Nee, Ferry van BB.quote:
die ken ik nietquote:
Leuk vrouwtje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh, nu zie ik pas wie Sips is. Die is wel leuk!
Kelly m/v.quote:
dacht dat ie eerst theo heette ofzoquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn er trouwens beelden van hoe patty half dood uit het water gehesen wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker voorspelbaar manquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze houdt d'r benen nooit bij elkaar, dat is gewenning.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]M'n thee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Oh snapquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze houdt d'r benen nooit bij elkaar, dat is gewenning.
Je moet wat over hebben voor een rol in GTSTquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze houdt d'r benen nooit bij elkaar, ...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn er trouwens beelden van hoe patty half dood uit het water gehesen wordt?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leedvermaak = geweldigquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Genesisfan het volgende:
Ik vind het programma erg lijken op de intocht van Sinterklaas. Iedereen weet daar dat hij niet bestaat maar toch doen ze alsof... Net zoals iedereen hier doet alsof het een geweldig programma is.
Die vloog steeds af bij haar sprongquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Silenus het volgende:
HALLO!?!?!? wat is dit voor zaaddodend badpak?!?!
waar is die bikini van net?
Wacht maar tot het broekje van Jaap uit gaatquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
wat een saaie aflevering tot nu toe...
Ik ben benieuwd naar die dikke en Yuri.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
wat een saaie aflevering tot nu toe...
Is dat waar gerard het daarstraks over had met z'n "het wordt eng"?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht maar tot het broekje van Jaap uit gaat
echt he, lult steeds door gerard heen enzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef DeeBee het volgende:
Die 'presentatrice', teeering wát een dom wicht...
Ze kwam ruimschoots door de selectie. Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef DeeBee het volgende:
Die 'presentatrice', teeering wát een dom wicht...
Ja waar NIET opquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat hier dubbelzinnige opmerkingen op komen zo he?
Ze is nu ook lekker natquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Die glitters op haar badpak hebben de vorm van een klokkenspel.
whahaha, inderdaad, ik zie het nu pas!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
echt?quote:
Quintis is niet gay gek !quote:
Zal het hoogte- annex dieptepunt worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Arcee het volgende:
Wie is dit nu weer? Schiet op met Jaap.
Als iemand met zijn/haar hoofd tegen de bodem knalt zal ie wel te hulp schietenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Wtf doet die duiker eigenlijk daar op de bodem?
Filmen? Kunnen ze die camera niet op afstand besturen
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
"Wilt u dat de duiker deze BN'ner niet redt, sms dan "yolo" naar 1234"quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als iemand met zijn/haar hoofd tegen de bodem knalt zal ie wel te hulp schieten
In welke zin?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Zit ik ook op de tribune dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan komt die Fan meedat wil je echt niet.
Die moeke met 2 dochters in haar kielzeugzog.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouw die getrouwd was met een rijke amerikaan en in Hollywood woonde.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hollywood vrouw? hoezo dan? welke film? geen idee wie dit is.
op net5 was hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hollywood vrouw? hoezo dan? welke film? geen idee wie dit is.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
niet voor de tv rokenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rookpauze tijd zou je net zien dat deze kapot valt.
Zo rijk was die niet hoor, die andere wel trouwensquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vrouw die getrouwd was met een rijke amerikaan en in Hollywood woonde.
Heb ik met meer mensen daar. Enn nee, exclusief het publiek.quote:
met wie was ze getrouwd dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef OreO het volgende:
[..]
Zo rijk was die niet hoor, die andere wel trouwens
Dat is nageaapt van Belgie dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
ik zou hem doenquote:
ryan clark, makelaar was hij daarquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
met wie was ze getrouwd dan?
FERRYquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Kelly wil der neptieten ook maar al te graag showen
goede vraagquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Travel. het volgende:
Waarom doen die bekende Nederlanders allemaal zo gek zodra er een camera komt?!
Ja, maar Thomas is dan ook 12quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Zij is wel een stukkie ouder dan Thomas.
Ze is 21?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
val jij op vrouwen?quote:
Wordt ie rustig van zei diequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Thomas is wat.. 23 ofzo?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zag er niet uit als Italië, die gst zit gewoon bij z'n minnares.
Wij wel Italiaans dan? Toch verkopen Ramazotti, Boccelli en Pausini hier genoeg platen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
optreden in italie? daar verstaan ze 'm toch niet?
waarschijnlijkquote:
Dat klinkt tenminste mooiquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wij wel Italiaans dan? Toch verkopen Ramazotti, Boccelli en Pausini hier genoeg platen.
In Enskedee!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, een paar jaar geleden deed ik theorie examen met hemDus neem aan dat ie toen al 18 was
Nou dat was soms echt heel spannend.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
deden ze op de OS ook, sommige kwamen nog wel dichter bij de plank, dit viel nog wel mee hoor
Tessquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wie duwt gerard even in het water
Heb daar ook mijn theorie gedaan, maar geen Thomasquote:
Hij was daar met real life soap camera shit en allesquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb daar ook mijn theorie gedaan, maar geen ThomasAnders had ik de hele tijd "Thoooomaaas" kunnen roepen
Hij was ooit zwemleraarquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat hij daar aan die jurytafel doet.
Was in de jaren '80 badmeester ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat hij daar aan die jurytafel doet.
Ik mag aannemen van wel jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef groenen het volgende:
Yuri kan wel een salto waarschijnlijk.
Ow, dat kan ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was in de jaren '80 badmeester ofzo
Right... was waarschijnlijk het vlotquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tegenover Terror Jaap is zelfs een glasbak slank.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef gianni61 het volgende:
tegenover terror jaap voel ik me nog best slank
Hij had in een riviertje gezwommen in suriquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is zuurquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was daar met real life soap camera shit en alles
Ralf had echt in een leeg bad mogen springen, walgelijk manneke is dat.quote:
Die wordt meegesleurd met de golfslag die ons (J)aap gaat genereren. Hoop ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wie duwt gerard even in het water
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ralf had echt in een leeg bad mogen springen, walgelijk manneke is dat.
Ja nee, zelfs mn nicht het er 1quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft niet eens een Wikipedia-pagina. Dan ben je echt niks.
Of zoals Ratelband gewoon vooruit vallenquote:
Ook niet wat anders hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ff google gevraagd,Quintis is helemaal niet homo
Quintis is een slagschip die in allerlei havens komt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ff google gevraagd,Quintis is helemaal niet homo
Of het feit dat we dit al de hele avond zitten te kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat ik het ergste vind: geile Gerard, de CN'ers of die Conimexneger
Ik vind Gerard wel leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat ik het ergste vind: geile Gerard, de CN'ers of die Conimexneger
Het is alleen maar leuk door dit topicquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Of het feit dat we dit al de hele avond zitten te kijken.
Kun je al meteen sms'en vanaf het begin van de show?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens niet eerlijk op die mensen die als eerste springen heb je meer tijd om te stemmen.
Ja ik was even naar Koefnoen gezapt maar dat kon me ook niet bekorenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk door dit topicAnders had ik allang weggezapt.
Er zit een zeer geavanceerd correctiemodel achter om alles volledig objectief en vergelijkbaar te houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens niet eerlijk op die mensen die als eerste springen heb je meer tijd om te stemmen.
Niet stemmen is de oplossingquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
De SBS-kijkcijfer methodequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er zit een zeer geavanceerd correctiemodel achter om alles volledig objectief en vergelijkbaar te houden.
Rrrright.
Het is echt ernstig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef gianni61 het volgende:
kut, ik ga de sprong van jaap missen
moet naar de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |