Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zichquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kijken we in de (winter) zomer weer verder![]()
Zeker met deze poule. Al had ik stiekem liever Poule A. Want die is gewoon te zwak voor woordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zich
Dat is het ook, en dat gaat ook -helaas- niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zich
Godverdomme 3x op rij Real Madrid in je poule hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker met deze poule. Al had ik stiekem liever Poule A. Want die is gewoon te zwak voor woorden
Tegen City en Madrid maak je gewoon geen kans. Zelfs niet als ze hun 2e elftal opstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
Dortmund is vorig jaar ook 4de geworden in de poule
Ik denk dat de UEFA iets tegen Nederland heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Godverdomme 3x op rij Real Madrid in je poule hebbenEn doe dan ook maar de kampioen van Engeland bij
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegen City en Madrid maak je gewoon geen kans. Zelfs niet als ze hun 2e elftal opstellen.
Knallen tegen Dortmund dan maar
En Manchester City heeft het tegen genoeg ploegen erg lastig gehad. Ze hebben vorig seizoen de CL Poulefase niet overleefd, oké ze hadden een pittige poulequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:28 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgen
Ik wil Ajax niet afkraken, maar tegen 10 van City red je het ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:28 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgen
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die Helenius er ook graag bij
Komt die Serviër nog rond trouwens? Met dat wurgcontract, weet je daar iets van?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.
City heeft nu:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax niet afkraken, maar tegen 10 van City red je het ook niet
In de winter misschien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt die Serviër nog rond trouwens? Met dat wurgcontract, weet je daar iets van?
Was ook weggegaan bij zijn zaakwaarnemer toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.
Ik denk dat het rond is en dat hij in de winterstop hierheen komt. Er is verder geen nieuws nu over hem.
Grootste winst heb je niet geboekt op de transfermarkt maar in het salarishuis. 16 vertrekken waaronder enkele dure vissen als Greg, el Hamdaoui, Bulykin en Jantje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:31 schreef Pedroso het volgende:
Als je kijkt wie er allemaal weg zijn gegaan (en hoeveel) dan is het razendknap dat je toch gewoon weer een goed team hebt staan. Hopelijk krijgen we geen blessuregolf en komt Bolilessen bv ook op korte termijn aansluiten.
De enige waar je een behoorlijk bedrag voor hebt uitgegeven is Moisander (ca. 3,5 miljoen). Dat is peanuts ivm voorgaande jaren. Petje af voor Overmars en cs.
Als het goed is wel ja, alleen dat is nergens bevestigd verder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook weggegaan bij zijn zaakwaarnemer toch.
Duidelijk. Afwachten dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.
Ik denk dat het rond is en dat hij in de winterstop hierheen komt. Er is verder geen nieuws nu over hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |