond
Verschillende bekende Nederlanders die meedoen aan het programma raakten al gewond.
Zo liep Patty Brard onder meer een verdraaide knie op en brak ze haar tand af. Emile Ratelband belandde in het ziekenhuis met een gekneusde arm. Ralf Mackenbach hield een hoofdwond over aan een duik en Jody Bernal liep na een salto een hersenschudding op.

-------------------

Als je zo die laatste opsomming leest... :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 september 2012 @ 11:35:33 #249
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_116414799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Greys het volgende:
Gewonde Kimberley Klaver klaar met Sterren Springen

AMSTERDAM - Kimberley Klaver doet niet meer mee aan het programma Sterren Springen.
De 26-jarige actrice heeft tijdens een training haar neus gebroken, en heeft de strijd om gekroond te worden tot beste schoonspringer moeten opgeven. Een woordvoerder van SBS laat weten dat Klaver tijdens een sprong haar knie tegen haar neus kreeg.
Ze is dinsdag geopereerd. SBS weet nog niet hoe de lege plek die de actrice achterlaat wordt opgevuld in het schoonspringprogramma.

Klaver baalt van haar uitschakeling. "Was aan het trainen voor zo'n gave sprong", twitterde de actrice toen ze net uit de narcose kwam. "Ik mag dus van de dokter niet meer het zwembad in. Niet duiken, niet springen, geen salto's, niks! Verboden."
"Heel veel sterkte met de operatie", liet de zender weten via Twitter. "We leven mee en duimen voor een snel herstel. Sterkte!"

Gewond
Verschillende bekende Nederlanders die meedoen aan het programma raakten al gewond.
Zo liep Patty Brard onder meer een verdraaide knie op en brak ze haar tand af. Emile Ratelband belandde in het ziekenhuis met een gekneusde arm. Ralf Mackenbach hield een hoofdwond over aan een duik en Jody Bernal liep na een salto een hersenschudding op.

-------------------

Als je zo die laatste opsomming leest... :D :')
Jammer, ik had haar nog wel een keer naakt willen zien.

Volgens mij hebben de programma makers een beetje onderschat hoe gevaarlijk het is.
Alhoewel.. dit soort berichten zorgt wel voor extra kijkcijfers..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_116414800
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?

Oh zo weinig, ik dacht nog aan een flink aantal. Dan lukt het idd zeker wel :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')