Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.quote:
Ja, zo kan je alles redenerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.
Voor een speler van het niveau Babel niet nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles redeneren
3ton in het voetbal is niks joh.
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor een speler van het niveau Babel niet nee.
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.
Hij biedt zichzelf aan dus hij is gemotiveerd.
Tja, ik vind het de gok wel waard.
Ik ook, en Ajax kan wel wissels gebruiken of aanvulling (ervaring ook).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.
Hij biedt zichzelf aan dus hij is gemotiveerd.
Tja, ik vind het de gok wel waard.
Sulejmani vertrekt nog, hoop ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zeker leuk om erbij te hebben voor die prijs![]()
Ajax kan ook wel wat spelers gebruiken want Sulejmani en Sigterson zijn regelmatig geblesseerd (en Boerigter)
Ik hoop dat ie blijft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sulejmani vertrekt nog, hoop ik.
Sloeber, misschien minder Fok!ken en meer werken dan maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.
Wat nou mickey mouse competitie? Enige speler die no look kopbal beheerst speelt dus in de Eredivisiequote:
En de slechtste back van het Nederlands Elftal sinds jaren. Hij kan toch mooi de WK Finale 2010 navertellenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat nou mickey mouse competitie? Enige speler die no look kopbal beheerst speelt dus in de Eredivisie
hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef sausagin het volgende:
Wat voor mensen werken daar bij Aston villa?
Belgen zijn in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef sausagin het volgende:
Wat voor mensen werken daar bij Aston villa?
En hoe goed is hij? Nooit zien spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:11 schreef sausagin het volgende:
[..]
12,5 miljoen voor Benteke volgens sommige bronnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Club hopper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe goed is hij? Nooit zien spelen
O jij keek geen Belgie NLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe goed is hij? Nooit zien spelen
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Verhoek, Braafheid, Babel en Cabral..
Allemaal miskoop
Babel is niet eens een aankoopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Verhoek, Braafheid, Babel en Cabral..
Allemaal miskoop
Boeiend, 3 ton weggegooidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Babel is niet eens een aankoop
Verhoek ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Babel is niet eens een aankoop
Narsingh is wel een topaankoop geweest iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat het lekker rustig is Eindhoven
Sowiesoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Narsingh is wel een topaankoop geweest idd
Blijkbaar vertrekt Dickie naar Rusland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat het lekker rustig is in Eindhoven
Ja man heel erg blij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat het lekker rustig is in Eindhoven
Stylo is tenminste realistisch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heel erg blij.
Engelaar blijft.
Vukovij blijft.
Zijn toch geen basisspelers..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heel erg blij.
Engelaar blijft.
Vukovij blijft.
Munsterman heeft het verstand van een zeekoe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Nee van Geel heeft Twente weer goede onderhandeld met Twente
1.8 miljoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn toch geen basisspelers..
Engelaar mag wel blijven trouwens
3 jaar voor degradatie spelenquote:"Met mijn terugkeer naar Hamburg gaat voor mij en mijn gezin een droom in vervulling", reageerde Van der Vaart op zijn transfer. "Ik ben HSV en Klaus-Michael Kühne (de miljardair die als investeerder de komst van de Heemskerker mogelijk maakte, red.) zeer dankbaar. Ik kijk uit naar drie mooie jaren." Van der Vaart zal om 17.00 uur aan de pers worden voorgesteld.
Engelaar drukt alleen maar op de loonkosten, en eerst wou iedereen hem weghebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn toch geen basisspelers..
Engelaar mag wel blijven trouwens
Als het niet kan, dan moet je er maar gebruik van makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelaar drukt alleen maar op de loonkosten, en eerst wou iedereen hem weghebben
Ik weet het.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof een club dat gaat bieden, die gaat echt niet weg
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Munsterman heeft het verstand van een zeekoe.
Zelden zo'n slechte speler als Engelaar gezien. Met uitzondering van Ebecilio en Manolevquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het niet kan, dan moet je er maar gebruik van maken
Bij PSV was/is ie echt ruk ja. Daarvoor bij Twente en bij het EK in 2008 vond ik hem wel prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte speler als Engelaar gezien. Met uitzondering van Ebecilio en Manolev
Engelaar was wel baas bij Twente.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte speler als Engelaar gezien. Met uitzondering van Ebecilio en Manolev
Ik heb er vast nog meer vergeten ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bij PSV was/is ie echt ruk ja. Daarvoor bij Twente en bij het EK in 2008 vond ik hem wel prima.
Je vergeet Blind en Fernandez.
Die goal tegen Ajax uit weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Engelaar was wel baas bij Twente.
Mario is de weg kwijtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Jahoor het kan erger, Plet naar Genk
YEAHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Jahoor het kan erger, Plet naar Genk
Best erg dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ryan Babel vs Derk Boerrigter
25 jaar - 25 jaar
3 volledige seizoenen in Ajax 1 - Één door blessures geplaagd seizoen in Ajax 1
Vijf seizoenen in Europese topcompetities - vier seizoenen in voornamelijk Eerste divisie
42 interlands en 3 eindtoernooien - 0 interlands en géén eindtoernooien
Amper blessures gekend - voortdurend geplaagd door rugproblemen
Komt goed, Ik fix het wel even via FMquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Overmars is echt een keiharde baas, hij moet Sulejmani ook nog even droppen vandaag.
Die haalt ook het einde van het seizoen niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario is de weg kwijt
#Marioiszijnverstandverloren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Overmars is echt een keiharde baas, hij moet Sulejmani ook nog even droppen vandaag.
Frank en Marc zijn de eindbazen van Ajax inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Van de winter Sneijder nog even naar City voor 25 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij die 7 ton van Vaart & Nigel heeft Ajax al het salaris van Babel & de transfersom van Sana weggepoetst
Dit is voor het eerst dat Ajax een beleid heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het nieuwe beleid van Ajax bevalt me prima
quote:"Plet is samen met Munsterman net de Belgische grens gepasseerd. Schijnt dat Munsterman de voorgenomen transfer van C. Ronaldo naar Twente laat schieten omdat hij Plet persoonlijk af wil leveren in Genk."
Dat kan je nu nog niet zeggen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het nieuwe beleid van Ajax bevalt me prima
Babel kan altijd nog naar Eindhoven komen en samen met Memphis rappenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Bonkers. het volgende:
Jammer dat Blackcard Greg weggaat, anders hadden ze samen nog wel een rapnummertje kunnen droppen.
Jawel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog niet zeggen denk ik
Zou Gini ook kunnen rappen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Babel kan altijd nog naar Eindhoven komen en samen met Memphis rappen
Is het salarishuis al op orde? En geld van de jong en van der vaart komt er ook nog bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Tot nu toe;
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
Overmars held.![]()
Salarishuis is al met meer dan 15 miljoen gedaald. Geld van de Jong, van der Vaart en Ibrahimovic zit erbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is het salarishuis al op orde? En geld van de jong en van der vaart komt er ook nog bij
Van de voetballers moet dacht ik alleen Sulejmani er nog uit, verder moet er bij het overige personeel nog steeds wat weggesaneerd worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is het salarishuis al op orde?
Overmars lost gewoon alle financiële problemen in een zomer opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Salarishuis is al met meer dan 15 miljoen gedaald. Geld van de Jong, van der Vaart en Ibrahimovic zit erbij.
Echt netjes wat hij nu allemaal doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Overmars lost gewoon alle financiële problemen in een zomer op
Hij heeft tenminste veel kijk op talenten ipv steeds de beste speler van Heerenveen, Groningen, AZ of Twente voor miljoen binnen te halen voor snel succesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt netjes wat hij nu allemaal doet.
Verwacht je nog verassingen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En over 6 uurtjes en 10 minuten is de transferperiode afgelopen.
Keine sorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb trouwens nog nergens de definitieve bevestiging gezien dat Pelle naar Feyenoord komt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Fabregas koopt zijn contract af om bij Ajax te gaan voetballen
Xavi komt ook afbouwen bij Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Fabregas koopt zijn contract af om bij Ajax te gaan voetballen
en Messi wil graag bij zijn grote vriend Xavi in de buurt blijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Xavi komt ook afbouwen bij Ajax.
[ afbeelding ]
ja, kaka moet nog ergens heen.quote:
in een muilquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, kaka moet nog ergens heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in een muilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:'Van der Wiel is op weg naar Parijs voor medische keuring'
Gregory van der Wiel vliegt vrijdagavond met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs om de transfer naar Paris Saint-Germain te beklinken. De Oranje-international, overigens niet geselecteerd voor de duels met Turkije en Hongarije, zal in de Franse hoofdstad een medische keuring ondergaan. Dat weet Voetbal International.
Volgens het weekblad heeft de buitengewoon ambitieuze club een akkoord bereikt met Ajax over de transfersom voor de 24-jarige rechtsback. Naar verluidt betalen de Fransen zes miljoen euro. Wanneer Van der Wiel en PSG tot een vergelijk kunnen komen, tekent de Amsterdammer een contract voor vier seizoenen.
Haast is echter niet geboden. In tegenstelling tot veel andere Europese landen is de transfermarkt in Frankrijk nog open tot 4 september. Van der Wiel wordt bij le PSG ploeggenoot van onder meer de oud-Ajacieden Zlatan Ibrahimovic en Maxwell.
twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:02:33On my way to Manchester, vriend Büttner bezoeken #nice reageer retweet
Leuke tweeteditquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:02:33On my way to Manchester, vriend Büttner bezoeken #nice reageer retweet
![]()
Leuke photoshopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuke tweetedit
https://twitter.com/Kevin_strootman/status/241566655308775425
Allemaal vangen en dan slachten, dan vuilniszakken kopen.. Bont eromheen doen en dan alles verkopen.. Kunnen we eindelijk uit de crisis komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen, wat gaan we doen om de ijsberen te redden?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal vangen en dan slachten, dan vuilniszakken kopen.. Bont eromheen doen en dan alles verkopen.. Kunnen we eindelijk uit de crisis komen
Deze manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is verhaal nog niet af.
Baasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaël Kakuta van Chelsea een jaartje naar Vitesse op huur
Jouw ouders lieten je naar zo'n pillenfeest gaan toen je 14 was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
2003 alweer. Toen was ik zo oud als stinho nu. En werd dus ook om 6 uur bij de uitgang opgewacht door m'n ouders omdat ik nog verplicht mee moest op vakantie
Ik denk dat hij moet spelen van Abromovic, dus komt goed.quote:
Kakuta - Reis - Ibarraquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij moet spelen van Abromovic, dus komt goed.
Natuurlijk niks vergeleken met deze 2 wereld acties;quote:
Is dat je nieuwe speler die je hele tijd probeert op te hype?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk niks vergeleken met deze 2 wereld acties;
Ik hype niemand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe speler die je hele tijd probeert op te hype?
come to Dortmundquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die hebben wel oog voor talent, die worden echt altijd genoemd met Ajax bij een buitenlands talent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
come to Dortmund
MrJens101 7 maanden geleden 12
![]()
![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:51:08Het moet nog bevestigd worden, maar FC Twente haalt waarschijnlijk nog een verdediger van Man City: Dedryck Boyata #transfermarkt reageer retweet
Jazeker, al was ik daar al 15. Maar 1e keer ILT was jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw ouders lieten je naar zo'n pillenfeest gaan toen je 14 was?
VOETBALZONE TWEETSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:51:08Het moet nog bevestigd worden, maar FC Twente haalt waarschijnlijk nog een verdediger van Man City: Dedryck Boyata #transfermarkt reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar beoordeel ik hem dan? Ik zeg alleen dat het een geweldige actie is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Voetballers beoordelen via Youtube.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Voetballers beoordelen via Youtube.
al tijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VOETBALZONE TWEETS![]()
![]()
Tweeten die lui nu ook al?
Dit meen je niet, ik heb die eikel net aangekocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Bonkers. het volgende:
Bony wil niet meer spelen.
Die fuckt met de Russen.
Serieus jij moet stoppen met 'quote:
Ajax pakt Babel ook maar voor een jaar, zulke spelers moet je geen meerjarige contracten aanbieden.quote:
Daar heeft Twente niks mee te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij leek da Hoffenheim per direct van hem af wou
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus jij moet stoppen met '' te gebruiken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus jij moet stoppen met '' te gebruiken.
Jij zet ook werkelijk overal ':')' achter hequote:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 20:01:29FC Twente bevestigt nu ook officieel komst Jerson Cabral voor duur van vier seizoenen #FCTwente reageer retweet
Ben bnieuwd hoe Ryan het gaat doen dit seizoen, als hij goed bezig is dit seizoen, kijken of we hem langer kunnen houden. Uiteraard qua salariseisen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax pakt Babel ook maar voor een jaar, zulke spelers moet je geen meerjarige contracten aanbieden.
Wat een klootzak. Weet hij dan niet dat er ook nog mensen fok! voetbalmanager spelen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Bonkers. het volgende:
Bony wil niet meer spelen.
Die fuckt met de Russen.
Ben enorm benieuwd ja. Hij heeft zichzelf aangeboden en hij pakt een laag salaris, dat spreekt wel in z'n voordeel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bnieuwd hoe Ryan het gaat doen dit seizoen, als hij goed bezig is dit seizoen, kijken of we hem langer kunnen houden. Uiteraard qua salariseisen dan
Oh, en dit. Godverdomme, nu ga ik die weddenschap van j0rdiii verliezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Weet hij dan niet dat er ook nog mensen fok! voetbalmanager spelen?
Valt ook mee als een speler zelf nog 3 miljoen moet betalen om contract af te kopen. Als je echt, echt graag van iemand af wil dan ontbind je contract gewoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij leek da Hoffenheim per direct van hem af wou
Ik denk niet dat hij 3 miljoen heeft betaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Valt ook mee als een speler zelf nog 3 miljoen moet betalen om contract af te kopen. Als je echt, echt graag van iemand af wil dan ontbind je contract gewoon.
Babel zijn zaakwaarnemer had het gister nog over een club waar hij een jaar zou spelen om zich opnieuw in de kijker te spelen voor de echte grote clubs uit Europa. Ik denk ook dat ze volgend jaar gewoon met Fischer gaan beginnen. Als Kishna goed uit zijn blessure komt dan zit die binnen anderhalf jaar bij het eerste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bnieuwd hoe Ryan het gaat doen dit seizoen, als hij goed bezig is dit seizoen, kijken of we hem langer kunnen houden. Uiteraard qua salariseisen dan
Vanavond lekker punten pakken met Holla en Toornstraquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, en dit. Godverdomme, nu ga ik die weddenschap van j0rdiii verliezen.
Die heb ik helemaal niet, wat lul jij nou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond lekker punten pakken met Holla en Toornstra
Bel hem op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Weet hij dan niet dat er ook nog mensen fok! voetbalmanager spelen?
ADO en RKC spelersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond lekker punten pakken met Holla en Toornstra
Ohja, ging je sowieso al man. Sana tegen die verdediging van Heerenveen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, en dit. Godverdomme, nu ga ik die weddenschap van j0rdiii verliezen.
Ik lach je uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet, wat lul jij nou.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit meen je niet, ik heb die eikel net aangekocht.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wat was de weddenschap ook alweer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ohja, ging je sowieso al man. Sana tegen die verdediging van Heerenveen.
Niet alles staat erbij. Maar hier een klein overzichtjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stijn al een overzicht van de transfers van vandaag?
Speler Van Naarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stijn al een overzicht van de transfers van vandaag?
Als ik win moet j0rdiii een week lang een Strootman UI nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat was de weddenschap ook alweer?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik win moet j0rdiii een week lang een Strootman UI nemen
Als J0rdiii wint mag hij mij één post lang uitlachen.
wat de fuckquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik win moet j0rdiii een week lang een Strootman UI nemen
Als J0rdiii wint mag hij mij één post lang uitlachen.
Cool, ik ga kijken. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
BUTTNER ZONDAG IN DE BASIS BIJ MANCHESTER UNITED!!!
Ja leuk, het verschil is 6 punten tussen jou en mij. Als ik je inhaal, dan moet je een week met Strootman rondlopen of anders ik. Dat was het.quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk, het verschil is 6 punten tussen jou en mij. Als ik je inhaal, dan moet je een week met Strootman rondlopen of anders ik. Dat was het.
Frankrijk tot 4 september.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
Transfermarkt van Portugal is gewoon nog open tot 21 september. Wat een bullshit
Bron?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
BUTTNER ZONDAG IN DE BASIS BIJ MANCHESTER UNITED!!!
Nee, vast een deel zal betaald zijn door Ajax..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 3 miljoen heeft betaald
quote:
quote:Ferguson zet Büttner in basiself na vervelend nieuws rond Evra
Alexander Büttner zal zondag in de basiself van Manchester United starten in de uitwedstrijd tegen Southampton. Trainer Sir Alex Ferguson doet een beroep op de zomeraanwinst, omdat Patrice Evra vrijdag tijdens de training geblesseerd raakte. Hoe erg de Fransman eraan toe is en hoe lang hij niet kan spelen is nog onbekend, maar Ferguson zegt een beroep te zullen doen op Büttner.
Büttner stapte deze maand volkomen onverwacht over van Vitesse, waar hij uit de gratie was geraakt, naar Manchester United. Hij tekende een vijfjarig contract op Old Trafford en speelde woensdag nog voor het eerst mee met de reserves. Hij speelde niet slecht tegen Tottenham Hotspur Onder-21 en won met 2-1; Büttner had zelfs een redding op de doellijn in huis.
“Büttner zal zondag beginnen”, bevestigt Ferguson vrijdagavond in de Engelse media. “Evra heeft tijdens de training klachten opgelopen.” Nadat de trainer Büttner binnenhaalde, had hij al lovende woorden voor de Doetinchemmer. “Hij is een van de beste jonge linksbacks in Europa. We zijn erg blij dat we hem vast hebben kunnen leggen, we houden hem al een tijdje in de gaten. Hij geeft ons op die positie interessante nieuwe opties.”
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172028quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu weten we nog de bron niet hoor.
Voetbalzone.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
voetbalzonequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VOETBALZONEquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172028
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172028
Heeft het met zijn zaakwaarnemer afgekocht volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, vast een deel zal betaald zijn door Ajax..
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af.. In NL heb je wel eens dat clubs spelers niet aan een andere NL club willen verkopen. Dan kan je dus als kopende club afspreken dat een speler zijn contract afkoopt, naar jouw clubje komt en dan betaal je dat bedrag gewoon terug
quote:"De transfersom van drie miljoen euro bleek – in combinatie met Ryans salaris – voor veel clubs te veel van het goede, waarna wij hebben besloten de verbintenis zelf te ontbinden”, zegt Haatrecht.
Babel had in zijn contract dat na 4 wedstrijden zijn salaris omhoog zou gaan. Daarom wilde Hoffenheim van hem af. Ik kan mij niet voorstellen dat Babel miljoenen heeft betaald om zijn contract af te kopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, vast een deel zal betaald zijn door Ajax..
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af.. In NL heb je wel eens dat clubs spelers niet aan een andere NL club willen verkopen. Dan kan je dus als kopende club afspreken dat een speler zijn contract afkoopt, naar jouw clubje komt en dan betaal je dat bedrag gewoon terug
Zou Genee met al het laatste nieuws komen in dat anderhalf uurtje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of Derksen nog nieuws heeft vanavond.
De gele papiertjes op vrijdagavond, dat zou wel een historisch moment zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of Derksen nog nieuws heeft vanavond.
Dat zou de sneeuwuitzending overtreffen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De gele papiertjes op vrijdagavond, dat zou wel een historisch moment zijn.
Waarom heb jij Forrest Gump in je UI ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Genee met al het laatste nieuws komen in dat anderhalf uurtje?
Ik kan het niet meer vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Babel had in zijn contract dat na 4 wedstrijden zijn salaris omhoog zou gaan. Daarom wilde Hoffenheim van hem af. Ik kan mij niet voorstellen dat Babel miljoenen heeft betaald om zijn contract af te kopen.
Dat was de prijs waarvoor hij weg mocht bij Hoffenheim. Of dat ook zo was bij het ontbinden is niet bekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vindenMaar ben toch vrij zeker dat in de nieuwsberichten over zn contract laten ontbinden steeds maar weer een bedrag van 3 miljoen werd genoemd...
quote:BABEL KOOPT CONTRACT AF
Ryan Babel (25) wil een doorstart van zijn carrière maken. En om dat te bewerkstelligen heeft de Nederlander in samenwerking met zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht zijn tot medio 2013 lopende contract bij Hoffenheim afgekocht. "De transfersom van drie miljoen euro bleek in combinatie met Ryans salaris voor veel clubs te veel van het goede, waarna wij hebben besloten de verbintenis zelf te ontbinden, zegt Haatrecht. De oud-speler van Ajax en Liverpool is daardoor vrij om te gaan en staan waar hij wil. "Als clubloze speler zelfs na 1 september, aldus Haatrecht.
De 42-voudig Nederlands international kende in Duitsland een goede periode, heroverde zelfs zijn plek in Oranje, maar werd door trainer Markus Babbel uiteindelijk op een zijspoor gezet. "Duitsland is na Liverpool niet geworden wat Ryan ervan had verwacht, maar hij is jong en wil er met volle kracht tegenaan, zegt de zaakwaarnemer. Onder andere Olympiakos en Fiorentina waagden een poging om Babel in te lijven, maar slaagden daar niet in.
"De intentie is nu om ergens voor één jaar te tekenen, aldus Haatrecht. "Vijf of zes clubs hebben zich daarvoor al gemeld. De keuze laten we mede afhangen van de Champions Leagueloting, of clubs Europees spelen en of er een Nederlandse club aan het roer staat. In dat ene seizoen moet Ryan zich in de kijker spelen van de topclubs, die ook interesse hebben maar de kat uit de boom kijken. Als zich nu al een drooomkans voordoet, kan hij wel een langdurige verbintenis aangaan. Ondanks zijn jonge leeftijd speelde Babel al 215 competitieduels in het betaalde voetbal.
Zou een beetje vreemd zijn als dat een andere prijs was. Dan zou elke potentiele club gewoon zeggen van "joh babel, koop ff je contract af betalen wij je terug"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was de prijs waarvoor hij weg mocht bij Hoffenheim. Of dat ook zo was bij het ontbinden is niet bekend.
Dat maakt dan toch niks uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als dat een andere prijs was. Dan zou elke potentiele club gewoon zeggen van "joh babel, koop ff je contract af betalen wij je terug"
Het zou dus wel uit maken als hij z'n contract kon afkopen voor 2 miljoen of zo, terwijl een club 3 miljoen zou moeten betalen.quote:
Ah, zit weer eens niet goed te lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het zou dus wel uit maken als hij z'n contract kon afkopen voor 2 miljoen of zo, terwijl een club 3 miljoen zou moeten betalen.
Inderdaad, vroeg me dus ook af hoe dat werkt. Zeker met de situatie in Nederland waar clubs soms nog liever geld toegeven dan dat een speler naar de concurrent verhuist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als dat een andere prijs was. Dan zou elke potentiele club gewoon zeggen van "joh babel, koop ff je contract af betalen wij je terug"
Tuurlijk Hai, tuurlijk.quote:'Ik ben hier geweldig trots op,' zegt VVV-voorzitter Hai Berden. 'Deze speler wordt een sensatie in Nederland. In Japan ziet iedere speler Venlo nu als springplank naar Europa. Ik durf te stellen dat als je in Japan voetbal zegt dat mensen dan VVV zeggen en daarna pas Ajax. '
Heet zijn broer Doei?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
VVV voorzitter Hai Berden over zijn nieuwe Japanse speler
[..]
Tuurlijk Hai, tuurlijk.
Ik ken hem niet persoonlijk.quote:
Ik moet zeggen dat ik meer van VVV heb gezien daar dan Ajax. Het meeste uiteraard van Ono bij Feyenoord en die gast die nu voor MUFC speelt was ook goed vertegenwoordigd. Maar daarna toch wel Honda hoor..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk Hai, tuurlijk.
Slecht ja, geld eisen daarna.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Dat tering Eredivisie Live GO doet 't nog steeds niet.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk Hai, tuurlijk.
Lolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
Net terug van Almere City FC - FC Oss.
Belchinees gespot door de steward en het stadion uitgehaald.
Ik zou contact opnemen met Knipping en Van Duuren. Je bent iets op het spoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
3 rode kaarten Kamphuis was de scheidsrechter.
Wat wil je bij Almere City FCquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
Die Kamphuis ging ook echt geniepig glimlachen naar het sfeervak.
Nachtje doorhalen en dan lekker als een zombie in trance op de fietsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm, allerlei uitnodigingen om de stad in te gaan, dan wordt het sowieso een uur of 5/6 en ik heb sowieso de afspraak staan om om 9 uur 110 km te fietsenWat gaan we doen..
Hij heeft ook een criminele kop, dit zit helemaal fout.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
Die Kamphuis ging ook echt geniepig glimlachen naar het sfeervak.
We hebben hem de hele 2de helft uitgescholden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en dan lekker als een zombie in trance op de fiets
[..]
Hij heeft ook een criminele kop, dit zit helemaal fout.
[ afbeelding ]
Boefjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We hebben hem de hele 2de helft uitgescholden.
Dat in combinatie met 3 rode kaartenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Belchinees met 2 telefoons te telefoneren in het stadion.
Werd ie weggestuurd
Inderdaad sowieso fraudequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat in combinatie met 3 rode kaarten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat in combinatie met 3 rode kaarten
Zit je snuggie in de was?quote:
Zag het ook net.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Goedzo Ibi, gewoon Nederlands lullen.. Ze weigeren om ondertiteling te gebruiken
Jullie hebben ook helemaal niks gedaan he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Nog 28 minuten, Manolev kan nog weg
Zijn de regels nou echt veranderd? Want normaal gesproken, zoals ik gister ook al zei boor je jezelf een transfer door de neus door hem Europees te laten meedoen, zeker nu het nergens meer om draaide.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Nog 28 minuten, Manolev kan nog weg
Vukovij zou naar Frankrijk kunnen en daar zijn ze nog open en Manolev zou naar Rusland gaan en die is ook nog open.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie hebben ook helemaal niks gedaan he?
Matavz gaat nog weg. 3 clubs ofzo waren dichtbij om Manolev te halen en allemaal op het laatste moment toch maar nee gezegdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie hebben ook helemaal niks gedaan he?
Dat is nu veranderd toch? Voorrondes tellen niet meer meequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn de regels nou echt veranderd? Want normaal gesproken, zoals ik gister ook al zei boor je jezelf een transfer door de neus door hem Europees te laten meedoen, zeker nu het nergens meer om draaide.
Precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Ajax misschien, maar niet voor PSV als ze kampioen willen worden
Ik vind hem te duur om te banken. Dus eigenlijk wel goed nieuws.quote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Geweldig toch, niemand wil wat van PSV.
PSV is niet zo dom om hun bepalende spelers te verkopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Geweldig toch, niemand wil wat van PSV.
Ik zag het ja, echt goed nieuwsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Meleg is nu ook rond he, GGMM. Wel dus per 1 januari 2013.
Wat loop je nou wijs te doen dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is niet zo dom om hun bepalende spelers te verkopen
Heb je hem zien spelen dan?quote:
Maar dat hebben we niet dus je reactie sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat loop je nou wijs te doen dan?Als ze nog 1 jaar contract hebben dan moeten ze wel weg he.
Engelaar, Manolev, Vukovic en Matavz blijven dus gewoon?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is niet zo dom om hun bepalende spelers te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |