quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Wiel gaat om 19:00 naar Parijs om alles af te ronden.
Anita is anders ook wel een aderlating hoor. Neemt niet weg dat Overmars geweldig werk doet inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
Goed bezig Overmars en TH![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
Ben een beetje bang voor blessures op middenveld en vooral (centraal)achterin. Het is niet zo breed. Aanvallend ben je er alleen op vooruit gegaan met Sana, Babel en hopelijk wat vaker bruikbare Sightorsson en Boerrigter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
Goed bezig Overmars en TH![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
6 miljoen?!quote:Gregory van der Wiel (24) vliegt vanavond in gezelschap van zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs voor een medische keuring bij Paris Saint-Germain.
Ajax en de Franse club hebben een akkoord bereikt over de transfersom, die naar verluidt zes miljoen euro bedraagt.
Jupquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef anoukane het volgende:
[..]
6 miljoen?!
![]()
(greg had toch nog een contract voor slechts een jaar?)
Oh, Sorry dat ik fout zatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Overmars nooit afgezeken hoor.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.quote:
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Oh oké. Ach, Ik ben achteraf blij dat hij niet is gekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Ben benieuwd of hij nog in de winterstop te slijten valt, en anders zit hij volgend jaar vanaf juli lekker een tijdje clubloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.Niet bepaald een speler waar we van afhankelijk zijn. Integendeel.
Dat dus. En terecht. Waarom zou meneer Assaidi een uitzonderingspositie krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |