En meteen vechten om een shirtje met Marc... dat kan natuurlijk niet!quote:
6 Denen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
en dat zijn 5 denen, 1 ijslander, 1 fin, 1 zweed.
8 scandinaviėrs
Vincerusso heeft duizenden dubbrlaccountsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Op Ajax netwerk zijn ze nog negatiever dan vinceruso hier
Heeft gewoon getraind bij het 2e van Hoffenheim.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
Maar de grote vraag is, is Babel wel fit?
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:05:53Bevestiging: AKKOORD TUSSEN #AJAX EN #PSG OVER VAN DER WIEL zie #Telesport.nl reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:09:55De transfersom voor @Gvanderwiel bedraagt iets minder dan vijf miljoen euro. #Ajax zal geen vervanger halen. Zie Telesport.nl reageer retweet
Smoofie wat heb je gedaan? Ben je boos geworden?quote:Ajax Forums
Wegens onderhoud zijn de forums op dit moment niet beschikbaar. Excuses voor de overlast.
Ah mooi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft gewoon getraind bij het 2e van Hoffenheim.
Ik zag dat ze daar ook allemaal siem in de spits wilde ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie wat heb je gedaan? Ben je boos geworden?
quote:'Van der Wiel is op weg naar Parijs voor medische keuring'
Gregory van der Wiel vliegt vrijdagavond met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs om de transfer naar Paris Saint-Germain te beklinken. De Oranje-international, overigens niet geselecteerd voor de duels met Turkije en Hongarije, zal in de Franse hoofdstad een medische keuring ondergaan. Dat weet Voetbal International.
Volgens het weekblad heeft de buitengewoon ambitieuze club een akkoord bereikt met Ajax over de transfersom voor de 24-jarige rechtsback. Naar verluidt betalen de Fransen zes miljoen euro. Wanneer Van der Wiel en PSG tot een vergelijk kunnen komen, tekent de Amsterdammer een contract voor vier seizoenen.
Haast is echter niet geboden. In tegenstelling tot veel andere Europese landen is de transfermarkt in Frankrijk nog open tot 4 september. Van der Wiel wordt bij le PSG ploeggenoot van onder meer de oud-Ajacieden Zlatan Ibrahimovic en Maxwell.
*proest*quote:Rutten twijfelt over directe inzetbaarheid van Janssen
Vitesse-coach Fred Rutten twijfelt nog of hij aanwinst Theo Janssen moet opstellen in het thuisduel van zondag met Feyenoord. De van Ajax overgekomen middenvelder is nog niet helemaal wedstrijdfit.
'Theo heeft nu twee keer getraind', vertelt Rutten op de clubwebsite. 'Morgen hebben we nog een training. Daarna bepalen we de opstelling.'
bron: VI
Aan het eind van de dag maar eens dat lijstje in de OP zetten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schųne, Boccara, Hoesen, Babel en Andersen.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000 (Met VdW a 5 miljoen, zonder Sulejmani & met Ibra, VdV, de Jong en Krohn-Dehli.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
* = nog niet zeker.
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon, Silva, van der Wiel en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schųne, Boccara, Hoesen, Babel en Andersen.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000 (Met VdW a 5 miljoen, zonder Sulejmani & met Ibra, VdV, de Jong en Krohn-Dehli.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
* = nog niet zeker.
Vince en die LitmanenAFCA jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
Goed bezig Overmars en TH![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Wiel gaat om 19:00 naar Parijs om alles af te ronden.
Anita is anders ook wel een aderlating hoor. Neemt niet weg dat Overmars geweldig werk doet inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
Ben een beetje bang voor blessures op middenveld en vooral (centraal)achterin. Het is niet zo breed. Aanvallend ben je er alleen op vooruit gegaan met Sana, Babel en hopelijk wat vaker bruikbare Sightorsson en Boerrigter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
![]()
6 miljoen?!quote:Gregory van der Wiel (24) vliegt vanavond in gezelschap van zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs voor een medische keuring bij Paris Saint-Germain.
Ajax en de Franse club hebben een akkoord bereikt over de transfersom, die naar verluidt zes miljoen euro bedraagt.
Jupquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef anoukane het volgende:
[..]
6 miljoen?!
![]()
(greg had toch nog een contract voor slechts een jaar?)
Oh, Sorry dat ik fout zatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Overmars nooit afgezeken hoor.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.quote:
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Oh oké. Ach, Ik ben achteraf blij dat hij niet is gekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Ben benieuwd of hij nog in de winterstop te slijten valt, en anders zit hij volgend jaar vanaf juli lekker een tijdje clubloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.Niet bepaald een speler waar we van afhankelijk zijn. Integendeel.
Dat dus. En terecht. Waarom zou meneer Assaidi een uitzonderingspositie krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienen
Hij heeft er een half jaar uitgelegen he? Maar alsnog is het geen fantastische speler nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werd
Niet. Complimenten voor Overmarsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. En terecht. Waarom zou meneer Assaidi een uitzonderingspositie krijgen.
Ja, maar in de tijd voor hij geblesseerd raakte, was ik ook niet onder de indruk hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft er een half jaar uitgelegen he? Maar alsnog is het geen fantastische speler nee.
Hij doet het fantastisch idd. Ben heel blij met het nieuwe beleid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. Complimenten voor Overmars
Sulejmani speelde een beetje als een veteraan, maakt geen meter teveel en doet nog steeds vrij weinig. Het enige wat hij mee heeft is zijn rendement. Hij schiet er vorig seizoen toch even 11 in maar verder voegt hij echt niks toe dus terecht banken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werd
Gelukkig staan er nu verstandige mensen aan het roer bij Ajaxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij doet het fantastisch idd. Ben heel blij met het nieuwe beleid.
Meer Denen = Meer Prijzenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij doet het fantastisch idd. Ben heel blij met het nieuwe beleid.
Als je die jongens dan langer bij Ajax houdt is het toch goed? Maar achteraf ben ik wel blij dat hij niet naar Ajax is gegaan nu Sana en Lukoki toch wel goed spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienen
Het laatste mooie van hem wat ik me kan herinneren is die voorzet buitenkant links op Bulykin met UTR-AJAquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani speelde een beetje als een veteraan, maakt geen meter teveel en doet nog steeds vrij weinig. Het enige wat hij mee heeft is zijn rendement. Hij schiet er vorig seizoen toch even 11 in maar verder voegt hij echt niks toe dus terecht banken.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die jongens dan langer bij Ajax houdt is het toch goed?
quote:Ajax draagt nieuwe commissarissen voor
De Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV gaat Dolf Collee en Ernst Ligthart voordragen als commissaris aan de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA), die naar verwachting in december 2012 plaatsvindt.
Bij benoeming maken Collee en Ligthart de RvC compleet. De RvC van Ajax bestaat sinds hun formele benoeming op 14 juni 2012 reeds uit Hans Wijers (president-commissaris), Theo van Duivenbode en Leo van Wijk.
Mr. Dolf Collee (Amsterdam, 24 oktober 1952) werkte ruim 26 jaar in diverse verantwoordelijke functies bij ABN Amro Bank NV, waar hij vanaf 2000 zes jaar lid was van de Raad van Bestuur. Uit hoofde van zijn functie was hij nauw betrokken bij het toenmalige sponsorcontract met Ajax. Collee is tegenwoordig als adviseur/commissaris betrokken bij negen bedrijven, waaronder Hema BV.
Mr. drs. Ernst Ligthart (Zeist, 2 juni 1969) is bestuursvoorzitter van Dijkstra Voermans Advocatuur en Notariaat. Daarnaast is hij onder meer lid van de tuchtcommissie amateurvoetbal van de KNVB en actief lid van Ajax. Zijn voordracht betreft een aanbeveling van de Ondernemingsraad van Ajax.
President-commissaris Wijers: ,,Dolf Collee heeft in zijn indrukwekkende loopbaan een schat aan internationale ervaring in het bedrijfsleven opgedaan. Daarnaast is de heer Collee een ervaren toezichthouder en zijn hele leven Ajax-supporter.”
,,De kandidaatstelling van Ernst Ligthart betreft een aanbeveling van de Ondernemingsraad van Ajax, waar wij ons als RvC goed in konden vinden. De heer Ligthart is behalve supporter al jarenlang betrokken bij Ajax. Niet alleen was hij speler bij de zaterdagamateurs, hij was tevens lid van de Ledenraad en hij maakte deel uit van het interim-bestuur van de vereniging. Hij kent de club dus goed en met zijn ervaring op het gebied van met name juridische zaken is hij, evenals de heer Collee, een welkome versterking van de RvC.”
Weet je wat ook veel oplevert prijzen pakken. Maar deze discussie is al 300 keer gevoerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Heb je dat stukje over de financiele problemen gemist?
brengt ook grote risico's met zich mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat ook veel oplevert prijzen pakken. Maar deze discussie is al 300 keer gevoerd.
Investeren is geen garantie voor prijzen. Zie onze 7 prijs-loze jaren toen we voor miljoenen hebben geļnvesteerd.. ALs je dat nu nog niet inziet is het een beetje triest gesteld.. Maar laat maar zitten idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat ook veel oplevert prijzen pakken. Maar deze discussie is al 300 keer gevoerd.
Dat heeft weinig zin want Ajax kan toch niet concurreren met buitenlandse clubs op salarissenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die jongens dan langer bij Ajax houdt is het toch goed? Maar achteraf ben ik wel blij dat hij niet naar Ajax is gegaan nu Sana en Lukoki toch wel goed spelen.
Dit is niet blind spelers kopen he dat is weer heel wat anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Investeren is geen garantie voor prijzen. Zie onze 7 prijs-loze jaren toen we voor miljoenen hebben geļnvesteerd.. ALs je dat nu nog niet inziet is het een beetje triest gesteld.. Maar laat maar zitten idd.
Frank de Boer is 2x keer kampioen geworden ZONDER noemswaardige versterkingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Investeren is geen garantie voor prijzen. Zie onze 7 prijs-loze jaren toen we voor miljoenen hebben geļnvesteerd.. ALs je dat nu nog niet inziet is het een beetje triest gesteld.. Maar laat maar zitten idd.
Krijgt straks goede begeleiding bij Ajax en kan zich in de Nederlandse competitie vast beter profileren dan in Duitsland (hoger niveau).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben best wel blij met Babel tbh, was in zn Ajax tijd niet echt super, maar speelde bij hoffenheim toch heel aardige wedstrijden
Jawel hoor. Assaidi heeft een aardig seizoen gespeelt, maar meer niet. Daar je hele salarisplafond voor omhoog gooien zou werkelijk bizar zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is niet blind spelers kopen he dat is weer heel wat anders.
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Frank de Boer is 2x keer kampioen geworden ZONDER noemswaardige versterkingen
Bij Ajax krijgt hij ook meer de tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Krijgt straks goede begeleiding bij Ajax en kan zich in de Nederlandse competitie vast beter profileren dan in Duitsland (hoger niveau).
Klopt. En we moeten gewoon bij neerleggen dat Nederlandse clubs al geruime tijd niet meer kan opboksen tegen de miljoenen uit Engeland of Spanje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
En zo hoort hetZo heeft Ajax altijd gespeeld.
En dan kijken we in de (winter) zomer weer verderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt. En we moeten gewoon bij neerleggen dat Nederlandse clubs al geruime tijd niet meer kan opboksen tegen de miljoenen uit Engeland of Spanje.
Als Ajax kansloos 4e in de CL wordt, vind ik het niet eens een schande. Zolang Ajax maar kampioen wordt
Ernst Ligthart is kamp Coronel. Hoezee.quote:
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zichquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kijken we in de (winter) zomer weer verder![]()
Zeker met deze poule. Al had ik stiekem liever Poule A. Want die is gewoon te zwak voor woordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zich
Dat is het ook, en dat gaat ook -helaas- niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Overwinteren in de EL vind ik al een prestatie op zich
Godverdomme 3x op rij Real Madrid in je poule hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker met deze poule. Al had ik stiekem liever Poule A. Want die is gewoon te zwak voor woorden
Tegen City en Madrid maak je gewoon geen kans. Zelfs niet als ze hun 2e elftal opstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
Dortmund is vorig jaar ook 4de geworden in de poule
Ik denk dat de UEFA iets tegen Nederland heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Godverdomme 3x op rij Real Madrid in je poule hebbenEn doe dan ook maar de kampioen van Engeland bij
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegen City en Madrid maak je gewoon geen kans. Zelfs niet als ze hun 2e elftal opstellen.
Knallen tegen Dortmund dan maar
En Manchester City heeft het tegen genoeg ploegen erg lastig gehad. Ze hebben vorig seizoen de CL Poulefase niet overleefd, oké ze hadden een pittige poulequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:28 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgen
Ik wil Ajax niet afkraken, maar tegen 10 van City red je het ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:28 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Met City weet je het ook nooit die balotelli kan zomaar na een paar minuten rood krijgen
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die Helenius er ook graag bij
Komt die Serviėr nog rond trouwens? Met dat wurgcontract, weet je daar iets van?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.
City heeft nu:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax niet afkraken, maar tegen 10 van City red je het ook niet
In de winter misschien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen plek voor nu he, die willen ze misschien later halen.
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt die Serviėr nog rond trouwens? Met dat wurgcontract, weet je daar iets van?
Was ook weggegaan bij zijn zaakwaarnemer toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.
Ik denk dat het rond is en dat hij in de winterstop hierheen komt. Er is verder geen nieuws nu over hem.
Grootste winst heb je niet geboekt op de transfermarkt maar in het salarishuis. 16 vertrekken waaronder enkele dure vissen als Greg, el Hamdaoui, Bulykin en Jantje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:31 schreef Pedroso het volgende:
Als je kijkt wie er allemaal weg zijn gegaan (en hoeveel) dan is het razendknap dat je toch gewoon weer een goed team hebt staan. Hopelijk krijgen we geen blessuregolf en komt Bolilessen bv ook op korte termijn aansluiten.
De enige waar je een behoorlijk bedrag voor hebt uitgegeven is Moisander (ca. 3,5 miljoen). Dat is peanuts ivm voorgaande jaren. Petje af voor Overmars en cs.
Als het goed is wel ja, alleen dat is nergens bevestigd verder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook weggegaan bij zijn zaakwaarnemer toch.
Duidelijk. Afwachten dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Servische media hebben gister gezegd dat nu wel rond was alleen het nieuws daar weer voor was dat hij na zijn 18e naar Ajax zou komen. Dus per 1 januari 2013.
Ik denk dat het rond is en dat hij in de winterstop hierheen komt. Er is verder geen nieuws nu over hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |