Die haalt ook het einde van het seizoen niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario is de weg kwijt
#Marioiszijnverstandverloren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Overmars is echt een keiharde baas, hij moet Sulejmani ook nog even droppen vandaag.
Frank en Marc zijn de eindbazen van Ajax inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Overmars is echt een keiharde baas, hij moet Sulejmani ook nog even droppen vandaag.
Van de winter Sneijder nog even naar City voor 25 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij die 7 ton van Vaart & Nigel heeft Ajax al het salaris van Babel & de transfersom van Sana weggepoetst
Dit is voor het eerst dat Ajax een beleid heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het nieuwe beleid van Ajax bevalt me prima
quote:"Plet is samen met Munsterman net de Belgische grens gepasseerd. Schijnt dat Munsterman de voorgenomen transfer van C. Ronaldo naar Twente laat schieten omdat hij Plet persoonlijk af wil leveren in Genk."
Dat kan je nu nog niet zeggen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het nieuwe beleid van Ajax bevalt me prima
Babel kan altijd nog naar Eindhoven komen en samen met Memphis rappenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Bonkers. het volgende:
Jammer dat Blackcard Greg weggaat, anders hadden ze samen nog wel een rapnummertje kunnen droppen.
Jawel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog niet zeggen denk ik
Zou Gini ook kunnen rappen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Babel kan altijd nog naar Eindhoven komen en samen met Memphis rappen
Is het salarishuis al op orde? En geld van de jong en van der vaart komt er ook nog bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Tot nu toe;
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, zbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: 21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: 6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
Overmars held.![]()
Salarishuis is al met meer dan 15 miljoen gedaald. Geld van de Jong, van der Vaart en Ibrahimovic zit erbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is het salarishuis al op orde? En geld van de jong en van der vaart komt er ook nog bij
Van de voetballers moet dacht ik alleen Sulejmani er nog uit, verder moet er bij het overige personeel nog steeds wat weggesaneerd worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is het salarishuis al op orde?
Overmars lost gewoon alle financile problemen in een zomer opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Salarishuis is al met meer dan 15 miljoen gedaald. Geld van de Jong, van der Vaart en Ibrahimovic zit erbij.
Echt netjes wat hij nu allemaal doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Overmars lost gewoon alle financile problemen in een zomer op
Hij heeft tenminste veel kijk op talenten ipv steeds de beste speler van Heerenveen, Groningen, AZ of Twente voor miljoen binnen te halen voor snel succesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt netjes wat hij nu allemaal doet.
Verwacht je nog verassingen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En over 6 uurtjes en 10 minuten is de transferperiode afgelopen.
Keine sorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb trouwens nog nergens de definitieve bevestiging gezien dat Pelle naar Feyenoord komt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Fabregas koopt zijn contract af om bij Ajax te gaan voetballen
Xavi komt ook afbouwen bij Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Fabregas koopt zijn contract af om bij Ajax te gaan voetballen
en Messi wil graag bij zijn grote vriend Xavi in de buurt blijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Xavi komt ook afbouwen bij Ajax.
[ afbeelding ]
ja, kaka moet nog ergens heen.quote:
in een muilquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, kaka moet nog ergens heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in een muilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:'Van der Wiel is op weg naar Parijs voor medische keuring'
Gregory van der Wiel vliegt vrijdagavond met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola naar Parijs om de transfer naar Paris Saint-Germain te beklinken. De Oranje-international, overigens niet geselecteerd voor de duels met Turkije en Hongarije, zal in de Franse hoofdstad een medische keuring ondergaan. Dat weet Voetbal International.
Volgens het weekblad heeft de buitengewoon ambitieuze club een akkoord bereikt met Ajax over de transfersom voor de 24-jarige rechtsback. Naar verluidt betalen de Fransen zes miljoen euro. Wanneer Van der Wiel en PSG tot een vergelijk kunnen komen, tekent de Amsterdammer een contract voor vier seizoenen.
Haast is echter niet geboden. In tegenstelling tot veel andere Europese landen is de transfermarkt in Frankrijk nog open tot 4 september. Van der Wiel wordt bij le PSG ploeggenoot van onder meer de oud-Ajacieden Zlatan Ibrahimovic en Maxwell.
twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:02:33On my way to Manchester, vriend Bttner bezoeken #nice reageer retweet
Leuke tweeteditquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 18:02:33On my way to Manchester, vriend Bttner bezoeken #nice reageer retweet
![]()
Leuke photoshopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuke tweetedit
https://twitter.com/Kevin_strootman/status/241566655308775425
Allemaal vangen en dan slachten, dan vuilniszakken kopen.. Bont eromheen doen en dan alles verkopen.. Kunnen we eindelijk uit de crisis komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen, wat gaan we doen om de ijsberen te redden?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal vangen en dan slachten, dan vuilniszakken kopen.. Bont eromheen doen en dan alles verkopen.. Kunnen we eindelijk uit de crisis komen
Deze manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is verhaal nog niet af.
Baasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gal Kakuta van Chelsea een jaartje naar Vitesse op huur
Jouw ouders lieten je naar zo'n pillenfeest gaan toen je 14 was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
2003 alweer. Toen was ik zo oud als stinho nu. En werd dus ook om 6 uur bij de uitgang opgewacht door m'n ouders omdat ik nog verplicht mee moest op vakantie
Ik denk dat hij moet spelen van Abromovic, dus komt goed.quote:
Kakuta - Reis - Ibarraquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij moet spelen van Abromovic, dus komt goed.
Natuurlijk niks vergeleken met deze 2 wereld acties;quote:
Is dat je nieuwe speler die je hele tijd probeert op te hype?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk niks vergeleken met deze 2 wereld acties;
Ik hype niemand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe speler die je hele tijd probeert op te hype?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |