Ik vind het een 4quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Maver24 het volgende:
ik zeg een 6 vergeleken met de andere
Ja dit staat me ook tegen. Ik wil PIJN.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ze laten opzettelijk allemaal van die mislukte voorbereidingen zien om ons lekker te maken.
Ze bleef nog net niet met d'r tenen aan de plank hangenquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jody bernal, en dat gooische meisje, de rest weet ik niet meer.
Kleine Viezerik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jody bernal, en dat gooische meisje, de rest weet ik niet meer.
Die hadden ze gewoon niet moeten vragen.... al jaren niet leuk meer...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Arjan van Bakkel die heel de avond als Adje moet doen
Zou je toch gestoord van zijn.
Whut?quote:
Ze moeten gewoon een vlijmscherp mes langzaam naar de voeten laten schuiven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze bleef nog net niet met d'r tenen aan de plank hangen
Ik ken hem ook niet hoor..quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gordon weet niet eens hoe deze man heet.
Wat zij zegtquote:
gerard is het leukste aan het programmaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Terechte 4
En wat is Gerard super irrirant voor zijn doen (Dus superirritant)
Nee hoor, maak je geen zorgen. Jaap gaat door.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat dit keer de beste doorgaat he?
quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gordon weet niet eens hoe deze man heet.
bij gtst welquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef kwiwi het volgende:
is hij hommo trouwens? met z'n glitterbroekje?
die mensen zijn niet echt hequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem in GTST leuker eigenlijk
Wie niet in showbizz landquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef kwiwi het volgende:
is hij hommo trouwens? met z'n glitterbroekje?
Niet haten op Lizaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef OreO het volgende:
die lisa sips , raynor, myrthe etc zijn echt kandidaten van I cant find anyone else.
Jij kent hem??quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem in GTST leuker eigenlijk
Doet me denken aan Johnny de Mol.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef gianni61 het volgende:
die tattoo hoort op een lichaam MET spieren
Het handje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nu hij droog aan de kant staat begint er iets te dagen, maar waar issie van?
gtstquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nu hij droog aan de kant staat begint er iets te dagen, maar waar issie van?
Oh!quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh!Doet die vrijdagavonduitlooptijd op 4 toch nog iets met me
Rrright.quote:
Jaquote:
Denk ik wel. Na Ratelband.quote:
kwam er heel vies uit ookquote:
Hij heeft ook niet echt spieren of zo. Beetje een rechte plank.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hij moet ook gewoon ff de zon in, die buik is te pips. Beetje kleur doet wonderen
Ik zit hier ook al met een eclipsbril inderdaad, mijn god zeg. Ik kan de reflectie niet aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hij moet ook gewoon ff de zon in, die buik is te pips. Beetje kleur doet wonderen
ze hebben hem nu weer leeg laten lopen bedoel je?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij in het echt ook homo is
En hij was in GTST net iets gespierder volgens mij!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zit hier ook al met een eclipsbril inderdaad, mijn god zeg. Ik kan de reflectie niet aan.
Dat zou juist pleiten voor heteroseksualiteit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet echt spieren of zo. Beetje een rechte plank.
Mwaah dan liever toch dit dan een flinke pens, maar hij moet toch wat vaker buiten komen!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet echt spieren of zo. Beetje een rechte plank.
Dit was toch een salto?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik verwachtte een salto. Wat een afknapper.
2 uur -/- (9x1,5 seconde) = kletsen.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef Palomar het volgende:
[..]
ze hebben hem nu weer leeg laten lopen bedoel je?
Lekker Blaricum welquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit bij BtB, maar daar is nu reclame
Dat hij in zijn eigen kots ging rollenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Als ik Jaap zie word ik een beetje misselijk.
yup. Is zij een bn'er danquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Myrthe is toch de vriendin van Thoma Berge?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Eeeeeeeeeeeejquote:
Ja, maar ze is vooral zijn alibi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat bedoelde ik niet eens, hoewel dat ook wel ernstig is. Ze laten zich al 2x gewoon van die plan vallen. Zonder enige aanzet. Dat is geen sprong, dan laat je je vallenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
2 uur -/- (9x1,5 seconde) = kletsen.
Pas op, hoor. Als je kotst eet-ie het op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik switch steedsquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Jij hier, of ook de reclame aan het uitzitten?
Kun je wel Fries gaan praten, maar zij geven zich hiervoor op.quote:
'sterren laten zich vallen op zaterdag' bekt toch niet lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens, hoewel dat ook wel ernstig is. Ze laten zich al 2x gewoon van die plan vallen. Zonder enige aanzet. Dat is geen sprong, dan laat je je vallen
Wat dacht je van die treden die 220 kg moeten kunnen dragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef baggerbaas het volgende:
Is die trap naar boven wel breed genoeg voor Jaap
De plank gaat doormiddenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van die treden die 220 kg moeten kunnen dragen
ik vraag me meer af of die trap het wel houdt. bij ons in het zwembad staat er: max 200 kg :pquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef baggerbaas het volgende:
Is die trap naar boven wel breed genoeg voor Jaap
Die 3-meter-plank tipt met z'n punt al het water in als ie erop gaat staan. Kan hij er zo vanaf glijden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van die treden die 220 kg moeten kunnen dragen
Jaap is ook een beetje misselijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Vond ik toch al niks.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef Specularium het volgende:
Sjek Wouterse is niet leuk meer bezig sinds hij nuchter is.
Yep.quote:
En Sips ook nog.quote:
JAquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Het lijkt net of hij hele grote borsten heeft, zoals het net werd gefilmd
Tsjakka?quote:
Maar deze zijn echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Net Baywatch dit.. zag die tieten bouncen
Wacht maar tot Terror Jaapquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef gniffie het volgende:
schreeuw tjakka voordat je springt, alsjeblieft
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |