Cool, ik ga kijken. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
BUTTNER ZONDAG IN DE BASIS BIJ MANCHESTER UNITED!!!
Ja leuk, het verschil is 6 punten tussen jou en mij. Als ik je inhaal, dan moet je een week met Strootman rondlopen of anders ik. Dat was het.quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk, het verschil is 6 punten tussen jou en mij. Als ik je inhaal, dan moet je een week met Strootman rondlopen of anders ik. Dat was het.
Frankrijk tot 4 september.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
Transfermarkt van Portugal is gewoon nog open tot 21 september. Wat een bullshit
Bron?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
BUTTNER ZONDAG IN DE BASIS BIJ MANCHESTER UNITED!!!
Nee, vast een deel zal betaald zijn door Ajax..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 3 miljoen heeft betaald
quote:
quote:Ferguson zet Büttner in basiself na vervelend nieuws rond Evra
Alexander Büttner zal zondag in de basiself van Manchester United starten in de uitwedstrijd tegen Southampton. Trainer Sir Alex Ferguson doet een beroep op de zomeraanwinst, omdat Patrice Evra vrijdag tijdens de training geblesseerd raakte. Hoe erg de Fransman eraan toe is en hoe lang hij niet kan spelen is nog onbekend, maar Ferguson zegt een beroep te zullen doen op Büttner.
Büttner stapte deze maand volkomen onverwacht over van Vitesse, waar hij uit de gratie was geraakt, naar Manchester United. Hij tekende een vijfjarig contract op Old Trafford en speelde woensdag nog voor het eerst mee met de reserves. Hij speelde niet slecht tegen Tottenham Hotspur Onder-21 en won met 2-1; Büttner had zelfs een redding op de doellijn in huis.
“Büttner zal zondag beginnen”, bevestigt Ferguson vrijdagavond in de Engelse media. “Evra heeft tijdens de training klachten opgelopen.” Nadat de trainer Büttner binnenhaalde, had hij al lovende woorden voor de Doetinchemmer. “Hij is een van de beste jonge linksbacks in Europa. We zijn erg blij dat we hem vast hebben kunnen leggen, we houden hem al een tijdje in de gaten. Hij geeft ons op die positie interessante nieuwe opties.”
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172028quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu weten we nog de bron niet hoor.
Voetbalzone.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
voetbalzonequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VOETBALZONEquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172028
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172028
Heeft het met zijn zaakwaarnemer afgekocht volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, vast een deel zal betaald zijn door Ajax..
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af.. In NL heb je wel eens dat clubs spelers niet aan een andere NL club willen verkopen. Dan kan je dus als kopende club afspreken dat een speler zijn contract afkoopt, naar jouw clubje komt en dan betaal je dat bedrag gewoon terug
quote:"De transfersom van drie miljoen euro bleek – in combinatie met Ryans salaris – voor veel clubs te veel van het goede, waarna wij hebben besloten de verbintenis zelf te ontbinden”, zegt Haatrecht.
Babel had in zijn contract dat na 4 wedstrijden zijn salaris omhoog zou gaan. Daarom wilde Hoffenheim van hem af. Ik kan mij niet voorstellen dat Babel miljoenen heeft betaald om zijn contract af te kopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, vast een deel zal betaald zijn door Ajax..
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af.. In NL heb je wel eens dat clubs spelers niet aan een andere NL club willen verkopen. Dan kan je dus als kopende club afspreken dat een speler zijn contract afkoopt, naar jouw clubje komt en dan betaal je dat bedrag gewoon terug
Zou Genee met al het laatste nieuws komen in dat anderhalf uurtje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of Derksen nog nieuws heeft vanavond.
De gele papiertjes op vrijdagavond, dat zou wel een historisch moment zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of Derksen nog nieuws heeft vanavond.
Dat zou de sneeuwuitzending overtreffen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De gele papiertjes op vrijdagavond, dat zou wel een historisch moment zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |