Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.quote:
Ja, zo kan je alles redenerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.
Voor een speler van het niveau Babel niet nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles redeneren
3ton in het voetbal is niks joh.
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor een speler van het niveau Babel niet nee.
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.
Hij biedt zichzelf aan dus hij is gemotiveerd.
Tja, ik vind het de gok wel waard.
Ik ook, en Ajax kan wel wissels gebruiken of aanvulling (ervaring ook).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor één jaar. Als het niks is is hij direct weer weg.
Hij biedt zichzelf aan dus hij is gemotiveerd.
Tja, ik vind het de gok wel waard.
Sulejmani vertrekt nog, hoop ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zeker leuk om erbij te hebben voor die prijs![]()
Ajax kan ook wel wat spelers gebruiken want Sulejmani en Sigterson zijn regelmatig geblesseerd (en Boerigter)
Ik hoop dat ie blijft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sulejmani vertrekt nog, hoop ik.
Sloeber, misschien minder Fok!ken en meer werken dan maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slechts 3 ton? Er zijn maanden dat ik ze niet heb.
Wat nou mickey mouse competitie? Enige speler die no look kopbal beheerst speelt dus in de Eredivisiequote:
En de slechtste back van het Nederlands Elftal sinds jaren. Hij kan toch mooi de WK Finale 2010 navertellenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat nou mickey mouse competitie? Enige speler die no look kopbal beheerst speelt dus in de Eredivisie
hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef sausagin het volgende:
Wat voor mensen werken daar bij Aston villa?
Belgen zijn in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef sausagin het volgende:
Wat voor mensen werken daar bij Aston villa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |