Verband?quote:
Oh ik ook, maar de meeste FOK!kers niet toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel mij redelijk op mijn gemak bij FOK!kers.
Ik weet het niet. Ik heb het idee van wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verband?
[..]
Oh ik ook, maar de meeste FOK!kers niet toch.
Okayokayquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb het idee van wel.
28-04-2012, 20-07-2012, 25-08-2012, 13-10-2012 en ??-??-2012.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
aan het eind van het jaar als alle meet door zijn gegaan
Verband ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verband?
[..]
Oh ik ook, maar de meeste FOK!kers niet toch.
Comp_Lexquote:
(Lichtelijke) OV fobiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
EHV > Den Bosch > bus
bij elkaar ongeveer uurtje.
Goed standjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef FL_Freak het volgende:
uft kom je op de meet bij mij op schoot zitten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
28-04-2012, 20-07-2012, 25-08-2012, 13-10-2012 en ??-??-2012.
waarom???quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef FL_Freak het volgende:
uft kom je op de meet bij mij op schoot zitten?
Heb je geen auto?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Comp_Lex
[..]
(Lichtelijke) OV fobie
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga zo pizza halen ofzoheb honger
Mja dat moeten we de FOK!kers zelf vragen.quote:
Sneu eigenlijk wel. Ik kan mij dat topic nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Comp_Lex
[..]
(Lichtelijke) OV fobie
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
UFT TRAP ER NIET IN DIT IS ZIJN MANIER OM IN IEMANDS BROEKJE TE KOMEN TRAP ER NIET IN HET IS ALLEMAAL EEN VAL VAN FL
Immer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
heatseeker mag ik op jouw schoot zitten? $::$:$:
Linkje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk wel. Ik kan mij dat topic nog wel herinneren.
Kijk hier eens wie opeens jaloers wordt..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
UFT TRAP ER NIET IN DIT IS ZIJN MANIER OM IN IEMANDS BROEKJE TE KOMEN TRAP ER NIET IN HET IS ALLEMAAL EEN VAL VAN FL
Neehoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk hier eens wie opeens jaloers wordt..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Heatseeker het volgende:
Maar als je gaat schijten moet je er vanaf P_z.
Gewoon je penis zijn gang laten gaan. Is een compliment voor haar als ze die enorme boa voelt krioelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hou jij je erectie wel onder controle dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hou jij je erectie wel onder controle dan?
Ik denk dat je daar een goed punt hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja dat moeten we de FOK!kers zelf vragen.
Ik heb het idee dat het tussen FOK!kers wel goed klikt omdat we allemaal een ding echt gemeen hebben. Dat we FOK!kers zijn.
Hoe doe je dat normaal dan? Je kan toch niet overal naartoe fietsen?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
Je had ook nooit moeten vertellen dat hij zo goed is met zijn tong, daar kicken de vrouwtjes ook wel op.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Heatseeker het volgende:
Maar als je gaat schijten moet je er vanaf P_z.
Gastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je had ook nooit moeten vertellen dat hij zo goed is met zijn tong, daar kicken de vrouwtjes ook wel op.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon je penis zijn gang laten gaan. Is een compliment voor haar als ze die enorme boa voelt krioelen.
Jawel, alles tot 10/15km ofso fiets ik, mocht het echt te ver zijn laat ik me brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe doe je dat normaal dan? Je kan toch niet overal naartoe fietsen?
Was een meet topic waar FOK!kers bij een café hadden afgesproken. Een hele lijst met komers en vervolgens is er maar een iemand ook werkelijk gegaan.quote:
Meet in Assen :D :') #2quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was een meet topic waar FOK!kers bij een café hadden afgesproken. Een hele lijst met komers en vervolgens is er maar een iemand ook werkelijk gegaan.
Hij heeft in dat café mensen aangesproken en gevraagd of ze FOK!kers waren. Natuurlijk hele rare reacties gekregen.
Maar wat heeft dat te maken met Geo's fobie voor het OV?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was een meet topic waar FOK!kers bij een café hadden afgesproken. Een hele lijst met komers en vervolgens is er maar een iemand ook werkelijk gegaan.
Hij heeft in dat café mensen aangesproken en gevraagd of ze FOK!kers waren. Natuurlijk hele rare reacties gekregen.
Nee was reactie op iets anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met Geo's fobie voor het OV?
Ik heb ook ooit eens een meet meegemaakt waar 2 man kwam opdagen.quote:
Ja, maar echt kutquote:
Dan kom ik sowieso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef HappyBob het volgende:
13 oktober neem ik mijn moeder voor de zekerheid mee.
Stiekem was ik ook wel een beetje bang toen ik naar Utrecht ging, dat jullie mij niet meer zouden komen ophalen en ik het maar zelf moest uitzoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Daarom altijd met minsten 1 persoon die je kent naar een meet gaanof meereizen ofzo als je echt niemand kent
Nee, ik kan wel nieuwe (half) broertjes of zusjes maken als je dat wilt.quote:
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel nieuwe (half) broertjes of zusjes maken als je dat wilt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.
Ik ben lekker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar echt kutMaarja ik was ook niet gegaan als er zoveel onduidelijkheid was.
Zie je daar dat manneke iedereen vragen 'Hey ben jij hier voor de meet van forum Fok!?'
Wat deze man zegt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef Dimens het volgende:
Heatseeker is kapot lekker. Ik heb uren naar hem gekeken in zijn slaap.
Ik heb je back hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem was ik ook wel een beetje bang toen ik naar Utrecht ging, dat jullie mij niet meer zouden komen ophalen en ik het maar zelf moest uitzoeken.![]()
Maar gelukkig kwamen jullie.
Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak er maar gelijk een tweeling van
Ja precies. Ik kan op jullie rekenen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb je back hoorafgelopen meet toch ook
Ik vind die PI niet leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kan op jullie rekenen.
Website is overbelast, probeer het over enkele minuten nogmaals.quote:
Neem haar maar mee dan, dan blijft het nog een verassing.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Website is overbelast, probeer het over enkele minuten nogmaals.
Omdat het dan lijkt alsof je me in het ootje neemtquote:
Moeder kei hard verslaafd aan WoW en Fok!, verwaarloosd haar kind maar wel naar elke Fok! meet komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Neem haar maar mee dan, dan blijft het nog een verassing.
Ze is wel kort en pittig mag ik hopen?
Natuurlijk. En ze houdt enorm van bloemschikken, dus als je iets gerelateerds meeneemt zit je gebakkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Neem haar maar mee dan, dan blijft het nog een verassing.
Ze is wel kort en pittig mag ik hopen?
P_z og, balletjes al geschoren voor morgen?quote:
Toch 60 euro per dag en dan nog haar uitkering, dikke inkomsten jonguh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeder kei hard verslaafd aan WoW en Fok!, verwaarloosd haar kind maar wel naar elke Fok! meet komen.
Beetje 3 pubertjes per meet afzuigen voor 20euro de stuk.
Dat is alleen met dequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat het dan lijkt alsof je me in het ootje neemt
Daarom, kende niet van rond komen zo'n uitkering, beetje bij beunen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch 60 euro per dag en dan nog haar uitkering, dikke inkomsten jonguh.
huh ja maar hehquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is alleen met de [ afbeelding ] PI. De [ afbeelding ] PI is de blije PI.
Plus al het prijzengeld van haar professionele WoW wedstrijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch 60 euro per dag en dan nog haar uitkering, dikke inkomsten jonguh.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom, kende niet van rond komen zo'n uitkering, beetje bij beunen.
Aha, ik gebruik de blije altijd als ik een grapje maakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh ja maar heh
Ik dacht andersom. Mijn FOK! wereld, wat doe je?
Morgen pas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Natuurlijk. En ze houdt enorm van bloemschikken, dus als je iets gerelateerds meeneemt zit je gebakken
[..]
P_z og, balletjes al geschoren voor morgen?
Oneens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn neef ging 2 jaar terug in Amerika een WoW toernooi spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plus al het prijzengeld van haar professionele WoW wedstrijden
Als nog wel lekker om een nieuwe PC te winnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn neef ging 2 jaar terug in Amerika een WoW toernooi spelen.Hij ging keihard heerschen, tot hij Aziaten tegen kwam. Uiteindelijk alleen een nieuwe pc van zijn sponsor gewonnen. Had kans op flink wat doekoe centen.
Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of dequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aha, ik gebruik de blije altijd als ik een grapje maak
Post van de dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het bier staat inmiddels koud te worden.
Ik gebruik bijna altijd dezelfde, dan kun je nog zeggen dat het niet serieus was als het verkeerd uit pakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ].
Als ik een smerige grap maak, dan is het de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ]. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ].
Als ik een smerige grap maak, dan is het de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ]. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
Slimme boii deze. Anders last van stoppelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen pas.dan zijn ze nog lekker glad :$
Als je dat omrekent naar de tijd die hij er in heeft gestoken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn neef ging 2 jaar terug in Amerika een WoW toernooi spelen.Hij ging keihard heerschen, tot hij Aziaten tegen kwam. Uiteindelijk alleen een nieuwe pc van zijn sponsor gewonnen. Had kans op flink wat doekoe centen.
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als nog wel lekker om een nieuwe PC te winnen.
Alweerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HS begin alvast met fappen, anders blijf je maar oversexte posts te maken.
Je hebt een heel zwaar leven volgens mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
Goed ik ga de buitenwereld weer betreden, mijn 2e fobie, pakken drinken en wat lekkers halen.
Toch een gratis TVquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.![]()
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je hebt een heel zwaar leven volgens mij.
Nee man, hij speelt gewoon normaal. Eerste 2 weken gaat hij nolifen na zo'n uitbreiding, de rest speelt hij 2 of 3 keer per week.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slimme boii deze. Anders last van stoppels
[..]
Als je dat omrekent naar de tijd die hij er in heeft gestoken..Ziet hij er ook uit als een typische WOW'er?
Ach als hun dat leuk vinden moeten ze dat doen. Ik houd het wel bij een incidentele LAN party en beetje gamen thuis nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.![]()
Woah.. *pinkt een traantje weg*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Knuffel voor jou.
[ afbeelding ]
Keertje lannen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik Red Alert 2 altijd weer start heb ik meestal ook een week geen leven.. speel ik minimaal 8 uur op een dag..
Lucky him dan. Er zijn ook allemaal van die gastjes die 24/7 zitten te gamen, waar de fuck ben je dan mee bezigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, hij speelt gewoon normaal. Eerste 2 weken gaat hij nolifen na zo'n uitbreiding, de rest speelt hij 2 of 3 keer per week.Hij heeft ook gewoon een vriendin, school en werk dus zo erg is het allemaal niet bij hem gelukkig.
Ik heb dat spel niet legaal vriend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom lannen, gewoon je username geven en spelen we lekker via het internet.
Die heb je ook bij Fifa en COD hoor. Ik vind het altijd een beetje overdreven hoe er over WoW gedaan wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lucky him dan. Er zijn ook allemaal van die gastjes die 24/7 zitten te gamen, waar de fuck ben je dan mee bezigKan het gewoon niet begrijpen..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb dat spel niet legaal vriend.
Maar op de lange termijn kan je daar toch nooit vrolijk van worden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach als hun dat leuk vinden moeten ze dat doen. Ik houd het wel bij een incidentele LAN party en beetje gamen thuis nog.
Met andere woorden. Je wilt dus ook zeggen dat ik slim ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna altijd dezelfde, dan kun je nog zeggen dat het niet serieus was als het verkeerd uit pakt.
Ik ben echt ZO slim.
Wat voor de een dansen is 3 keer per week, is voor de ander ff gamen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar op de lange termijn kan je daar toch nooit vrolijk van worden?Het is niet dat je leven verbeterd door een spel. Volgende potje begin je gewoon weer op 0. Tenzij je er natuurlijk bakken met geld mee verdient, dat is wel weer mooi meegenomen
Als jij dat uit mijn post haalt, dan zal dat vast mijn bedoeling zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met andere woorden. Je wilt dus ook zeggen dat ik slim ben.
Was ook beetje algemeen bedoeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb je ook bij Fifa en COD hoor. Ik vind het altijd een beetje overdreven hoe er over WoW gedaan wordt.
Nee van Fok! in deze SC word je slimmer wou je zeggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar op de lange termijn kan je daar toch nooit vrolijk van worden?Het is niet dat je leven verbeterd door een spel. Volgende potje begin je gewoon weer op 0. Tenzij je er natuurlijk bakken met geld mee verdient, dat is wel weer mooi meegenomen
Dansen -> Fit -> Lekkerder in je vel -> Beter levenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor de een dansen is 3 keer per week, is voor de ander ff gamen.
Ik vind het heerlijk om straks als ik het weer druk heb, werk, studie, nog meer werk en sinds kort een vriendin om gewoon even chill een uurtje of 2 niks aan mijn kop te hebben en gewoon hersenloos te spelen. Paar virtuele ballen in het netje schieten doet mij goed op een dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ach ieder zijn hobby.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dansen -> Fit -> Lekkerder in je vel -> Beter levenDaar kan ik prima inkomen. Maar misschien ligt het wel aan mijn inlevingsvermogen
Van FOK! kan je eigenlijk wel slimmer worden, zoals jij met de tv die je wil gaan kopen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee van Fok! in deze SC word je slimmer wou je zeggen?![]()
Van gamen krijg je veel meer mee, hand oog coördinatie, strategisch denken etc.
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, maar dan staat het gamen ook niet centraal in je leven. Groot verschil met sommige mensen die niks anders doen dan gamen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om straks als ik het weer druk heb, werk, studie, nog meer werk en sinds kort een vriendin om gewoon even chill een uurtje of 2 niks aan mijn kop te hebben en gewoon hersenloos te spelen. Paar virtuele ballen in het netje schieten doet mij goed op een dag.
En dat is ook zeker waar.quote:
Ik doe 3 keer in de week fitnessen en regelmatig gamen, wat nu?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van FOK! kan je eigenlijk wel slimmer worden, zoals jij met de tv die je wil gaan kopen..Maar verder staat FOK! ook niet echt centraal in mijn leven
![]()
Gamen is nogal statisch vergeleken met daadwerkelijk sporten, waar je ook zeker hand oog coördinatie en strategisch denken mee traint alleen dan een stuk dynamischer.
Geloof mij maar dat voor bijna niemand gamen centraal staat in hun leven. Dat zijn alleen de hoge uitzonderingen. En zo is dat ook bij FOK!. Mensen die gestresst zijn als ze 24 of 48 uur niet kunnen posten hier, daar zou ik me meer zorgen over maken dan iemand die 1 of 2 uur per dag een spelletje speelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, maar dan staat het gamen ook niet centraal in je leven. Groot verschil met sommige mensen die niks anders doen dan gamen.
[..]
En dat is ook zeker waar.
Als jij 3 keer per week naar de sportschool gaat en daarnaast ook nog werkt/naar school gaat, kan jij niet de hele dag gamenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe 3 keer in de week fitnessen en regelmatig gamen, wat nu?
Ik ben al menig mens tegengekomen die echt teveel tijd in gamen verspilde. Elke dag minimaal 5 uur gamen en dan in het weekend het dubbele vind ik toch wel erg veel. Het zullen ook niet veel mensen zijn, maar daar heb ik het dan ook niet over. Het zou moeten dienen als ontspanning, maar voor sommige ligt het toch net iets anders.quote:[..]
Geloof mij maar dat voor bijna niemand gamen centraal staat in hun leven. Dat zijn alleen de hoge uitzonderingen. En zo is dat ook bij FOK!. Mensen die gestresst zijn als ze 24 of 48 uur niet kunnen posten hier, daar zou ik me meer zorgen over maken dan iemand die 1 of 2 uur per dag een spelletje speelt.
Just mijn 2 centen.
Ach ik sta op donderdag, vrijdag en zaterdag regelmatig dronken te wezen s'nachts. Is ook niet alles natuurlijk, als je dan liever je nightelf mowhawk een leveltje omhoog speelt heb ik daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij 3 keer per week naar de sportschool gaat en daarnaast ook nog werkt/naar school gaat, kan jij niet de hele dag gamen
[..]
Ik ben al menig mens tegengekomen die echt teveel tijd in gamen verspilde. Elke dag minimaal 5 uur gamen en dan in het weekend het dubbele vind ik toch wel erg veel. Het zullen ook niet veel mensen zijn, maar daar heb ik het dan ook niet over. Het zou moeten dienen als ontspanning, maar voor sommige ligt het toch net iets anders.
Je wilt niet weten wat ik allemaal al niet gemist heb door FOK!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef HappyBob het volgende:
Door FOK! heb ik mijn bus (en daardoor mijn trein) gemist, mijn hele sociale leven naar de kloteStraks maar weer proberen.
Het geeft in ieder geval nog wat avontuurlijke gebeurtenissen aan je levenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach ik sta op donderdag, vrijdag en zaterdag regelmatig dronken te wezen s'nachts. Is ook niet alles natuurlijk, als je dan liever je nightelf mowhawk een leveltje omhoog speelt heb ik daar geen problemen mee.
Tijd voor een lijstjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal al niet gemist heb door FOK!.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
gewoon windows media player. ondersteunt heel veel formaten en is van Windows
Ik heb toch geen GPU.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef Beach het volgende:
Media Player Classic Home Cinema want
http://www.guru3d.com/art(...)-over-the-gpu-guide/
Gewoon fullscreen toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
VLC en MPCHC vind ik er wel zo ontzettend goedkoop eruitzien. Ik vind zo'n mooi interface dingetje wel een leuke extra.
Kijk ze doen het en ze doen het goed en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
VLC en MPCHC vind ik er wel zo ontzettend goedkoop eruitzien. Ik vind zo'n mooi interface dingetje wel een leuke extra.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:55 schreef HappyBob het volgende:
Sta ik bij de bushalte, mis ik m'n bus bijna nog een keerhelemaal geconcentreerd YouTube filmpje aan het kijken. Gelukkig zag de buschauffeur me staan en toeterde even
Die wil ik dus ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Dimens het volgende:
Maar uiteindelijk zou ik liever een mediaspeler nemen welke alle bestanden inclusief 3D Blu-Ray ISO kan afspelen. En dan niet zo'n mediaspeler die ontzettend traag is en waar je bij elke klik een half uur moet wachten.
Ik dacht wie is deze nieuwe user nou weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht wie is deze nieuwe user nou weer..............
Ik herken mijzelf niet eens meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel vrolijk keek hij anders nietquote:
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn zusje wil de nieuwe avatar in het engels gaan kijken![]()
Even stiekem wat subs bijpleuren omdat zielig
picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
Nieuwe avatar? Is er al een deel 2?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
Mwuah op mijn 10de las ik Harry Potter in het Engels, maar ik weet niet hoe het met haar Engels zit ofcquote:
Lokquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nieuwe avatar? Is er al een deel 2?
quote:
wow knap hoor mijn complimenten !!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah op mijn 10de las ik Harry Potter in het Engels, maar ik weet niet hoe het met haar Engels zit ofc
Laat me weten hoe het was en vraag hem eens welk model televisie hij heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga straks waarschijnlijk ff film kijken bij een kennis/vriend, 59 inch plasmadus kan ik meteen ervaren hoe plasma is. Daar ben ik dus wel blij mee, beter zo'n ervaring dan in een winkel.
3 dagen en dan elkaars urine moeten drinken om te overlevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Let's hope the elevator gets stuck so I can be much longer with you
Samsung PS59D6910quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat me weten hoe het was en vraag hem eens welk model televisie hij heeft.
wow wat lief en poëtischquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Let's hope the elevator gets stuck so I can be much longer with you
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 dagen en dan elkaars urine moeten drinken om te overlevendat is pas een band creëren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pastin Bieler, nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar dan boven mijn lul
ik kan dit bevestigenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar dan boven mijn lul
Alles als een opschep post opvattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow knap hoor mijn complimenten !!!!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Pics voor de geloofwaardigheid aub
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alles als een opschep post opvatten
Waarom zou je in godsnaam zo iets doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou Dave Grohl's handtekening wel willen tattooeren als ik er 1 zou krijgen
overratedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou Dave Grohl's handtekening wel willen tattooeren als ik er 1 zou krijgen
Je gaat goeie kleuren te zien krijgen.quote:
Omdat die gast echt awesome is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zo iets doen
UIquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat goeie kleuren te zien krijgen.
Zorg trouwens dat de film ook 1080p is, zodat je er echt in gezogen wordt.
En anders jij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zou een keer een wedje willen leggen met een vriend, en als hij verliest moet hij een pen0r op zijn arm laten tatoeëren
Ja, vrienden naaien ik snap hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zelfde, maar gewoon goed spelen weetje
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, vrienden naaien ik snap het
Natuurlijk, zelf op mijn 22inch LG monitor kijk ik niks anders meer dan 720p/1080p .. tenzij het heel oud is. Ook even de 3D functie ervaren als vind ik dat een leuk extra'tje maar niet het belangrijkste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat goeie kleuren te zien krijgen.
Zorg trouwens dat de film ook 1080p is, zodat je er echt in gezogen wordt.
Heeft hij ook iets van LCD? Dan kun je het goed met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelf op mijn 22inch LG monitor kijk ik niks anders meer dan 720p/1080p .. tenzij het heel oud is. Ook even de 3D functie ervaren als vind ik dat een leuk extra'tje maar niet het belangrijkste.
Hij zit trouwens op 2.5meter, 59 inch![]()
Eens kijken hoe dat is zonder gordijnen en met, die spiegeling anders ga ik gewoon knutselen om hier gordijnen of rolgordijnen of vanmij apart haakjes om een doek aan te haken, iets.
Mijn broer en ouders hebben LCD dus ik denk dat ik het verschil wel zie. Maar dan nog, als dit goed bevalt hoef ik niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft hij ook iets van LCD? Dan kun je het goed met elkaar vergelijken.
Het mooiste is toch wel om het naast elkaar te zien. Dan kun je zien hoe groot dat verschil nu eigenlijk is t.o.v. elkaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer en ouders hebben LCD dus ik denk dat ik het verschil wel zie. Maar dan nog, als dit goed bevalt hoef ik niet te vergelijken
Hoiquote:
Oh ja vmboquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Snowbells het volgende:
Leraren die je gewoon laten gaan of random rookpauzes instellen voor zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |