Nee, Ferry van BB.quote:
die ken ik nietquote:
Leuk vrouwtje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh, nu zie ik pas wie Sips is. Die is wel leuk!
Kelly m/v.quote:
dacht dat ie eerst theo heette ofzoquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn er trouwens beelden van hoe patty half dood uit het water gehesen wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker voorspelbaar manquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze houdt d'r benen nooit bij elkaar, dat is gewenning.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]M'n thee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Oh snapquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze houdt d'r benen nooit bij elkaar, dat is gewenning.
Je moet wat over hebben voor een rol in GTSTquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze houdt d'r benen nooit bij elkaar, ...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn er trouwens beelden van hoe patty half dood uit het water gehesen wordt?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leedvermaak = geweldigquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Genesisfan het volgende:
Ik vind het programma erg lijken op de intocht van Sinterklaas. Iedereen weet daar dat hij niet bestaat maar toch doen ze alsof... Net zoals iedereen hier doet alsof het een geweldig programma is.
Die vloog steeds af bij haar sprongquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Silenus het volgende:
HALLO!?!?!? wat is dit voor zaaddodend badpak?!?!
waar is die bikini van net?
Wacht maar tot het broekje van Jaap uit gaatquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
wat een saaie aflevering tot nu toe...
Ik ben benieuwd naar die dikke en Yuri.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
wat een saaie aflevering tot nu toe...
Is dat waar gerard het daarstraks over had met z'n "het wordt eng"?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht maar tot het broekje van Jaap uit gaat
echt he, lult steeds door gerard heen enzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef DeeBee het volgende:
Die 'presentatrice', teeering wát een dom wicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |