Poulsen is onze ster speler volgens de site van Man. Cityquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik hoop dat die Poulsen er iets van bakt, dan hebben we echt een goed team. Iedereen die ik over hem spreek zegt dat hij alleen maar domme rode kaarten pakt.
Je vergeet erbij te zetten dat Fennich naar Heerenveen is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
* = nog niet zeker.
kregen ze van krohn-dehli ook niet een paar ton?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zetten dat Fennich naar Heerenveen is.
Plus de meer dan een miljoen inkomsten van Zlatan, vd Vaart en de Jong komen ook goed van pas.
Mooie kerel manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat dachten we toch ook van die zeehondendribbelaar![]()
![]()
Ja, daar hebben we veel plezier van gehad bij Ajax.quote:
Je zit gewoon weer te zeiken om het zeikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we veel plezier van gehad bij Ajax.![]()
![]()
Zlatan, vd Vaart en de Jong zit erbij. Fennich zit er niet bij omdat hij nooit bij Jong Ajax of Ajax 1 heeft gezeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zetten dat Fennich naar Heerenveen is.
Plus de meer dan een miljoen inkomsten van Zlatan, vd Vaart en de Jong komen ook goed van pas.
Alleen om even aan te geven dat Ajax weer als een kat in het nauw rare sprongen maakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zit gewoon weer te zeiken om het zeiken
Transfervrij en 3 ton salaris voor Babel, zó, wat ergquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen om even aan te geven dat Ajax weer als een kat in het nauw rare sprongen maakt.
Krohn-Deli heeft tussen zijn 12de en 23ste maar 2 jaar bij Ajax onder contract gestaan geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kregen ze van krohn-dehli ook niet een paar ton?
Dan kom je toch boven de 22 miljoen uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zlatan, vd Vaart en de Jong zit erbij. Fennich zit er niet bij omdat hij nooit bij Jong Ajax of Ajax 1 heeft gezeten.
Ajax zou 50% krijgen was het verhaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krohn-Deli heeft tussen zijn 12de en 23ste maar 2 jaar bij Ajax onder contract gestaan geloof ik.
Dus dan krijgen ze ongeveer 10% van de 5% opleidingsvergoeding.
Ik heb geen idee hoeveel Celta voor hem betaald heeft.
Netjes neergezet. En mooie cijfersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
* = nog niet zeker.
Is het? Ik heb het toen niet zo gevolgd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax zou 50% krijgen was het verhaal.
Ibrahimovic = 375.000quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom je toch boven de 22 miljoen uit?
Ok, top.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ibrahimovic = 375.000
De Jong en van der Vaart = 700.000
Met de rest = ¤21.155.000
500.000 erbij van Krohn-Dehli = ¤21.655.000
En dan zit van der Wiel en eventueel Sulejmani er nog niet bij.
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel
Dacht dat PSG zoveel poen had
Bizot kregen ze 125.000 voor en Sneijder heb ik niet meegeteld omdat dat niet bekend is gemaakt. Kan nooit veel geweest zijn natuurlijk dus die laat ik er maar buiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, top.
Weet jij hoeveel er voor Sneijder en Bizot gevangen is?
Ook staat Toivomaki er niet in, die is verhuurd aan Almere.
En die afgelopen 2 jaar meer bezig was met twitter en rappen dan met voetbal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.
Komen dus de 5,5 miljoen van Greg en evt. 3 miljoen voor Sulejmani nog bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
* = nog niet zeker.
Oja klopt ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Ligeon is te zwak tbh. Of Poulsen gaat er spelen
Helder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bizot kregen ze 125.000 voor en Sneijder heb ik niet meegeteld omdat dat niet bekend is gemaakt. Kan nooit veel geweest zijn natuurlijk dus die laat ik er maar buiten.
Toivomaki heb ik er ook maar buiten gelaten omdat die nog gewoon van Ajax is. Castillion is ook verhuurd maar volgend jaar is die transfervrij dus in principe is die gewoon vertrokken.
Jong Ajax is toch anders. Hij is fysiek wat minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.
quote:Directeur voetbalzaken Marc Overmars: ,,Er is bewust voor een contract van één seizoen gekozen. Dit heeft te maken met de kwetsbaarheid van onze voorhoede.Ryan wilde graag hierheen, hij wil laten zien dat hij een goede speler is en dat kan bij ons. En als dat lukt dan helpt hij Ajax én zichzelf. Omdat hij transfervrij is, hoeft niet alles voor vanavond 12 uur afgehandeld te zijn. De komende dagen willen we dit afronden, zodat hij na het weekend bij ons op het trainingsveld kan staan."
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.quote:Hij sluit na de interlandperiode aan bij de A-selectie.
Nieuwe Ronaldoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |