Komen dus de 5,5 miljoen van Greg en evt. 3 miljoen voor Sulejmani nog bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
* = nog niet zeker.
Oja klopt ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Ligeon is te zwak tbh. Of Poulsen gaat er spelen
Helder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bizot kregen ze 125.000 voor en Sneijder heb ik niet meegeteld omdat dat niet bekend is gemaakt. Kan nooit veel geweest zijn natuurlijk dus die laat ik er maar buiten.
Toivomaki heb ik er ook maar buiten gelaten omdat die nog gewoon van Ajax is. Castillion is ook verhuurd maar volgend jaar is die transfervrij dus in principe is die gewoon vertrokken.
Jong Ajax is toch anders. Hij is fysiek wat minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.
quote:Directeur voetbalzaken Marc Overmars: ,,Er is bewust voor een contract van één seizoen gekozen. Dit heeft te maken met de kwetsbaarheid van onze voorhoede.Ryan wilde graag hierheen, hij wil laten zien dat hij een goede speler is en dat kan bij ons. En als dat lukt dan helpt hij Ajax én zichzelf. Omdat hij transfervrij is, hoeft niet alles voor vanavond 12 uur afgehandeld te zijn. De komende dagen willen we dit afronden, zodat hij na het weekend bij ons op het trainingsveld kan staan."
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.quote:Hij sluit na de interlandperiode aan bij de A-selectie.
Nieuwe Ronaldoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |