twitter:RicardoKishna twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:33:02Morgen voor het eerst bij de wedstrijdselectie van de A1, ik hoop minuten te maken!! VS Groningen uit reageer retweet
Mooi voor die jongen, ook gelijk bij de A1. Ik hoop dat hij net zo sterk is als voor zijn verschrikkelijke blessure.twitter:RicardoKishna twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:31:46@bbalvers ik speel met de A1 bij groningen uit reageer retweet
Hanni Hanna he. Sana is er ook al geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef Paardindewei het volgende:
Aan z'n recente foto's te zien heeft die Kishna ook al zo'n 'goede kapper'.
Ik zie het ja. Ik zie het leuke aan die kapsels niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hanni Hanna he. Sana is er ook al geweest.
Behalve dat ze in 5 maanden Nederlands kunnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Devv het volgende:
De voertaal bij Ajax is straks Deens. Olsen zal in ieder geval in zijn handjes wrijven.
Wat heeft Overmars gewonnen aan statuur zeg. Mooi!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef Paardindewei het volgende:
[ afbeelding ]
Over Denen gesproken...
Jezus. Krijgt Overmars dadelijk toch nog zijn zin met zijn 'homoclub van Nederland' gedoe..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Andersen: 'Weer een droom die uitkomt'
http://www.telegraaf.nl/t(...)rd_over_Meleg__.htmlquote:Ajax akkoord over Meleg
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Tussen alle transferperikelen door heeft Ajax met FK Vojvodina Novi Sad eindelijk de transfer van Dejan Meleg afgetimmerd. De Amsterdammers bereikten – zoals Telesport destijds meldde – in april al een akkoord over een contract voor drie jaar met de linksbenige speler, dachten alleen de internationale opleidingsvergoeding te moeten betalen, maar stuitten op verzet van zijn Servische club.
Een voorgestelde transfersom van 450.000 euro werd onlangs nog afgewimpeld, maar een nieuw bod (van enkele tonnen euro’s) werd alsnog geaccepteerd. Met het binnenhengelen van Meleg troeft Ajax clubs als Internazionale, AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, FC Basel en Club Brugge af. De Ajax-fans zullen tot 1 januari 2013 moeten wachten alvorens zij Meleg in actie zien. Als hij op 1 oktober achttien wordt, zal zijn werkvergunning in orde worden gemaakt en is hij in het nieuwe jaar speelgerechtigd.
Hij is toch wel echt godsgruwelijk snel zeg.quote:
zou ik toch maar een aantal van die 13 doelpunten van dit seizoen bijvoorbeeld terug kijken ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
Helaas dat je er met de speelwijze van Ajax weinig van gaat merken.
Goed gegokt, mooi dat hij naar Ajax komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)rd_over_Meleg__.html
Nog 1,5 uur, waarom wachten op het laatste moment... Denk niet dat Sulejmani nog weggaat..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als we Sulejmani ook nog weg doen voor 5 miljoen hebben we de beste transferwindow aller tijden achter de rug.
Die zal wel in de winterstop weggaan. Hoop dat ie tot dan nog een beetje van waarde is voor Ajax (en fit). Kunnen we nog net een miljoen of 2 voor 'm vangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur, waarom wachten op het laatste moment... Denk niet dat Sulejmani nog weggaat..
Ben je leip? Sulejmani in de pikorde voor Fischerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Lijkt me echt helemaal niks, Babel bij Ajax. Het is al erg genoeg dat Sulejmani nog steeds speelminuten krijgt.
Ik vind dit soort spelers alleen maar de ontwikkeling van de jonge talenten in de weg staan, terwijl ze nauwelijks een meerwaarde zijn. Nu heeft Fischer gewoon 2-3 man voor zich (Sulejmani, Babel en Boerrigter...)![]()
, als hij op de flank zou moeten rijpen... (ik zie hem persoonlijk liever op het middenveld in een wat centralere rol....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |