quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 22:39:33Toch goed dat #sbs uitgebreid aandacht besteedt aan de #Paralympics op de zaterdagavond.. Hulde! #sterrenspringen reageer retweet
Ja dat dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Mijn hemel, geen hond kijkt er naar als je iedereen moet geloven en hier lullen jullie gewoon even 5 topics vol tijdens de uitzending![]()
Jaap, Mevrouw Thomas Berge en Emile Ratelband en dan nog iemand. Dat je deze legendarische televisie niet afgekeken hebt, foei.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap, Mevrouw Thomas Berge en Emile Ratelband en dan nog iemand. Dat je deze legendarische televisie niet afgekeken hebt, foei.
Marian Mudderoverstequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap, Mevrouw Thomas Berge en Emile Ratelband en dan nog iemand. Dat je deze legendarische televisie niet afgekeken hebt, foei.
Ik moest even gniffelenquote:Op zondag 2 september 2012 00:14 schreef Adelante het volgende:
Is er zoiets als een youtube samenvatting van de 8 sprongen?
enjoyquote:Op zondag 2 september 2012 00:14 schreef Adelante het volgende:
Is er zoiets als een youtube samenvatting van de 8 sprongen? Wil ze wel zien van deze week, maar geen 2 uur sbs gemist doorspitten
Hij kwam bij zijn poging tot bommetje maar tot 3 meter 12. Dikke tegenvaller.quote:Op zondag 2 september 2012 01:52 schreef Anonymousz het volgende:
er is een tsunami gekomen in het zwembad toen jaapie ging springen?
was toch wel fantastische televisiequote:Op zondag 2 september 2012 07:55 schreef Mylene het volgende:
Nog meer kijkers dan vorige week: 1.590.000.
RTL4's Golden Girls is gezakt naar onder de miljoen kijkers.
Kan er niks aandoen??? Niet zo veel vreten misschien?quote:Op zondag 2 september 2012 01:28 schreef miep63 het volgende:
Jaap, ik weet die man kan er niks aandoen, maar ik kon het ook niet helpen, dat ik maar even 'wegkeek'.
Dat zijn geweldige kijkcijfers zeg. De finale zie ik misschien nog wel richting de 2 miljoen gaanquote:Op zondag 2 september 2012 07:55 schreef Mylene het volgende:
Beiden terecht.quote:Op zondag 2 september 2012 07:55 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
'die man kan er niks aan doen'
Mwaaaaaaaa.
Hehe, ik zie een link met naar vanavondquote:
Ik denk gewoon deze:quote:Op zondag 2 september 2012 09:45 schreef Cee het volgende:
1,5 miljoen kijkers. Ik weet niet welke smiley ik hiervoor moet gebruiken. Doe deze dan maar
*denkt een minuut hard na*quote:Op zondag 2 september 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik zie een link met naar vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |