abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:26:01 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116398123
Joling ondanks brokken blij met kijkcijfers

Gerard Joling is nog altijd ontzettend blij met de stijgende kijkcijfers voor Sterren Springen. Dat laat hij weten aan RTL Boulevard. Het gesprek ging verder over Kimberley Klaver, die vandaag tijdens de training voor het programma haar neus brak.

Volgens Joling ging het mis doordat Kimberley haar knieën te ver optrok. "Ze was vandaag druk aan het trainen, en je wil natuurlijk promotie maken in de show en het steeds beter doen. Ze heeft toen tijdens een sprong haar knieën te ver opgetrokken, waardoor ze tegen haar neus aanstootten."

Hij wenst de actrice veel beterschap. "Het is natuurlijk waardeloos. Het blijkt dat het toch heel moeilijk is, want er zijn meerdere mensen met een rib gekneusd, of dit of dat. Het beste en beterschap, het is heel lullig gewoon." Voor Kimberley betekent haar gebroken nieuws het einde van Sterren Springen. Volgens Joling is het nog niet duidelijk of zij door een andere schoonspringende ster vervangen zal worden. "Er wordt momenteel overlegd of er een vervanging komt of dat het hierbij wordt gelaten. We hebben al een wild card voor Jody Bernal."

Over het succes van het programma zegt Gerard: "Om heel eerlijk te zijn had ik het absoluut niet verwacht. Met 5 tot 600.000 kijkers was ik al heel blij geweest. Uiteindelijk ging de wind een andere kant opstaan. Ik ben echt ontzettend blij."

http://www.destentor.nl/n(...)-met-kijkcijfers.ece

Zelfs Joling is verbaasd :P
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 4 september 2012 @ 21:41:53 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116399174
Wat een brokkenprogramma :')
pi_116400847
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:11:49 #244
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116401104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor Geer dat het succes even blijft. Was de eerste 'sterren schaatsen...' ook niet heel succesvol?
Met Patty in de spagaat.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:56:54 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116404178
Nu Kimberly aan de telefoon in Shownieuws :P
Gordijnen dicht en kijken dus :+
pi_116411773
Vind je het gek die hoge kijkcijfers. Er vallen zowat doden bij dit program, dat is pas spanning en sensatie!
Ja, die met de ballen in de bek.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2012 @ 11:30:45 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116414684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?
Of erger: Op weg naar..., The best of, Greatest hits, Hoogtepunten, Bloopers, De voorbereidingen van..., etc? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 september 2012 @ 11:30:45 #248
163650 Greys
pi_116414685
Gewonde Kimberley Klaver klaar met Sterren Springen

AMSTERDAM - Kimberley Klaver doet niet meer mee aan het programma Sterren Springen.
De 26-jarige actrice heeft tijdens een training haar neus gebroken, en heeft de strijd om gekroond te worden tot beste schoonspringer moeten opgeven. Een woordvoerder van SBS laat weten dat Klaver tijdens een sprong haar knie tegen haar neus kreeg.
Ze is dinsdag geopereerd. SBS weet nog niet hoe de lege plek die de actrice achterlaat wordt opgevuld in het schoonspringprogramma.

Klaver baalt van haar uitschakeling. "Was aan het trainen voor zo'n gave sprong", twitterde de actrice toen ze net uit de narcose kwam. "Ik mag dus van de dokter niet meer het zwembad in. Niet duiken, niet springen, geen salto's, niks! Verboden."
"Heel veel sterkte met de operatie", liet de zender weten via Twitter. "We leven mee en duimen voor een snel herstel. Sterkte!"

Gewond
Verschillende bekende Nederlanders die meedoen aan het programma raakten al gewond.
Zo liep Patty Brard onder meer een verdraaide knie op en brak ze haar tand af. Emile Ratelband belandde in het ziekenhuis met een gekneusde arm. Ralf Mackenbach hield een hoofdwond over aan een duik en Jody Bernal liep na een salto een hersenschudding op.

-------------------

Als je zo die laatste opsomming leest... :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 september 2012 @ 11:35:33 #249
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_116414799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Greys het volgende:
Gewonde Kimberley Klaver klaar met Sterren Springen

AMSTERDAM - Kimberley Klaver doet niet meer mee aan het programma Sterren Springen.
De 26-jarige actrice heeft tijdens een training haar neus gebroken, en heeft de strijd om gekroond te worden tot beste schoonspringer moeten opgeven. Een woordvoerder van SBS laat weten dat Klaver tijdens een sprong haar knie tegen haar neus kreeg.
Ze is dinsdag geopereerd. SBS weet nog niet hoe de lege plek die de actrice achterlaat wordt opgevuld in het schoonspringprogramma.

Klaver baalt van haar uitschakeling. "Was aan het trainen voor zo'n gave sprong", twitterde de actrice toen ze net uit de narcose kwam. "Ik mag dus van de dokter niet meer het zwembad in. Niet duiken, niet springen, geen salto's, niks! Verboden."
"Heel veel sterkte met de operatie", liet de zender weten via Twitter. "We leven mee en duimen voor een snel herstel. Sterkte!"

Gewond
Verschillende bekende Nederlanders die meedoen aan het programma raakten al gewond.
Zo liep Patty Brard onder meer een verdraaide knie op en brak ze haar tand af. Emile Ratelband belandde in het ziekenhuis met een gekneusde arm. Ralf Mackenbach hield een hoofdwond over aan een duik en Jody Bernal liep na een salto een hersenschudding op.

-------------------

Als je zo die laatste opsomming leest... :D :')
Jammer, ik had haar nog wel een keer naakt willen zien.

Volgens mij hebben de programma makers een beetje onderschat hoe gevaarlijk het is.
Alhoewel.. dit soort berichten zorgt wel voor extra kijkcijfers..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_116414800
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ach, het is nog maar 2 keer. Of zou er een vervolg komen?

Oh zo weinig, ik dacht nog aan een flink aantal. Dan lukt het idd zeker wel :)
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2012 @ 11:36:15 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116414824
Jaap kwam bij zijn tweede sprong ook al niet helemaal jofel terecht en Justine ligt nóg op sterven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_116414905
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef L3viathan het volgende:

Volgens mij hebben de programma makers een beetje onderschat hoe gevaarlijk het is.

Dat ^O^

Ik sta echt van die sprongen te kijken, met name die van Kelly, alsof het niks is. Vind het niet eens gek dat ze jankt na afloop, wat een spanning zit er dan ook in. (Al jankt ze volgens mij altijd, maar dat doet er nu even niet toe ;)).
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2012 @ 11:47:32 #253
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116415198
Aan de andere kant hóeft natuurlijk niemand hieraan mee te doen.

Jaap eet lekker zijn dagelijkse portie donuts van de rente van zijn 8 ton, Emile heeft z'n hete kolen, Patty hoert en snoert altijd wel weer ergens bij in het circuit en Jody kan tot ver na zijn pensioen langs de Europese campings en Spaanse hotels met zijn 'Que si, que no'. Ze zitten niet écht aan de grond of zo.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:22:43 #254
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116418052
Playlist van joetjoep :P

Alles over Sterren Springen: de trainingen, de interviews én de sprongen!

http://www.youtube.com/playlist?list=PLB597D081FBFA46F9
pi_116444876
WIN! Kaarten Sterren Springen

Wil je komend weekend kans maken om bij de derde liveshow van Sterren Springen op Zaterdag aanwezig te zijn? Dat kan!

Mail het antwoord op onderstaande vraag plus je contactgegevens naar publiek-sterren@eyeworks.tv en wie weet zit jij zaterdag op de tribune van het Pieter van den Hoogenband Zwemstadion in Eindhoven.

Hoe heet het vrouwelijke jurylid van Sterren Springen op Zaterdag?

Ik wil wel maar weet het antwoord niet -O- _O-
pi_116444954
Daphne Jongejans, grijp je kans!
That's all folks!
pi_116445680
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Daphne Jongejans, grijp je kans!
:|W Mensen die echt denken dat ik kaarten wil winnen _O-
pi_116447178
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap kwam bij zijn tweede sprong ook al niet helemaal jofel terecht en Justine ligt nóg op sterven.
Ja maar Justine heeft darmtering, dat komt niet door de duikplank.
pi_116447406
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2012 01:27 schreef Specularium het volgende:
Ja maar Justine heeft darmtering, dat komt niet door de duikplank.
:Y Dat krijg je alleen maar van een anale beurt van Geer :D
pi_116454022
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
........en Justine ligt nóg op sterven.
:N dus

Toestand Justine verbeterd :)

Justine Pelmelay, die in twee weken drie keer onder het mes is geweest, is woensdag overgeplaatst van de intensive care naar een ziekenzaal.

"De koorts begint eindelijk te zakken en de pijn trekt wat weg"; zegt Justines vriend Ronald van Driel opgelucht in het AD.

Justine is in een week drie keer geopereerd nadat een deel van haar dunne darm bleek afgestorven. Haar toestand was zorgelijk. "Justine was dermate ziek dat zij en ik serieus rekening hielden met overlijden. "Ze dacht - en ik ook soms - dat ze het niet zou redden."

www.telegraaf.nl

Gelukkig maar *O*
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2012 @ 15:02:26 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116459965
Ja, mooi voor haar.
Ik snap niet dat iemand in haar toestand meedeed aan dit programma. ):O
pi_116460053
Aan een dode koe moet je niet trekken.
That's all folks!
pi_116460196
quote:
99s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, mooi voor haar.
Dat ja :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 6 september 2012 @ 15:11:09 #264
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116460250
quote:
99s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, mooi voor haar.
Mss heeft SBS het haar verplicht?
pi_116460295
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Pino112 het volgende:
Ws had ze gewoon de poen nodig ;)
pi_116469365
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 08:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Kan er niks aandoen??? Niet zo veel vreten misschien?
Ja, maar ik wilde niet lullig doen. :@
pi_116476848
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ook SBS mag niet ten koste van iemands gezondheid een contract doorvoeren.

Piet Paulusma doet soms anders vermoeden maar het is echt zo.
pi_116477201
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Specularium het volgende:

_O-
That's all folks!
pi_116477276
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ook SBS mag niet ten koste van iemands gezondheid een contract doorvoeren.

Hahaha _O-
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_116477621
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
WIN! Kaarten Sterren Springen

Wil je komend weekend kans maken om bij de derde liveshow van Sterren Springen op Zaterdag aanwezig te zijn? Dat kan!

Mail het antwoord op onderstaande vraag plus je contactgegevens naar publiek-sterren@eyeworks.tv en wie weet zit jij zaterdag op de tribune van het Pieter van den Hoogenband Zwemstadion in Eindhoven.

Hoe heet het vrouwelijke jurylid van Sterren Springen op Zaterdag?

Ik wil wel maar weet het antwoord niet -O- _O-
Huh? Moet dat niet zo bij een SBS6-programma:

Hoe heet het vrouwelijke jurylid bij Sterren Springen...?
A: Kermit de Kikker
B: Daphne Jongejans
C: Madonna

Sms A, B of C naar 6666
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')