Ik vind het een 4quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Maver24 het volgende:
ik zeg een 6 vergeleken met de andere
Ja dit staat me ook tegen. Ik wil PIJN.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ze laten opzettelijk allemaal van die mislukte voorbereidingen zien om ons lekker te maken.
Ze bleef nog net niet met d'r tenen aan de plank hangenquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jody bernal, en dat gooische meisje, de rest weet ik niet meer.
Kleine Viezerik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jody bernal, en dat gooische meisje, de rest weet ik niet meer.
Die hadden ze gewoon niet moeten vragen.... al jaren niet leuk meer...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Arjan van Bakkel die heel de avond als Adje moet doen
Zou je toch gestoord van zijn.
Whut?quote:
Ze moeten gewoon een vlijmscherp mes langzaam naar de voeten laten schuiven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze bleef nog net niet met d'r tenen aan de plank hangen
Ik ken hem ook niet hoor..quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gordon weet niet eens hoe deze man heet.
Wat zij zegtquote:
gerard is het leukste aan het programmaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Terechte 4
En wat is Gerard super irrirant voor zijn doen (Dus superirritant)
Nee hoor, maak je geen zorgen. Jaap gaat door.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat dit keer de beste doorgaat he?
quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gordon weet niet eens hoe deze man heet.
bij gtst welquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef kwiwi het volgende:
is hij hommo trouwens? met z'n glitterbroekje?
die mensen zijn niet echt hequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem in GTST leuker eigenlijk
Wie niet in showbizz landquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef kwiwi het volgende:
is hij hommo trouwens? met z'n glitterbroekje?
Niet haten op Lizaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef OreO het volgende:
die lisa sips , raynor, myrthe etc zijn echt kandidaten van I cant find anyone else.
Jij kent hem??quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem in GTST leuker eigenlijk
Doet me denken aan Johnny de Mol.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef gianni61 het volgende:
die tattoo hoort op een lichaam MET spieren
Het handje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nu hij droog aan de kant staat begint er iets te dagen, maar waar issie van?
gtstquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nu hij droog aan de kant staat begint er iets te dagen, maar waar issie van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |