come to Dortmundquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk niks vergeleken met deze 2 wereld acties;
Die hebben wel oog voor talent, die worden echt altijd genoemd met Ajax bij een buitenlands talent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
come to Dortmund
MrJens101 7 maanden geleden 12
![]()
![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:51:08Het moet nog bevestigd worden, maar FC Twente haalt waarschijnlijk nog een verdediger van Man City: Dedryck Boyata #transfermarkt reageer retweet
Jazeker, al was ik daar al 15. Maar 1e keer ILT was jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw ouders lieten je naar zo'n pillenfeest gaan toen je 14 was?
VOETBALZONE TWEETSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:51:08Het moet nog bevestigd worden, maar FC Twente haalt waarschijnlijk nog een verdediger van Man City: Dedryck Boyata #transfermarkt reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk niks vergeleken met deze 2 wereld acties;
Waar beoordeel ik hem dan? Ik zeg alleen dat het een geweldige actie is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Voetballers beoordelen via Youtube.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Voetballers beoordelen via Youtube.
al tijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VOETBALZONE TWEETS![]()
![]()
Tweeten die lui nu ook al?
Dit meen je niet, ik heb die eikel net aangekocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Bonkers. het volgende:
Bony wil niet meer spelen.
Die fuckt met de Russen.
Serieus jij moet stoppen met 'quote:
Ajax pakt Babel ook maar voor een jaar, zulke spelers moet je geen meerjarige contracten aanbieden.quote:
Daar heeft Twente niks mee te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij leek da Hoffenheim per direct van hem af wou
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus jij moet stoppen met '' te gebruiken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus jij moet stoppen met '' te gebruiken.
Jij zet ook werkelijk overal ':')' achter hequote:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 20:01:29FC Twente bevestigt nu ook officieel komst Jerson Cabral voor duur van vier seizoenen #FCTwente reageer retweet
Ben bnieuwd hoe Ryan het gaat doen dit seizoen, als hij goed bezig is dit seizoen, kijken of we hem langer kunnen houden. Uiteraard qua salariseisen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax pakt Babel ook maar voor een jaar, zulke spelers moet je geen meerjarige contracten aanbieden.
Wat een klootzak. Weet hij dan niet dat er ook nog mensen fok! voetbalmanager spelen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Bonkers. het volgende:
Bony wil niet meer spelen.
Die fuckt met de Russen.
Ben enorm benieuwd ja. Hij heeft zichzelf aangeboden en hij pakt een laag salaris, dat spreekt wel in z'n voordeel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bnieuwd hoe Ryan het gaat doen dit seizoen, als hij goed bezig is dit seizoen, kijken of we hem langer kunnen houden. Uiteraard qua salariseisen dan
Oh, en dit. Godverdomme, nu ga ik die weddenschap van j0rdiii verliezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Weet hij dan niet dat er ook nog mensen fok! voetbalmanager spelen?
Valt ook mee als een speler zelf nog 3 miljoen moet betalen om contract af te kopen. Als je echt, echt graag van iemand af wil dan ontbind je contract gewoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij leek da Hoffenheim per direct van hem af wou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |