Blijkbaar nietquote:Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
Dat Jaap eruit ligt, is slecht voor de kijkcijfers.. Reken maar dat veel mensen juist dat wilden zien.
Dat is de uitzending met Jaapquote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Sterren Springen trekt bijna 1,6 miljoen kijkers
Sterren Springen is net als vorige week een van de best bekeken programma's op de zaterdagavond. De show wist bijna 1,6 miljoen kijkers te trekken. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
In totaal zaten 1.590.000 mensen voor de buis om onder anderen Yuri van Gelder, Terror Jaap en Emile Ratelband van de duikplank te zien springen. Dat is een miljoen meer kijkers dan vorige week. Het programma, gepresenteerd door Gerard Joling, verslaat daarmee wederom de concurrentie.![]()
http://www.destentor.nl/n(...)-miljoen-kijkers.ece
Hoeveel randdebielen zijn er in nederland![]()
Met Patty in de spagaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Jammer, ik had haar nog wel een keer naakt willen zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Greys het volgende:
Gewonde Kimberley Klaver klaar met Sterren Springen
AMSTERDAM - Kimberley Klaver doet niet meer mee aan het programma Sterren Springen.
De 26-jarige actrice heeft tijdens een training haar neus gebroken, en heeft de strijd om gekroond te worden tot beste schoonspringer moeten opgeven. Een woordvoerder van SBS laat weten dat Klaver tijdens een sprong haar knie tegen haar neus kreeg.
Ze is dinsdag geopereerd. SBS weet nog niet hoe de lege plek die de actrice achterlaat wordt opgevuld in het schoonspringprogramma.
Klaver baalt van haar uitschakeling. "Was aan het trainen voor zo'n gave sprong", twitterde de actrice toen ze net uit de narcose kwam. "Ik mag dus van de dokter niet meer het zwembad in. Niet duiken, niet springen, geen salto's, niks! Verboden."
"Heel veel sterkte met de operatie", liet de zender weten via Twitter. "We leven mee en duimen voor een snel herstel. Sterkte!"
Gewond
Verschillende bekende Nederlanders die meedoen aan het programma raakten al gewond.
Zo liep Patty Brard onder meer een verdraaide knie op en brak ze haar tand af. Emile Ratelband belandde in het ziekenhuis met een gekneusde arm. Ralf Mackenbach hield een hoofdwond over aan een duik en Jody Bernal liep na een salto een hersenschudding op.
-------------------
Als je zo die laatste opsomming leest...![]()
Oh zo weinig, ik dacht nog aan een flink aantal. Dan lukt het idd zeker welquote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |