Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.quote:
Ja, zo kan je alles redenerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.
Voor een speler van het niveau Babel niet nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles redeneren
3ton in het voetbal is niks joh.
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor een speler van het niveau Babel niet nee.
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.
Hij biedt zichzelf aan dus hij is gemotiveerd.
Tja, ik vind het de gok wel waard.
Ik ook, en Ajax kan wel wissels gebruiken of aanvulling (ervaring ook).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.
Hij biedt zichzelf aan dus hij is gemotiveerd.
Tja, ik vind het de gok wel waard.
Sulejmani vertrekt nog, hoop ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zeker leuk om erbij te hebben voor die prijs![]()
Ajax kan ook wel wat spelers gebruiken want Sulejmani en Sigterson zijn regelmatig geblesseerd (en Boerigter)
Ik hoop dat ie blijft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sulejmani vertrekt nog, hoop ik.
Sloeber, misschien minder Fok!ken en meer werken dan maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.
Wat nou mickey mouse competitie? Enige speler die no look kopbal beheerst speelt dus in de Eredivisiequote:
En de slechtste back van het Nederlands Elftal sinds jaren. Hij kan toch mooi de WK Finale 2010 navertellenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat nou mickey mouse competitie? Enige speler die no look kopbal beheerst speelt dus in de Eredivisie
hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef sausagin het volgende:
Wat voor mensen werken daar bij Aston villa?
Belgen zijn in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef sausagin het volgende:
Wat voor mensen werken daar bij Aston villa?
En hoe goed is hij? Nooit zien spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:11 schreef sausagin het volgende:
[..]
12,5 miljoen voor Benteke volgens sommige bronnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Club hopper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe goed is hij? Nooit zien spelen
O jij keek geen Belgie NLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe goed is hij? Nooit zien spelen
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Verhoek, Braafheid, Babel en Cabral..
Allemaal miskoop
Babel is niet eens een aankoopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Verhoek, Braafheid, Babel en Cabral..
Allemaal miskoop
Boeiend, 3 ton weggegooidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Babel is niet eens een aankoop
Verhoek ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Babel is niet eens een aankoop
Narsingh is wel een topaankoop geweest iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat het lekker rustig is Eindhoven
Sowiesoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Narsingh is wel een topaankoop geweest idd
Blijkbaar vertrekt Dickie naar Rusland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat het lekker rustig is in Eindhoven
Ja man heel erg blij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat het lekker rustig is in Eindhoven
Stylo is tenminste realistisch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heel erg blij.
Engelaar blijft.
Vukovij blijft.
Zijn toch geen basisspelers..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heel erg blij.
Engelaar blijft.
Vukovij blijft.
Munsterman heeft het verstand van een zeekoe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Nee van Geel heeft Twente weer goede onderhandeld met Twente
1.8 miljoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn toch geen basisspelers..
Engelaar mag wel blijven trouwens
3 jaar voor degradatie spelenquote:"Met mijn terugkeer naar Hamburg gaat voor mij en mijn gezin een droom in vervulling", reageerde Van der Vaart op zijn transfer. "Ik ben HSV en Klaus-Michael Kühne (de miljardair die als investeerder de komst van de Heemskerker mogelijk maakte, red.) zeer dankbaar. Ik kijk uit naar drie mooie jaren." Van der Vaart zal om 17.00 uur aan de pers worden voorgesteld.
Engelaar drukt alleen maar op de loonkosten, en eerst wou iedereen hem weghebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn toch geen basisspelers..
Engelaar mag wel blijven trouwens
Als het niet kan, dan moet je er maar gebruik van makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelaar drukt alleen maar op de loonkosten, en eerst wou iedereen hem weghebben
Ik weet het.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof een club dat gaat bieden, die gaat echt niet weg
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Munsterman heeft het verstand van een zeekoe.
Zelden zo'n slechte speler als Engelaar gezien. Met uitzondering van Ebecilio en Manolevquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het niet kan, dan moet je er maar gebruik van maken
Bij PSV was/is ie echt ruk ja. Daarvoor bij Twente en bij het EK in 2008 vond ik hem wel prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte speler als Engelaar gezien. Met uitzondering van Ebecilio en Manolev
Engelaar was wel baas bij Twente.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte speler als Engelaar gezien. Met uitzondering van Ebecilio en Manolev
Ik heb er vast nog meer vergeten ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bij PSV was/is ie echt ruk ja. Daarvoor bij Twente en bij het EK in 2008 vond ik hem wel prima.
Je vergeet Blind en Fernandez.
Die goal tegen Ajax uit weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Engelaar was wel baas bij Twente.
Mario is de weg kwijtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Jahoor het kan erger, Plet naar Genk
YEAHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Jahoor het kan erger, Plet naar Genk
Best erg dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ryan Babel vs Derk Boerrigter
25 jaar - 25 jaar
3 volledige seizoenen in Ajax 1 - Één door blessures geplaagd seizoen in Ajax 1
Vijf seizoenen in Europese topcompetities - vier seizoenen in voornamelijk Eerste divisie
42 interlands en 3 eindtoernooien - 0 interlands en géén eindtoernooien
Amper blessures gekend - voortdurend geplaagd door rugproblemen
Komt goed, Ik fix het wel even via FMquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Overmars is echt een keiharde baas, hij moet Sulejmani ook nog even droppen vandaag.
Die haalt ook het einde van het seizoen niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario is de weg kwijt
#Marioiszijnverstandverloren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Overmars is echt een keiharde baas, hij moet Sulejmani ook nog even droppen vandaag.
Frank en Marc zijn de eindbazen van Ajax inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Van de winter Sneijder nog even naar City voor 25 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij die 7 ton van Vaart & Nigel heeft Ajax al het salaris van Babel & de transfersom van Sana weggepoetst
Dit is voor het eerst dat Ajax een beleid heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het nieuwe beleid van Ajax bevalt me prima
quote:"Plet is samen met Munsterman net de Belgische grens gepasseerd. Schijnt dat Munsterman de voorgenomen transfer van C. Ronaldo naar Twente laat schieten omdat hij Plet persoonlijk af wil leveren in Genk."
Dat kan je nu nog niet zeggen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het nieuwe beleid van Ajax bevalt me prima
Babel kan altijd nog naar Eindhoven komen en samen met Memphis rappenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Bonkers. het volgende:
Jammer dat Blackcard Greg weggaat, anders hadden ze samen nog wel een rapnummertje kunnen droppen.
Jawel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog niet zeggen denk ik
Zou Gini ook kunnen rappen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Babel kan altijd nog naar Eindhoven komen en samen met Memphis rappen
Is het salarishuis al op orde? En geld van de jong en van der vaart komt er ook nog bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Tot nu toe;
Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
Overmars held.![]()
Salarishuis is al met meer dan 15 miljoen gedaald. Geld van de Jong, van der Vaart en Ibrahimovic zit erbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is het salarishuis al op orde? En geld van de jong en van der vaart komt er ook nog bij
Van de voetballers moet dacht ik alleen Sulejmani er nog uit, verder moet er bij het overige personeel nog steeds wat weggesaneerd worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is het salarishuis al op orde?
Overmars lost gewoon alle financiële problemen in een zomer opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Salarishuis is al met meer dan 15 miljoen gedaald. Geld van de Jong, van der Vaart en Ibrahimovic zit erbij.
Echt netjes wat hij nu allemaal doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Overmars lost gewoon alle financiële problemen in een zomer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |