quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Myrthe is toch de vriendin van Thoma Berge?
Eeeeeeeeeeeejquote:
Ja, maar ze is vooral zijn alibi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Myrthe is toch de vriendin van Thoma Berge?
Dat bedoelde ik niet eens, hoewel dat ook wel ernstig is. Ze laten zich al 2x gewoon van die plan vallen. Zonder enige aanzet. Dat is geen sprong, dan laat je je vallenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
2 uur -/- (9x1,5 seconde) = kletsen.
Pas op, hoor. Als je kotst eet-ie het op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Als ik Jaap zie word ik een beetje misselijk.
Ik switch steedsquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Jij hier, of ook de reclame aan het uitzitten?
Kun je wel Fries gaan praten, maar zij geven zich hiervoor op.quote:
'sterren laten zich vallen op zaterdag' bekt toch niet lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens, hoewel dat ook wel ernstig is. Ze laten zich al 2x gewoon van die plan vallen. Zonder enige aanzet. Dat is geen sprong, dan laat je je vallen
Wat dacht je van die treden die 220 kg moeten kunnen dragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef baggerbaas het volgende:
Is die trap naar boven wel breed genoeg voor Jaap
De plank gaat doormiddenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van die treden die 220 kg moeten kunnen dragen
ik vraag me meer af of die trap het wel houdt. bij ons in het zwembad staat er: max 200 kg :pquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef baggerbaas het volgende:
Is die trap naar boven wel breed genoeg voor Jaap
Die 3-meter-plank tipt met z'n punt al het water in als ie erop gaat staan. Kan hij er zo vanaf glijden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van die treden die 220 kg moeten kunnen dragen
Jaap is ook een beetje misselijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Als ik Jaap zie word ik een beetje misselijk.
Vond ik toch al niks.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef Specularium het volgende:
Sjek Wouterse is niet leuk meer bezig sinds hij nuchter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |