Komen dus de 5,5 miljoen van Greg en evt. 3 miljoen voor Sulejmani nog bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
* = nog niet zeker.
Oja klopt ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand met een aflopend contract vind ik het behoorlijk eigenlijk.
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Ligeon is te zwak tbh. Of Poulsen gaat er spelen
Helder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bizot kregen ze 125.000 voor en Sneijder heb ik niet meegeteld omdat dat niet bekend is gemaakt. Kan nooit veel geweest zijn natuurlijk dus die laat ik er maar buiten.
Toivomaki heb ik er ook maar buiten gelaten omdat die nog gewoon van Ajax is. Castillion is ook verhuurd maar volgend jaar is die transfervrij dus in principe is die gewoon vertrokken.
Jong Ajax is toch anders. Hij is fysiek wat minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt Jong Ajax toch ook gekeken afgelopen keren? Daar speelde hij wel sterk hoor.
quote:Directeur voetbalzaken Marc Overmars: ,,Er is bewust voor een contract van één seizoen gekozen. Dit heeft te maken met de kwetsbaarheid van onze voorhoede.Ryan wilde graag hierheen, hij wil laten zien dat hij een goede speler is en dat kan bij ons. En als dat lukt dan helpt hij Ajax én zichzelf. Omdat hij transfervrij is, hoeft niet alles voor vanavond 12 uur afgehandeld te zijn. De komende dagen willen we dit afronden, zodat hij na het weekend bij ons op het trainingsveld kan staan."
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.quote:Hij sluit na de interlandperiode aan bij de A-selectie.
Nieuwe Ronaldoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uit het stukje van Andersen. Wel verwacht eigenlijk. Hij is 17 jaar, bijna 18 maar heeft bij Aalborg al fucking 45 wedstrijden in het eerste gespeeld.
En meteen vechten om een shirtje met Marc... dat kan natuurlijk niet!quote:
6 Denen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
en dat zijn 5 denen, 1 ijslander, 1 fin, 1 zweed.
8 scandinaviërs
Vincerusso heeft duizenden dubbrlaccountsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Op Ajax netwerk zijn ze nog negatiever dan vinceruso hier
Heeft gewoon getraind bij het 2e van Hoffenheim.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
Maar de grote vraag is, is Babel wel fit?
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:05:53Bevestiging: AKKOORD TUSSEN #AJAX EN #PSG OVER VAN DER WIEL zie #Telesport.nl reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:09:55De transfersom voor @Gvanderwiel bedraagt iets minder dan vijf miljoen euro. #Ajax zal geen vervanger halen. Zie Telesport.nl reageer retweet
Smoofie wat heb je gedaan? Ben je boos geworden?quote:Ajax Forums
Wegens onderhoud zijn de forums op dit moment niet beschikbaar. Excuses voor de overlast.
Ah mooi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft gewoon getraind bij het 2e van Hoffenheim.
Ik zag dat ze daar ook allemaal siem in de spits wilde ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie wat heb je gedaan? Ben je boos geworden?
quote:'Van der Wiel is op weg naar Parijs voor medische keuring'
Gregory van der Wiel vliegt vrijdagavond met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs om de transfer naar Paris Saint-Germain te beklinken. De Oranje-international, overigens niet geselecteerd voor de duels met Turkije en Hongarije, zal in de Franse hoofdstad een medische keuring ondergaan. Dat weet Voetbal International.
Volgens het weekblad heeft de buitengewoon ambitieuze club een akkoord bereikt met Ajax over de transfersom voor de 24-jarige rechtsback. Naar verluidt betalen de Fransen zes miljoen euro. Wanneer Van der Wiel en PSG tot een vergelijk kunnen komen, tekent de Amsterdammer een contract voor vier seizoenen.
Haast is echter niet geboden. In tegenstelling tot veel andere Europese landen is de transfermarkt in Frankrijk nog open tot 4 september. Van der Wiel wordt bij le PSG ploeggenoot van onder meer de oud-Ajacieden Zlatan Ibrahimovic en Maxwell.
*proest*quote:Rutten twijfelt over directe inzetbaarheid van Janssen
Vitesse-coach Fred Rutten twijfelt nog of hij aanwinst Theo Janssen moet opstellen in het thuisduel van zondag met Feyenoord. De van Ajax overgekomen middenvelder is nog niet helemaal wedstrijdfit.
'Theo heeft nu twee keer getraind', vertelt Rutten op de clubwebsite. 'Morgen hebben we nog een training. Daarna bepalen we de opstelling.'
bron: VI
Aan het eind van de dag maar eens dat lijstje in de OP zetten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel en Andersen.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000 (Met VdW a 5 miljoen, zonder Sulejmani & met Ibra, VdV, de Jong en Krohn-Dehli.)
* = nog niet zeker.
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon, Silva, van der Wiel en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel en Andersen.
In: ¤26.655.000 (Met VdW a 5 miljoen, zonder Sulejmani & met Ibra, VdV, de Jong en Krohn-Dehli.)
* = nog niet zeker.
Vince en die LitmanenAFCA jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
Goed bezig Overmars en TH![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Wiel gaat om 19:00 naar Parijs om alles af te ronden.
Anita is anders ook wel een aderlating hoor. Neemt niet weg dat Overmars geweldig werk doet inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en gewoon sterker geworden, achterin iets zwakker door het vertrek van Jan maar voorin zeker stappen gezet![]()
![]()
En dan te bedenken dat mensen 2.5 week geleden Overmars nog aan het afzeiken waren
Ben een beetje bang voor blessures op middenveld en vooral (centraal)achterin. Het is niet zo breed. Aanvallend ben je er alleen op vooruit gegaan met Sana, Babel en hopelijk wat vaker bruikbare Sightorsson en Boerrigter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
![]()
6 miljoen?!quote:Gregory van der Wiel (24) vliegt vanavond in gezelschap van zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs voor een medische keuring bij Paris Saint-Germain.
Ajax en de Franse club hebben een akkoord bereikt over de transfersom, die naar verluidt zes miljoen euro bedraagt.
Jupquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef anoukane het volgende:
[..]
6 miljoen?!
![]()
(greg had toch nog een contract voor slechts een jaar?)
Oh, Sorry dat ik fout zatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Overmars nooit afgezeken hoor.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.quote:
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
'Ajax gaat niet uit van last-minute-transfer Sulejmani'
Zwartkruis over Ajax.
Oh oké. Ach, Ik ben achteraf blij dat hij niet is gekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Ben benieuwd of hij nog in de winterstop te slijten valt, en anders zit hij volgend jaar vanaf juli lekker een tijdje clubloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, maar hield ik al rekening mee. Wie wil hem nou kopen
Prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat Sulejmani op weinig speeltijd kan rekenen door de nieuwe regel; 1 jaar contract en niet verlengen? --> banken.
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik het zonde vond dat Assaidi niet naar Ajax is gegaan en dat hij van mij best wat meer salaris had mogen krijgen. Maar Overmars luistert goed naar me ik kaarte hier Babel aan als ervaren back up voor de aanval en tada hij is gearriveerd.
Zaterdag zag je duidelijk in de tijd die Meneer Mouse kreeg, Ajax er zwakker op werdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.Niet bepaald een speler waar we van afhankelijk zijn. Integendeel.
Dat dus. En terecht. Waarom zou meneer Assaidi een uitzonderingspositie krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als Assaidi 1,6 krijgt dan willen Eriksen, Moisander, Toby en Siem ook 1,6 verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |