Ralf had echt in een leeg bad mogen springen, walgelijk manneke is dat.quote:
Die wordt meegesleurd met de golfslag die ons (J)aap gaat genereren. Hoop ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wie duwt gerard even in het water
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ralf had echt in een leeg bad mogen springen, walgelijk manneke is dat.
Ja nee, zelfs mn nicht het er 1quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft niet eens een Wikipedia-pagina. Dan ben je echt niks.
Of zoals Ratelband gewoon vooruit vallenquote:
Ook niet wat anders hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ff google gevraagd,Quintis is helemaal niet homo
Quintis is een slagschip die in allerlei havens komt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ff google gevraagd,Quintis is helemaal niet homo
Of het feit dat we dit al de hele avond zitten te kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat ik het ergste vind: geile Gerard, de CN'ers of die Conimexneger
Ik vind Gerard wel leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat ik het ergste vind: geile Gerard, de CN'ers of die Conimexneger
Het is alleen maar leuk door dit topicquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Of het feit dat we dit al de hele avond zitten te kijken.
Kun je al meteen sms'en vanaf het begin van de show?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens niet eerlijk op die mensen die als eerste springen heb je meer tijd om te stemmen.
Ja ik was even naar Koefnoen gezapt maar dat kon me ook niet bekorenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk door dit topicAnders had ik allang weggezapt.
Er zit een zeer geavanceerd correctiemodel achter om alles volledig objectief en vergelijkbaar te houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens niet eerlijk op die mensen die als eerste springen heb je meer tijd om te stemmen.
Niet stemmen is de oplossingquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
De SBS-kijkcijfer methodequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er zit een zeer geavanceerd correctiemodel achter om alles volledig objectief en vergelijkbaar te houden.
Rrrright.
Het is echt ernstig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |