Dat staat er toch. Meneertje 1 zin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heeft ajax echt Tadic en Suljemani geweigerd?
Sulejmani hadden ze vaker moeten weigeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heeft ajax echt Tadic en Suljemani geweigerd?
En Tadic ook? Wie heeft dat beslist Ten Cate?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ze konden Sulejmani voor een paar ton overnemen alleen ze vonden hem toen niet goed genoeg.
Nee want ik ben crewquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds geen ban? Jammer.
Het is Televaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dat staat er toch. Meneertje 1 zin.
Telt die onzinfunctie van jou ook mee op het forum?quote:
Hoe dat precies zat weet ik niet meer, zal even kijken of het verhaal erachter nog ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
En Tadic ook? Wie heeft dat beslist Ten Cate?
met j0rdiiii hoef je niet meer te zoeken. Naar iets, hij doet het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe dat precies zat weet ik niet meer, zal even kijken of het verhaal erachter nog ergens kan vinden.
quote:Voordat Sulejmani vanuit Partizan Belgrado onderdak in 2006 vond bij Heerenveen, werd hij ook al aangeboden bij Ajax en AZ. Vanwege onduidelijkheid over zijn transferrechten, zijn zaakwaarnemer en een geschil met Partizan Belgrado durfden beide clubs het niet aan om hem vast te leggen. Toen kostte Sulejmani echter minder dan 300.000 euro.
Technisch directeur Marcel Brands van AZ zei destijds dat hij geen trek had om te onderhandelen met 'de entourage en het netwerk' rond de jonge Servische aanvaller. ''We werden van alle kanten gewaarschuwd dat het erg schimmig was,'' aldus Brands.
Bij Heerenveen moest Sulejmani maandenlang langs de kant blijven omdat zijn oude club Partizan hem via de Servische bond een schorsing oplegde vlak nadat hij in november 2006 in Friesland had getekend. De Servische club wilde een hogere vergoeding zien dan de opleidingskosten van ongeveer 275.000 euro die de Friezen bereid waren te betalen, maar dat gebeurde niet. Na tussenkomst van de Fifa mocht Sulejmani in augustus 2007 voor het eerst voor de hoofdmacht van Heerenveen spelen.
Behalve zijn Servische zaakwaarnemer Jovica Radonjic is ook Vlado Lemic bij de onderhandelingen met Ajax betrokken. Lemic raakte in opspraak bij PSV, waar hij volgens directeur Jan Reker via spelers als Heurelho Gomes, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic en Eduardo Alcides te veel invloed had op de club.
Daarom halen we nu vooral Denen dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, ze durfden het toen niet aan door een soort gelijk probleem als Meleg nu.
[..]
Ik herinner mij iets met een of andere geestelijk gehandicapte scheids die 2 goals onterecht afkeurde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Allemaal Déjà Vu's met de laatste wedstrijd tegen Real en een paar dagen later moeten ze tegen Barça... Vorig jaar ook gewoon 2x verloren hoor.. Maar het balletje blijft rond en ik vind dat Ajax Europees altijd heel goed voetbal laat zien, iedereen is ook echt extra gemotiveerd. Moet eigenlijk normaal zijn, maar ik begrijp wel dat je als topsporter dat soort wedstrijden extra gefocust bent, vergeleken met Groningen uit
Zo iets herinner ik me ook. En knipogende Kroaten, maar dat is een andere zaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik herinner mij iets met een of andere geestelijk gehandicapte scheids die 2 goals onterecht afkeurde.
Ik hoop dat beide wegblijven dit jaar..., of het balletje moet onze kant oprollen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Zo iets herinner ik me ook. En knipogende Kroaten, maar dat is een andere zaak.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Zo iets herinner ik me ook. En knipogende Kroaten, maar dat is een andere zaak.
Andersen heeft het wel eens gekker gehadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef Paardindewei het volgende:
Sana's kapsel spant de kroon hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |