Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of dequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aha, ik gebruik de blije altijd als ik een grapje maak
of de
.
of de
. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
Post van de dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het bier staat inmiddels koud te worden.
Ik gebruik bijna altijd dezelfde, dan kun je nog zeggen dat het niet serieus was als het verkeerd uit pakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ].
Als ik een smerige grap maak, dan is het de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ]. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ].
Als ik een smerige grap maak, dan is het de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ]. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
Slimme boii deze. Anders last van stoppelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen pas.dan zijn ze nog lekker glad :$
Als je dat omrekent naar de tijd die hij er in heeft gestoken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn neef ging 2 jaar terug in Amerika een WoW toernooi spelen.Hij ging keihard heerschen, tot hij Aziaten tegen kwam. Uiteindelijk alleen een nieuwe pc van zijn sponsor gewonnen. Had kans op flink wat doekoe centen.
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als nog wel lekker om een nieuwe PC te winnen.
Alweerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HS begin alvast met fappen, anders blijf je maar oversexte posts te maken.
Je hebt een heel zwaar leven volgens mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
Goed ik ga de buitenwereld weer betreden, mijn 2e fobie, pakken drinken en wat lekkers halen.
Toch een gratis TVquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.![]()
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je hebt een heel zwaar leven volgens mij.
Nee man, hij speelt gewoon normaal. Eerste 2 weken gaat hij nolifen na zo'n uitbreiding, de rest speelt hij 2 of 3 keer per week.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slimme boii deze. Anders last van stoppels
[..]
Als je dat omrekent naar de tijd die hij er in heeft gestoken..Ziet hij er ook uit als een typische WOW'er?
Ach als hun dat leuk vinden moeten ze dat doen. Ik houd het wel bij een incidentele LAN party en beetje gamen thuis nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.![]()
Woah.. *pinkt een traantje weg*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Knuffel voor jou.
[ afbeelding ]
Keertje lannen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik Red Alert 2 altijd weer start heb ik meestal ook een week geen leven.. speel ik minimaal 8 uur op een dag..
Lucky him dan. Er zijn ook allemaal van die gastjes die 24/7 zitten te gamen, waar de fuck ben je dan mee bezigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, hij speelt gewoon normaal. Eerste 2 weken gaat hij nolifen na zo'n uitbreiding, de rest speelt hij 2 of 3 keer per week.Hij heeft ook gewoon een vriendin, school en werk dus zo erg is het allemaal niet bij hem gelukkig.
Ik heb dat spel niet legaal vriend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom lannen, gewoon je username geven en spelen we lekker via het internet.
Die heb je ook bij Fifa en COD hoor. Ik vind het altijd een beetje overdreven hoe er over WoW gedaan wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lucky him dan. Er zijn ook allemaal van die gastjes die 24/7 zitten te gamen, waar de fuck ben je dan mee bezigKan het gewoon niet begrijpen..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb dat spel niet legaal vriend.
Maar op de lange termijn kan je daar toch nooit vrolijk van worden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach als hun dat leuk vinden moeten ze dat doen. Ik houd het wel bij een incidentele LAN party en beetje gamen thuis nog.
Met andere woorden. Je wilt dus ook zeggen dat ik slim ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna altijd dezelfde, dan kun je nog zeggen dat het niet serieus was als het verkeerd uit pakt.
Ik ben echt ZO slim.
Wat voor de een dansen is 3 keer per week, is voor de ander ff gamen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar op de lange termijn kan je daar toch nooit vrolijk van worden?Het is niet dat je leven verbeterd door een spel. Volgende potje begin je gewoon weer op 0. Tenzij je er natuurlijk bakken met geld mee verdient, dat is wel weer mooi meegenomen
Als jij dat uit mijn post haalt, dan zal dat vast mijn bedoeling zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met andere woorden. Je wilt dus ook zeggen dat ik slim ben.
Was ook beetje algemeen bedoeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb je ook bij Fifa en COD hoor. Ik vind het altijd een beetje overdreven hoe er over WoW gedaan wordt.
Nee van Fok! in deze SC word je slimmer wou je zeggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar op de lange termijn kan je daar toch nooit vrolijk van worden?Het is niet dat je leven verbeterd door een spel. Volgende potje begin je gewoon weer op 0. Tenzij je er natuurlijk bakken met geld mee verdient, dat is wel weer mooi meegenomen
Dansen -> Fit -> Lekkerder in je vel -> Beter levenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor de een dansen is 3 keer per week, is voor de ander ff gamen.
Ik vind het heerlijk om straks als ik het weer druk heb, werk, studie, nog meer werk en sinds kort een vriendin om gewoon even chill een uurtje of 2 niks aan mijn kop te hebben en gewoon hersenloos te spelen. Paar virtuele ballen in het netje schieten doet mij goed op een dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ach ieder zijn hobby.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dansen -> Fit -> Lekkerder in je vel -> Beter levenDaar kan ik prima inkomen. Maar misschien ligt het wel aan mijn inlevingsvermogen
Van FOK! kan je eigenlijk wel slimmer worden, zoals jij met de tv die je wil gaan kopen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee van Fok! in deze SC word je slimmer wou je zeggen?![]()
Van gamen krijg je veel meer mee, hand oog coördinatie, strategisch denken etc.
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, maar dan staat het gamen ook niet centraal in je leven. Groot verschil met sommige mensen die niks anders doen dan gamen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om straks als ik het weer druk heb, werk, studie, nog meer werk en sinds kort een vriendin om gewoon even chill een uurtje of 2 niks aan mijn kop te hebben en gewoon hersenloos te spelen. Paar virtuele ballen in het netje schieten doet mij goed op een dag.
En dat is ook zeker waar.quote:
Ik doe 3 keer in de week fitnessen en regelmatig gamen, wat nu?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van FOK! kan je eigenlijk wel slimmer worden, zoals jij met de tv die je wil gaan kopen..Maar verder staat FOK! ook niet echt centraal in mijn leven
![]()
Gamen is nogal statisch vergeleken met daadwerkelijk sporten, waar je ook zeker hand oog coördinatie en strategisch denken mee traint alleen dan een stuk dynamischer.
Geloof mij maar dat voor bijna niemand gamen centraal staat in hun leven. Dat zijn alleen de hoge uitzonderingen. En zo is dat ook bij FOK!. Mensen die gestresst zijn als ze 24 of 48 uur niet kunnen posten hier, daar zou ik me meer zorgen over maken dan iemand die 1 of 2 uur per dag een spelletje speelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, maar dan staat het gamen ook niet centraal in je leven. Groot verschil met sommige mensen die niks anders doen dan gamen.
[..]
En dat is ook zeker waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |