Waarom heb jij Forrest Gump in je UI ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Genee met al het laatste nieuws komen in dat anderhalf uurtje?
Ik kan het niet meer vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Babel had in zijn contract dat na 4 wedstrijden zijn salaris omhoog zou gaan. Daarom wilde Hoffenheim van hem af. Ik kan mij niet voorstellen dat Babel miljoenen heeft betaald om zijn contract af te kopen.
Dat was de prijs waarvoor hij weg mocht bij Hoffenheim. Of dat ook zo was bij het ontbinden is niet bekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vindenMaar ben toch vrij zeker dat in de nieuwsberichten over zn contract laten ontbinden steeds maar weer een bedrag van 3 miljoen werd genoemd...
quote:BABEL KOOPT CONTRACT AF
Ryan Babel (25) wil een doorstart van zijn carrière maken. En om dat te bewerkstelligen heeft de Nederlander in samenwerking met zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht zijn tot medio 2013 lopende contract bij Hoffenheim afgekocht. "De transfersom van drie miljoen euro bleek in combinatie met Ryans salaris voor veel clubs te veel van het goede, waarna wij hebben besloten de verbintenis zelf te ontbinden, zegt Haatrecht. De oud-speler van Ajax en Liverpool is daardoor vrij om te gaan en staan waar hij wil. "Als clubloze speler zelfs na 1 september, aldus Haatrecht.
De 42-voudig Nederlands international kende in Duitsland een goede periode, heroverde zelfs zijn plek in Oranje, maar werd door trainer Markus Babbel uiteindelijk op een zijspoor gezet. "Duitsland is na Liverpool niet geworden wat Ryan ervan had verwacht, maar hij is jong en wil er met volle kracht tegenaan, zegt de zaakwaarnemer. Onder andere Olympiakos en Fiorentina waagden een poging om Babel in te lijven, maar slaagden daar niet in.
"De intentie is nu om ergens voor één jaar te tekenen, aldus Haatrecht. "Vijf of zes clubs hebben zich daarvoor al gemeld. De keuze laten we mede afhangen van de Champions Leagueloting, of clubs Europees spelen en of er een Nederlandse club aan het roer staat. In dat ene seizoen moet Ryan zich in de kijker spelen van de topclubs, die ook interesse hebben maar de kat uit de boom kijken. Als zich nu al een drooomkans voordoet, kan hij wel een langdurige verbintenis aangaan. Ondanks zijn jonge leeftijd speelde Babel al 215 competitieduels in het betaalde voetbal.
Zou een beetje vreemd zijn als dat een andere prijs was. Dan zou elke potentiele club gewoon zeggen van "joh babel, koop ff je contract af betalen wij je terug"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was de prijs waarvoor hij weg mocht bij Hoffenheim. Of dat ook zo was bij het ontbinden is niet bekend.
Dat maakt dan toch niks uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als dat een andere prijs was. Dan zou elke potentiele club gewoon zeggen van "joh babel, koop ff je contract af betalen wij je terug"
Het zou dus wel uit maken als hij z'n contract kon afkopen voor 2 miljoen of zo, terwijl een club 3 miljoen zou moeten betalen.quote:
Ah, zit weer eens niet goed te lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het zou dus wel uit maken als hij z'n contract kon afkopen voor 2 miljoen of zo, terwijl een club 3 miljoen zou moeten betalen.
Inderdaad, vroeg me dus ook af hoe dat werkt. Zeker met de situatie in Nederland waar clubs soms nog liever geld toegeven dan dat een speler naar de concurrent verhuist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als dat een andere prijs was. Dan zou elke potentiele club gewoon zeggen van "joh babel, koop ff je contract af betalen wij je terug"
Tuurlijk Hai, tuurlijk.quote:'Ik ben hier geweldig trots op,' zegt VVV-voorzitter Hai Berden. 'Deze speler wordt een sensatie in Nederland. In Japan ziet iedere speler Venlo nu als springplank naar Europa. Ik durf te stellen dat als je in Japan voetbal zegt dat mensen dan VVV zeggen en daarna pas Ajax. '
Heet zijn broer Doei?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
VVV voorzitter Hai Berden over zijn nieuwe Japanse speler
[..]
Tuurlijk Hai, tuurlijk.
Ik ken hem niet persoonlijk.quote:
Ik moet zeggen dat ik meer van VVV heb gezien daar dan Ajax. Het meeste uiteraard van Ono bij Feyenoord en die gast die nu voor MUFC speelt was ook goed vertegenwoordigd. Maar daarna toch wel Honda hoor..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk Hai, tuurlijk.
Slecht ja, geld eisen daarna.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Dat tering Eredivisie Live GO doet 't nog steeds niet.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk Hai, tuurlijk.
Lolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
Net terug van Almere City FC - FC Oss.
Belchinees gespot door de steward en het stadion uitgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |