twitter:WhoScored twitterde op woensdag 08-08-2012 om 11:30:41Ryan Babel: Lionel Messi (176) was the only player to dribble past an opponent more times in the top 5 leagues last season than Babel (129) reageer retweet
Hard, hard welkom back Rio!quote:Links: Boerrigter, Sulejmani, Babel
Centrum: Sigthorsson, de Jong, van Kessel*, Hoesen*
Rechts: Lukoki, Sana, de Sa*
Normaal zou dat een aardige statistiek zijn zou je denken. Zo jammer dat hij na het passeren van die man er blijkbaar weinig mee doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:WhoScored twitterde op woensdag 08-08-2012 om 11:30:41Ryan Babel: Lionel Messi (176) was the only player to dribble past an opponent more times in the top 5 leagues last season than Babel (129) reageer retweet
Op links heeft ie zijn betere wedstrijden gespeeld en dat zal zo blijven. Maandag lekker mee laten doen bij Jong Ajaxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani speelt gewoon op rechts hoor.
Ik hoop ook dat hij weggaat maar als hij blijft dan gaat de Boer hem gewoon op rechts gebruiken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Op links heeft ie zijn betere wedstrijden gespeeld en dat zal zo blijven. Maandag lekker mee laten doen bij Jong Ajax
En Babel linksbuiten of spits wat jou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weggaat maar als hij blijft dan gaat de Boer hem gewoon op rechts gebruiken.
Weet ik niet, ik heb Ajax nog niet gehoord over wat ze met hem van plan zijn. Ik zou hem in de spits gebruiken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef tammepiet het volgende:
[..]
En Babel linksbuiten of spits wat jou?
Als je met Sana/Lukoki speelt kan je ook wisselen. Dat is ook het nadeel van een Boerrigter die alleen op links kan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weggaat maar als hij blijft dan gaat de Boer hem gewoon op rechts gebruiken.
Zijn voorzetten komen wel veel beter aan vanaf rechts.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Op links heeft ie zijn betere wedstrijden gespeeld en dat zal zo blijven. Maandag lekker mee laten doen bij Jong Ajax
Yup, Gewoon voor 3 Miljoen naar een club en met rechts bedoel je rechts van de boer op de bank?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wo shit. Zet er een beat onder en je bent klaar!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
van de b naar de a van de b naar de e l
Bedoelde Dortmund zelf. Dat het uitvak vol zal zitten is wel zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik denk het wel, eerste uitwedstrijd van de hele rits + mooi stadion + dichtbij + mooie club.
Manchester United vorig seizoen was ook binnen no-time uitverkocht, 3000 kaarten.
wil je rollen over straat homie b-e-lquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
van de b naar de a van de b naar de e l
Ik zie het probleem ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ryan Babel vs Derk Boerrigter
25 jaar - 25 jaar
3 volledige seizoenen in Ajax 1 - Één door blessures geplaagd seizoen in Ajax 1
Vijf seizoenen in Europese topcompetities - vier seizoenen in voornamelijk Eerste divisie
42 interlands en 3 eindtoernooien - 0 interlands en géén eindtoernooien
Amper blessures gekend - voortdurend geplaagd door rugproblemen
Zonder een vinger uit te hoeven stekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij die 7 ton van Vaart & Nigel heeft Ajax al het salaris van Babel & de transfersom van Sana weggepoetst
I love itquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Zonder een vinger uit te hoeven steken
Eigen jeugdspeler paar jaar ervaring laten opdoen in het buitenland en 18 miljoen erbij krijgen? Mwoaaaquote:
Een meerjarig contract voor dat salaris had ie vast niet getekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef MCH het volgende:
Wat heb je nou weer aan Babel met een eenjarig contract? Die is weer vertrokken als hij in een of andere derderangs competitie veel geld kan verdienen, heeft hij uiteindelijk alleen maar andere spelers in de weggelopen.
Wat een rare beargumenteringquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef MCH het volgende:
Wat heb je nou weer aan Babel met een eenjarig contract? Die is weer vertrokken als hij in een of andere derderangs competitie veel geld kan verdienen, heeft hij uiteindelijk alleen maar andere spelers in de weggelopen.
Ik zie het anders. Omdat hij maar één jaar blijft loopt hij spelers die nog nét niet rijp genoeg zijn voor de basis juist níet in de weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef MCH het volgende:
Dit zijn zeer mooie cijfers!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
* = nog niet zeker.
Dus? Wij hebben gewoon aanvallende versterking nodig. Heb je nu rustig een jaar de tijd om er een te zoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef MCH het volgende:
Een verstandig beleid, ik had een paar jaar geleden niet gedacht dat ik dat ooit nog zou meemaken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
* = nog niet zeker.
prima beleid! Mooi overzicht j0rdiiiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
* = nog niet zeker.
Alsof Neymar een voetballer is die ze bij Ajax NIET zouden willen hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef Devv het volgende:
Babel. Ze blijven maar konijnen uit die hoge hoed toveren. Straks komen ze nog met Neymar aanzetten.
Dat dachten we toch ook van die zeehondendribbelaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alsof Neymar een voetballer is die ze bij Ajax NIET zouden willen hebben
Voor mij ook het grootste vraagteken. Antia is de enige vertrokken (potentiële) basisspeler waarvan we nóg niet kunnen zeggen dat zijn vertrek is opgevangen. Voor de rest zijn we er amper tot niet op achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik hoop dat die Poulsen er iets van bakt, dan hebben we echt een goed team. Iedereen die ik over hem spreek zegt dat hij alleen maar domme rode kaarten pakt.
Poulsen is onze ster speler volgens de site van Man. Cityquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik hoop dat die Poulsen er iets van bakt, dan hebben we echt een goed team. Iedereen die ik over hem spreek zegt dat hij alleen maar domme rode kaarten pakt.
Je vergeet erbij te zetten dat Fennich naar Heerenveen is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
* = nog niet zeker.
kregen ze van krohn-dehli ook niet een paar ton?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zetten dat Fennich naar Heerenveen is.
Plus de meer dan een miljoen inkomsten van Zlatan, vd Vaart en de Jong komen ook goed van pas.
Mooie kerel manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat dachten we toch ook van die zeehondendribbelaar![]()
![]()
Ja, daar hebben we veel plezier van gehad bij Ajax.quote:
Je zit gewoon weer te zeiken om het zeikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we veel plezier van gehad bij Ajax.![]()
![]()
Zlatan, vd Vaart en de Jong zit erbij. Fennich zit er niet bij omdat hij nooit bij Jong Ajax of Ajax 1 heeft gezeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zetten dat Fennich naar Heerenveen is.
Plus de meer dan een miljoen inkomsten van Zlatan, vd Vaart en de Jong komen ook goed van pas.
Alleen om even aan te geven dat Ajax weer als een kat in het nauw rare sprongen maakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zit gewoon weer te zeiken om het zeiken
Transfervrij en 3 ton salaris voor Babel, zó, wat ergquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen om even aan te geven dat Ajax weer als een kat in het nauw rare sprongen maakt.
Krohn-Deli heeft tussen zijn 12de en 23ste maar 2 jaar bij Ajax onder contract gestaan geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kregen ze van krohn-dehli ook niet een paar ton?
Dan kom je toch boven de 22 miljoen uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zlatan, vd Vaart en de Jong zit erbij. Fennich zit er niet bij omdat hij nooit bij Jong Ajax of Ajax 1 heeft gezeten.
Ajax zou 50% krijgen was het verhaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krohn-Deli heeft tussen zijn 12de en 23ste maar 2 jaar bij Ajax onder contract gestaan geloof ik.
Dus dan krijgen ze ongeveer 10% van de 5% opleidingsvergoeding.
Ik heb geen idee hoeveel Celta voor hem betaald heeft.
Netjes neergezet. En mooie cijfersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
* = nog niet zeker.
Is het? Ik heb het toen niet zo gevolgd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax zou 50% krijgen was het verhaal.
Ibrahimovic = 375.000quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom je toch boven de 22 miljoen uit?
Ok, top.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ibrahimovic = 375.000
De Jong en van der Vaart = 700.000
Met de rest = ¤21.155.000
500.000 erbij van Krohn-Dehli = ¤21.655.000
En dan zit van der Wiel en eventueel Sulejmani er nog niet bij.
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel
Dacht dat PSG zoveel poen had
Bizot kregen ze 125.000 voor en Sneijder heb ik niet meegeteld omdat dat niet bekend is gemaakt. Kan nooit veel geweest zijn natuurlijk dus die laat ik er maar buiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, top.
Weet jij hoeveel er voor Sneijder en Bizot gevangen is?
Ook staat Toivomaki er niet in, die is verhuurd aan Almere.
En die afgelopen 2 jaar meer bezig was met twitter en rappen dan met voetbal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.
Komen dus de 5,5 miljoen van Greg en evt. 3 miljoen voor Sulejmani nog bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
* = nog niet zeker.
Oja klopt ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Ligeon is te zwak tbh. Of Poulsen gaat er spelen
Helder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bizot kregen ze 125.000 voor en Sneijder heb ik niet meegeteld omdat dat niet bekend is gemaakt. Kan nooit veel geweest zijn natuurlijk dus die laat ik er maar buiten.
Toivomaki heb ik er ook maar buiten gelaten omdat die nog gewoon van Ajax is. Castillion is ook verhuurd maar volgend jaar is die transfervrij dus in principe is die gewoon vertrokken.
Jong Ajax is toch anders. Hij is fysiek wat minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.
quote:Directeur voetbalzaken Marc Overmars: ,,Er is bewust voor een contract van één seizoen gekozen. Dit heeft te maken met de kwetsbaarheid van onze voorhoede.Ryan wilde graag hierheen, hij wil laten zien dat hij een goede speler is en dat kan bij ons. En als dat lukt dan helpt hij Ajax én zichzelf. Omdat hij transfervrij is, hoeft niet alles voor vanavond 12 uur afgehandeld te zijn. De komende dagen willen we dit afronden, zodat hij na het weekend bij ons op het trainingsveld kan staan."
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.quote:Hij sluit na de interlandperiode aan bij de A-selectie.
Nieuwe Ronaldoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.
En meteen vechten om een shirtje met Marc... dat kan natuurlijk niet!quote:
6 Denen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
en dat zijn 5 denen, 1 ijslander, 1 fin, 1 zweed.
8 scandinaviërs
Vincerusso heeft duizenden dubbrlaccountsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Op Ajax netwerk zijn ze nog negatiever dan vinceruso hier
Heeft gewoon getraind bij het 2e van Hoffenheim.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
Maar de grote vraag is, is Babel wel fit?
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:05:53Bevestiging: AKKOORD TUSSEN #AJAX EN #PSG OVER VAN DER WIEL zie #Telesport.nl reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:09:55De transfersom voor @Gvanderwiel bedraagt iets minder dan vijf miljoen euro. #Ajax zal geen vervanger halen. Zie Telesport.nl reageer retweet
Smoofie wat heb je gedaan? Ben je boos geworden?quote:Ajax Forums
Wegens onderhoud zijn de forums op dit moment niet beschikbaar. Excuses voor de overlast.
Ah mooi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft gewoon getraind bij het 2e van Hoffenheim.
Ik zag dat ze daar ook allemaal siem in de spits wilde ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie wat heb je gedaan? Ben je boos geworden?
quote:'Van der Wiel is op weg naar Parijs voor medische keuring'
Gregory van der Wiel vliegt vrijdagavond met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs om de transfer naar Paris Saint-Germain te beklinken. De Oranje-international, overigens niet geselecteerd voor de duels met Turkije en Hongarije, zal in de Franse hoofdstad een medische keuring ondergaan. Dat weet Voetbal International.
Volgens het weekblad heeft de buitengewoon ambitieuze club een akkoord bereikt met Ajax over de transfersom voor de 24-jarige rechtsback. Naar verluidt betalen de Fransen zes miljoen euro. Wanneer Van der Wiel en PSG tot een vergelijk kunnen komen, tekent de Amsterdammer een contract voor vier seizoenen.
Haast is echter niet geboden. In tegenstelling tot veel andere Europese landen is de transfermarkt in Frankrijk nog open tot 4 september. Van der Wiel wordt bij le PSG ploeggenoot van onder meer de oud-Ajacieden Zlatan Ibrahimovic en Maxwell.
*proest*quote:Rutten twijfelt over directe inzetbaarheid van Janssen
Vitesse-coach Fred Rutten twijfelt nog of hij aanwinst Theo Janssen moet opstellen in het thuisduel van zondag met Feyenoord. De van Ajax overgekomen middenvelder is nog niet helemaal wedstrijdfit.
'Theo heeft nu twee keer getraind', vertelt Rutten op de clubwebsite. 'Morgen hebben we nog een training. Daarna bepalen we de opstelling.'
bron: VI
Aan het eind van de dag maar eens dat lijstje in de OP zetten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel en Andersen.
In: ¤26.655.000 (Met VdW a 5 miljoen, zonder Sulejmani & met Ibra, VdV, de Jong en Krohn-Dehli.)
* = nog niet zeker.
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon, Silva, van der Wiel en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel en Andersen.
In: ¤26.655.000 (Met VdW a 5 miljoen, zonder Sulejmani & met Ibra, VdV, de Jong en Krohn-Dehli.)
* = nog niet zeker.
Vince en die LitmanenAFCA jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
Goed bezig Overmars en TH![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Wiel gaat om 19:00 naar Parijs om alles af te ronden.
Anita is anders ook wel een aderlating hoor. Neemt niet weg dat Overmars geweldig werk doet inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
Ben een beetje bang voor blessures op middenveld en vooral (centraal)achterin. Het is niet zo breed. Aanvallend ben je er alleen op vooruit gegaan met Sana, Babel en hopelijk wat vaker bruikbare Sightorsson en Boerrigter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
![]()
6 miljoen?!quote:Gregory van der Wiel (24) vliegt vanavond in gezelschap van zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs voor een medische keuring bij Paris Saint-Germain.
Ajax en de Franse club hebben een akkoord bereikt over de transfersom, die naar verluidt zes miljoen euro bedraagt.
Jupquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef anoukane het volgende:
[..]
6 miljoen?!
![]()
(greg had toch nog een contract voor slechts een jaar?)
Oh, Sorry dat ik fout zatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Overmars nooit afgezeken hoor.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.quote:
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Oh oké. Ach, Ik ben achteraf blij dat hij niet is gekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Ben benieuwd of hij nog in de winterstop te slijten valt, en anders zit hij volgend jaar vanaf juli lekker een tijdje clubloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.Niet bepaald een speler waar we van afhankelijk zijn. Integendeel.
Dat dus. En terecht. Waarom zou meneer Assaidi een uitzonderingspositie krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienen
Hij heeft er een half jaar uitgelegen he? Maar alsnog is het geen fantastische speler nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werd
Niet. Complimenten voor Overmarsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. En terecht. Waarom zou meneer Assaidi een uitzonderingspositie krijgen.
Ja, maar in de tijd voor hij geblesseerd raakte, was ik ook niet onder de indruk hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft er een half jaar uitgelegen he? Maar alsnog is het geen fantastische speler nee.
Hij doet het fantastisch idd. Ben heel blij met het nieuwe beleid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. Complimenten voor Overmars
Sulejmani speelde een beetje als een veteraan, maakt geen meter teveel en doet nog steeds vrij weinig. Het enige wat hij mee heeft is zijn rendement. Hij schiet er vorig seizoen toch even 11 in maar verder voegt hij echt niks toe dus terecht banken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werd
Gelukkig staan er nu verstandige mensen aan het roer bij Ajaxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij doet het fantastisch idd. Ben heel blij met het nieuwe beleid.
Meer Denen = Meer Prijzenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij doet het fantastisch idd. Ben heel blij met het nieuwe beleid.
Als je die jongens dan langer bij Ajax houdt is het toch goed? Maar achteraf ben ik wel blij dat hij niet naar Ajax is gegaan nu Sana en Lukoki toch wel goed spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienen
Het laatste mooie van hem wat ik me kan herinneren is die voorzet buitenkant links op Bulykin met UTR-AJAquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani speelde een beetje als een veteraan, maakt geen meter teveel en doet nog steeds vrij weinig. Het enige wat hij mee heeft is zijn rendement. Hij schiet er vorig seizoen toch even 11 in maar verder voegt hij echt niks toe dus terecht banken.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die jongens dan langer bij Ajax houdt is het toch goed?
quote:Ajax draagt nieuwe commissarissen voor
De Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV gaat Dolf Collee en Ernst Ligthart voordragen als commissaris aan de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA), die naar verwachting in december 2012 plaatsvindt.
Bij benoeming maken Collee en Ligthart de RvC compleet. De RvC van Ajax bestaat sinds hun formele benoeming op 14 juni 2012 reeds uit Hans Wijers (president-commissaris), Theo van Duivenbode en Leo van Wijk.
Mr. Dolf Collee (Amsterdam, 24 oktober 1952) werkte ruim 26 jaar in diverse verantwoordelijke functies bij ABN Amro Bank NV, waar hij vanaf 2000 zes jaar lid was van de Raad van Bestuur. Uit hoofde van zijn functie was hij nauw betrokken bij het toenmalige sponsorcontract met Ajax. Collee is tegenwoordig als adviseur/commissaris betrokken bij negen bedrijven, waaronder Hema BV.
Mr. drs. Ernst Ligthart (Zeist, 2 juni 1969) is bestuursvoorzitter van Dijkstra Voermans Advocatuur en Notariaat. Daarnaast is hij onder meer lid van de tuchtcommissie amateurvoetbal van de KNVB en actief lid van Ajax. Zijn voordracht betreft een aanbeveling van de Ondernemingsraad van Ajax.
President-commissaris Wijers: ,,Dolf Collee heeft in zijn indrukwekkende loopbaan een schat aan internationale ervaring in het bedrijfsleven opgedaan. Daarnaast is de heer Collee een ervaren toezichthouder en zijn hele leven Ajax-supporter.”
,,De kandidaatstelling van Ernst Ligthart betreft een aanbeveling van de Ondernemingsraad van Ajax, waar wij ons als RvC goed in konden vinden. De heer Ligthart is behalve supporter al jarenlang betrokken bij Ajax. Niet alleen was hij speler bij de zaterdagamateurs, hij was tevens lid van de Ledenraad en hij maakte deel uit van het interim-bestuur van de vereniging. Hij kent de club dus goed en met zijn ervaring op het gebied van met name juridische zaken is hij, evenals de heer Collee, een welkome versterking van de RvC.”
Weet je wat ook veel oplevert prijzen pakken. Maar deze discussie is al 300 keer gevoerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Heb je dat stukje over de financiele problemen gemist?
brengt ook grote risico's met zich mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat ook veel oplevert prijzen pakken. Maar deze discussie is al 300 keer gevoerd.
Investeren is geen garantie voor prijzen. Zie onze 7 prijs-loze jaren toen we voor miljoenen hebben geïnvesteerd.. ALs je dat nu nog niet inziet is het een beetje triest gesteld.. Maar laat maar zitten idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat ook veel oplevert prijzen pakken. Maar deze discussie is al 300 keer gevoerd.
Dat heeft weinig zin want Ajax kan toch niet concurreren met buitenlandse clubs op salarissenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die jongens dan langer bij Ajax houdt is het toch goed? Maar achteraf ben ik wel blij dat hij niet naar Ajax is gegaan nu Sana en Lukoki toch wel goed spelen.
Dit is niet blind spelers kopen he dat is weer heel wat anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Investeren is geen garantie voor prijzen. Zie onze 7 prijs-loze jaren toen we voor miljoenen hebben geïnvesteerd.. ALs je dat nu nog niet inziet is het een beetje triest gesteld.. Maar laat maar zitten idd.
Frank de Boer is 2x keer kampioen geworden ZONDER noemswaardige versterkingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Investeren is geen garantie voor prijzen. Zie onze 7 prijs-loze jaren toen we voor miljoenen hebben geïnvesteerd.. ALs je dat nu nog niet inziet is het een beetje triest gesteld.. Maar laat maar zitten idd.
Krijgt straks goede begeleiding bij Ajax en kan zich in de Nederlandse competitie vast beter profileren dan in Duitsland (hoger niveau).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben best wel blij met Babel tbh, was in zn Ajax tijd niet echt super, maar speelde bij hoffenheim toch heel aardige wedstrijden
Jawel hoor. Assaidi heeft een aardig seizoen gespeelt, maar meer niet. Daar je hele salarisplafond voor omhoog gooien zou werkelijk bizar zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is niet blind spelers kopen he dat is weer heel wat anders.
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Frank de Boer is 2x keer kampioen geworden ZONDER noemswaardige versterkingen
Bij Ajax krijgt hij ook meer de tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Krijgt straks goede begeleiding bij Ajax en kan zich in de Nederlandse competitie vast beter profileren dan in Duitsland (hoger niveau).
Klopt. En we moeten gewoon bij neerleggen dat Nederlandse clubs al geruime tijd niet meer kan opboksen tegen de miljoenen uit Engeland of Spanje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
En zo hoort hetZo heeft Ajax altijd gespeeld.
En dan kijken we in de (winter) zomer weer verderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt. En we moeten gewoon bij neerleggen dat Nederlandse clubs al geruime tijd niet meer kan opboksen tegen de miljoenen uit Engeland of Spanje.
Als Ajax kansloos 4e in de CL wordt, vind ik het niet eens een schande. Zolang Ajax maar kampioen wordt
Ernst Ligthart is kamp Coronel. Hoezee.quote:
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zichquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kijken we in de (winter) zomer weer verder![]()
Zeker met deze poule. Al had ik stiekem liever Poule A. Want die is gewoon te zwak voor woordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zich
Dat is het ook, en dat gaat ook -helaas- niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zich
Godverdomme 3x op rij Real Madrid in je poule hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker met deze poule. Al had ik stiekem liever Poule A. Want die is gewoon te zwak voor woorden
Tegen City en Madrid maak je gewoon geen kans. Zelfs niet als ze hun 2e elftal opstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
Dortmund is vorig jaar ook 4de geworden in de poule
Ik denk dat de UEFA iets tegen Nederland heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Godverdomme 3x op rij Real Madrid in je poule hebbenEn doe dan ook maar de kampioen van Engeland bij
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegen City en Madrid maak je gewoon geen kans. Zelfs niet als ze hun 2e elftal opstellen.
Knallen tegen Dortmund dan maar
En Manchester City heeft het tegen genoeg ploegen erg lastig gehad. Ze hebben vorig seizoen de CL Poulefase niet overleefd, oké ze hadden een pittige poulequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:28 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgen
Ik wil Ajax niet afkraken, maar tegen 10 van City red je het ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:28 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgen
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die Helenius er ook graag bij
Komt die Serviër nog rond trouwens? Met dat wurgcontract, weet je daar iets van?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.
City heeft nu:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax niet afkraken, maar tegen 10 van City red je het ook niet
In de winter misschien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt die Serviër nog rond trouwens? Met dat wurgcontract, weet je daar iets van?
Was ook weggegaan bij zijn zaakwaarnemer toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.
Ik denk dat het rond is en dat hij in de winterstop hierheen komt. Er is verder geen nieuws nu over hem.
Grootste winst heb je niet geboekt op de transfermarkt maar in het salarishuis. 16 vertrekken waaronder enkele dure vissen als Greg, el Hamdaoui, Bulykin en Jantje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:31 schreef Pedroso het volgende:
Als je kijkt wie er allemaal weg zijn gegaan (en hoeveel) dan is het razendknap dat je toch gewoon weer een goed team hebt staan. Hopelijk krijgen we geen blessuregolf en komt Bolilessen bv ook op korte termijn aansluiten.
De enige waar je een behoorlijk bedrag voor hebt uitgegeven is Moisander (ca. 3,5 miljoen). Dat is peanuts ivm voorgaande jaren. Petje af voor Overmars en cs.
Als het goed is wel ja, alleen dat is nergens bevestigd verder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook weggegaan bij zijn zaakwaarnemer toch.
Duidelijk. Afwachten dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.
Ik denk dat het rond is en dat hij in de winterstop hierheen komt. Er is verder geen nieuws nu over hem.
Prima lotingen voor PSV en Twente hoor, zitten veel zwaardere poules bij. Beide grote kans om door te gaan, moeten eigenlijk wel doorgaan met deze tegenstanders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de UEFA iets tegen Nederland heeft.
Vitesse - Anzhi
AZ - Anzhi
Twente loot Hannover & Levante (best lastige ploegen)
PSV loot Napoli
Nederland loot Duitsland.
Ajax loot voor het 3e jaar op rij Real Madrid, en dit jaar best een pittige poule.
twitter:RyanBabel twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:31:41RT @FIFAcom: Dutch forward @RyanBabel has agreed a deal to join former club @AFCAjax subject to a medical - http://t.co/RTSi8cbG reageer retweet
Ruilen we greg in voor Babel als Tweetboytwitter:RyanBabel twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:30:20RT @ajaxlife: Welkom terug bij Ajax, @RyanBabel! #ajax - http://t.co/ZLrkA066 reageer retweet
Wat kan jij toch goed dom lullen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
City is wel erg wisselvallig en zelfs Real verliest tegenwoordig van Getafequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax niet afkraken, maar tegen 10 van City red je het ook niet
Poule A van de Europa League is interessant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima lotingen voor PSV en Twente hoor, zitten veel zwaardere poules bij. Biede grote kans om door te gaan, moeten eigenlijk wel doorgaan met deze tegensatnders.
Dit jaar zou wel mooi zijn om in de finale te staan anders in de Arena.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:31 schreef tammepiet het volgende:
Snap niet waar mensen hoop uit putten. Ajax wordt vierde met een beetje mazzel derde maar dat moet je niet willen... Speel je in dat droeftoeter-toernooi.
Ja dat heb ik ook dus. Zou gewoon graag doorgaan in de EL en daar stralen. Ik heb nog steeds de hoop dat we eindelijk weer een EL finale spelen en dan in de ArenA.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dit jaar zou wel mooi zijn om in de finale te staan anders in de Arena.
Van april nadat hij op stage was geweest;quote:
quote:Omdat Meleg op 1 oktober 18 jaar wordt, komt hij formeel pas op die datum naar Ajax en is hij op 1 januari 2013 speelgerechtigd. „Maar het zou ideaal zijn als hij met toestemming van Vojvodina vanaf juli de voorbereiding kan meemaken. Dan heeft hij een langere periode om te acclimatiseren”, zegt Haatrecht. Meleg gaf bij aankomst op Schiphol aan graag naar Ajax te willen. „Hier worden talentvolle jonge spelers goede voetballers.”
Ik denk sowieso dat geen van de drie andere ploegen in de EL wil spelen. Dus als ze geen 1e of 2e worden, gaan ze ook niet meer voor die derde plek. Daar moeten we het van hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Enige kans voor Ajax om punten te halen in de CL zijn de wedstrijden tegen Dortmund (vnl. thuis) en misschien een stuntje in Madrid, laatste wedstrijd. Grote kans dat Real deze wedstrijd niet meer serieus neemt.
Nice, hoop stiekem nog op een verrassing, anders zit je nog tot jan. in onzekerheid, en het is een speler waar ook andere clubs achter aan zitten hoorde ik. Maar ben bang dat het afwachten blijft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van april nadat hij op stage was geweest;
[..]
Net als vorig seizoen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef Wessiej het volgende:
We kunnen Madrid thuis pakken, ze spelen 3 dagen later tegen Barca.
Dortmund is echt niet veel minder dan City en Realquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Enige kans voor Ajax om punten te halen in de CL zijn de wedstrijden tegen Dortmund (vnl. thuis) en misschien een stuntje in Madrid, laatste wedstrijd. Grote kans dat Real deze wedstrijd niet meer serieus neemt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice, hoop stiekem nog op een verrassing, anders zit je nog tot jan. in onzekerheid, en het is een speler waar ook andere clubs achter aan zitten hoorde ik. Maar ben bang dat het afwachten blijft.
Telegraaf - Meleg overtuigt Ajaxquote:Het technisch hart bedacht een constructie om eveneens geïnteresseerde clubs als Internazionale, Juventus, AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, FC Basel en Club Brugge af te troeven. Indien Meleg zich tijdens de stage zou bewijzen, wordt het driejarige contract – waarover al mondeling overeenstemming was – in orde gemaakt. „Ajax heeft nu aangegeven graag met Dejan in zee te gaan”, bevestigde Winny Haatrecht, die de afgelopen jaren zonder succes al Dusan Tadic, Mateo Kovacic en Miralem Sulejmani voor een bodemprijs in Amsterdam had aangeboden.
Internazionale, Juventus, AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, FC Basel en Club Bruggequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Ook van dat artikel;
[..]
Telegraaf - Meleg overtuigt Ajax
2013 - Blind + ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Daley Blind zijn contract loopt dit seizoen af, ik denk toch dat hem een nieuw contract wordt aangeboden.
Voor clubs uit de PL of zo is het niks. Voor de Nederlandse competitie is het gewoon nog een belangrijk toernooi aangezien we in de CL toch niet mee kunnen komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef tammepiet het volgende:
EL (UEFA Cup) is niets, toernooi zonder prestige en geld.
Ik zou je de winnaar van bijv. 2011 of 2009 niet meer kunnen noemen.
Dit seizoen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef tammepiet het volgende:
[..]
2013 - Blind + ?
2014 - Fischer, Eriksen, Alderweireld
Heeft ajax echt Tadic en Suljemani geweigerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Ook van dat artikel;
[..]
Telegraaf - Meleg overtuigt Ajax
Ja, ze konden Sulejmani voor een paar ton overnemen alleen ze vonden hem toen niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heeft ajax echt Tadic en Suljemani geweigerd?
Dat staat er toch. Meneertje 1 zin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Sulejmani hadden ze vaker moeten weigeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
En Tadic ook? Wie heeft dat beslist Ten Cate?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ze konden Sulejmani voor een paar ton overnemen alleen ze vonden hem toen niet goed genoeg.
Nee want ik ben crewquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds geen ban? Jammer.
Het is Televaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dat staat er toch. Meneertje 1 zin.
Telt die onzinfunctie van jou ook mee op het forum?quote:
Hoe dat precies zat weet ik niet meer, zal even kijken of het verhaal erachter nog ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
En Tadic ook? Wie heeft dat beslist Ten Cate?
met j0rdiiii hoef je niet meer te zoeken. Naar iets, hij doet het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe dat precies zat weet ik niet meer, zal even kijken of het verhaal erachter nog ergens kan vinden.
quote:Voordat Sulejmani vanuit Partizan Belgrado onderdak in 2006 vond bij Heerenveen, werd hij ook al aangeboden bij Ajax en AZ. Vanwege onduidelijkheid over zijn transferrechten, zijn zaakwaarnemer en een geschil met Partizan Belgrado durfden beide clubs het niet aan om hem vast te leggen. Toen kostte Sulejmani echter minder dan 300.000 euro.
Technisch directeur Marcel Brands van AZ zei destijds dat hij geen trek had om te onderhandelen met 'de entourage en het netwerk' rond de jonge Servische aanvaller. ''We werden van alle kanten gewaarschuwd dat het erg schimmig was,'' aldus Brands.
Bij Heerenveen moest Sulejmani maandenlang langs de kant blijven omdat zijn oude club Partizan hem via de Servische bond een schorsing oplegde vlak nadat hij in november 2006 in Friesland had getekend. De Servische club wilde een hogere vergoeding zien dan de opleidingskosten van ongeveer 275.000 euro die de Friezen bereid waren te betalen, maar dat gebeurde niet. Na tussenkomst van de Fifa mocht Sulejmani in augustus 2007 voor het eerst voor de hoofdmacht van Heerenveen spelen.
Behalve zijn Servische zaakwaarnemer Jovica Radonjic is ook Vlado Lemic bij de onderhandelingen met Ajax betrokken. Lemic raakte in opspraak bij PSV, waar hij volgens directeur Jan Reker via spelers als Heurelho Gomes, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic en Eduardo Alcides te veel invloed had op de club.
Daarom halen we nu vooral Denen dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, ze durfden het toen niet aan door een soort gelijk probleem als Meleg nu.
[..]
Ik herinner mij iets met een of andere geestelijk gehandicapte scheids die 2 goals onterecht afkeurde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Allemaal Déjà Vu's met de laatste wedstrijd tegen Real en een paar dagen later moeten ze tegen Barça... Vorig jaar ook gewoon 2x verloren hoor.. Maar het balletje blijft rond en ik vind dat Ajax Europees altijd heel goed voetbal laat zien, iedereen is ook echt extra gemotiveerd. Moet eigenlijk normaal zijn, maar ik begrijp wel dat je als topsporter dat soort wedstrijden extra gefocust bent, vergeleken met Groningen uit
Zo iets herinner ik me ook. En knipogende Kroaten, maar dat is een andere zaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik herinner mij iets met een of andere geestelijk gehandicapte scheids die 2 goals onterecht afkeurde.
Ik hoop dat beide wegblijven dit jaar..., of het balletje moet onze kant oprollen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Zo iets herinner ik me ook. En knipogende Kroaten, maar dat is een andere zaak.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Zo iets herinner ik me ook. En knipogende Kroaten, maar dat is een andere zaak.
Andersen heeft het wel eens gekker gehadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef Paardindewei het volgende:
Sana's kapsel spant de kroon hoor
twitter:RicardoKishna twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:33:02Morgen voor het eerst bij de wedstrijdselectie van de A1, ik hoop minuten te maken!! VS Groningen uit reageer retweet
Mooi voor die jongen, ook gelijk bij de A1. Ik hoop dat hij net zo sterk is als voor zijn verschrikkelijke blessure.twitter:RicardoKishna twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:31:46@bbalvers ik speel met de A1 bij groningen uit reageer retweet
Hanni Hanna he. Sana is er ook al geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef Paardindewei het volgende:
Aan z'n recente foto's te zien heeft die Kishna ook al zo'n 'goede kapper'.
Ik zie het ja. Ik zie het leuke aan die kapsels niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hanni Hanna he. Sana is er ook al geweest.
Behalve dat ze in 5 maanden Nederlands kunnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Devv het volgende:
De voertaal bij Ajax is straks Deens. Olsen zal in ieder geval in zijn handjes wrijven.
Wat heeft Overmars gewonnen aan statuur zeg. Mooi!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef Paardindewei het volgende:
[ afbeelding ]
Over Denen gesproken...
Jezus. Krijgt Overmars dadelijk toch nog zijn zin met zijn 'homoclub van Nederland' gedoe..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Andersen: 'Weer een droom die uitkomt'
http://www.telegraaf.nl/t(...)rd_over_Meleg__.htmlquote:Ajax akkoord over Meleg
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Tussen alle transferperikelen door heeft Ajax met FK Vojvodina Novi Sad eindelijk de transfer van Dejan Meleg afgetimmerd. De Amsterdammers bereikten – zoals Telesport destijds meldde – in april al een akkoord over een contract voor drie jaar met de linksbenige speler, dachten alleen de internationale opleidingsvergoeding te moeten betalen, maar stuitten op verzet van zijn Servische club.
Een voorgestelde transfersom van 450.000 euro werd onlangs nog afgewimpeld, maar een nieuw bod (van enkele tonnen euro’s) werd alsnog geaccepteerd. Met het binnenhengelen van Meleg troeft Ajax clubs als Internazionale, AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, FC Basel en Club Brugge af. De Ajax-fans zullen tot 1 januari 2013 moeten wachten alvorens zij Meleg in actie zien. Als hij op 1 oktober achttien wordt, zal zijn werkvergunning in orde worden gemaakt en is hij in het nieuwe jaar speelgerechtigd.
Hij is toch wel echt godsgruwelijk snel zeg.quote:
zou ik toch maar een aantal van die 13 doelpunten van dit seizoen bijvoorbeeld terug kijken ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
Helaas dat je er met de speelwijze van Ajax weinig van gaat merken.
Goed gegokt, mooi dat hij naar Ajax komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)rd_over_Meleg__.html
Nog 1,5 uur, waarom wachten op het laatste moment... Denk niet dat Sulejmani nog weggaat..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als we Sulejmani ook nog weg doen voor 5 miljoen hebben we de beste transferwindow aller tijden achter de rug.
Die zal wel in de winterstop weggaan. Hoop dat ie tot dan nog een beetje van waarde is voor Ajax (en fit). Kunnen we nog net een miljoen of 2 voor 'm vangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur, waarom wachten op het laatste moment... Denk niet dat Sulejmani nog weggaat..
Ben je leip? Sulejmani in de pikorde voor Fischerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Lijkt me echt helemaal niks, Babel bij Ajax. Het is al erg genoeg dat Sulejmani nog steeds speelminuten krijgt.
Ik vind dit soort spelers alleen maar de ontwikkeling van de jonge talenten in de weg staan, terwijl ze nauwelijks een meerwaarde zijn. Nu heeft Fischer gewoon 2-3 man voor zich (Sulejmani, Babel en Boerrigter...)![]()
, als hij op de flank zou moeten rijpen... (ik zie hem persoonlijk liever op het middenveld in een wat centralere rol....)
Ik zeg over en sluiten Marc.quote:In (10):
Schøne, Poulsen, Moisander, Babel, Sana, Andersen*, Meleg**, van Kessel*, Hoesen* & Boccara*.
Uit (16):
Ozbiliz, Verhoeven, Lodeiro, Bulykin, el Hamdaoui, Vertonghen, Castillion, Jozefzoon, Ooijer, Silva, Anita, Janssen, Cvitanich, van der Wiel, Sneijder & Aissati.
* jeugd
** per 1 januari 2013
Nee. Dit is de kracht van een leipe sjeik met teveel geld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Tering 6 miljoen voor Van der Wiel. Is dit de kracht van Marc Overmars?
Als Frank de talenten rijp acht voor een basisplaats dan geeft hij ze die ook. Is dat niet het geval, dan is een speler als Babel een prima tijdelijke oplossing.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Lijkt me echt helemaal niks, Babel bij Ajax. Het is al erg genoeg dat Sulejmani nog steeds speelminuten krijgt.
Ik vind dit soort spelers alleen maar de ontwikkeling van de jonge talenten in de weg staan, terwijl ze nauwelijks een meerwaarde zijn. Nu heeft Fischer gewoon 2-3 man voor zich (Sulejmani, Babel en Boerrigter...)![]()
, als hij op de flank zou moeten rijpen... (ik zie hem persoonlijk liever op het middenveld in een wat centralere rol....)
Waar heeft Sulejmani nou getekend?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef tammepiet het volgende:
Overmars heeft prima schoon schip gemaakt. Een zwaar positieve balans gemaakt op de transfermarkt plus 10 miljoen op salarissen bezuinigt.
CL gaat weer een mooie vetpot worden i.v.m. uitschakeling Feyenoord en verkoop tickets. Morgen 09:00 uur het wekkertje!
Nergens nog, helaas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waar heeft Sulejmani nou getekend?
Waarschijnlijk bij een nieuw huurcontract voor zijn huis want hij is nog niet weg...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vandaag getekend bij Jong Ajax, maandagavond zijn eerste potje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die vriendin tweete dat ze wegging met hun baby en kind naar een nieuwe stad. Lijkt me eerder een gevalletje 'einde relatie'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Die vriendin twittert toch geen onzin of wel dan.Sulejmani ga weg man.
Het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Rest van zijn leven alimentatie betalen aan een Servische golddigger.
Nog lang niet gerijpt maar kijk naar Sana beleeft nu ook zijn doorbraak op 23-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:19 schreef Devv het volgende:
Zo vet dat Ajax gewoon twee grote talenten heeft weten binnen te halen.
Dat heeft de Boer van de week toch al aangegeven dat hij tegen Heerenveen gewoon in de basis staat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef DaveDave09 het volgende:
vd wiel is dus helemaal rond? mooi heeft van rhijn waarschijnlijk gewoon weer basisplek.
kan nog een paar dagen duren - Frankrijk heeft tot 4 sept trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef S0nic het volgende:
Waar blijft het officiele bericht dat Greg ons gaat verlaten?
Ah ok wist ik niet thxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:59 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
kan nog een paar dagen duren - Frankrijk heeft tot 4 sept trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |