Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of dequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aha, ik gebruik de blije altijd als ik een grapje maak
of de
.
of de
. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
Post van de dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het bier staat inmiddels koud te worden.
Ik gebruik bijna altijd dezelfde, dan kun je nog zeggen dat het niet serieus was als het verkeerd uit pakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ].
Als ik een smerige grap maak, dan is het de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ]. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook wel eens maar ook als ik gewoon blij ben. Dan is het of de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ].
Als ik een smerige grap maak, dan is het de [ afbeelding ] of de [ afbeelding ]. Dan ligt het er maar net aan hoe smerig die is.
Slimme boii deze. Anders last van stoppelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen pas.dan zijn ze nog lekker glad :$
Als je dat omrekent naar de tijd die hij er in heeft gestoken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn neef ging 2 jaar terug in Amerika een WoW toernooi spelen.Hij ging keihard heerschen, tot hij Aziaten tegen kwam. Uiteindelijk alleen een nieuwe pc van zijn sponsor gewonnen. Had kans op flink wat doekoe centen.
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als nog wel lekker om een nieuwe PC te winnen.
Alweerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HS begin alvast met fappen, anders blijf je maar oversexte posts te maken.
Je hebt een heel zwaar leven volgens mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
Goed ik ga de buitenwereld weer betreden, mijn 2e fobie, pakken drinken en wat lekkers halen.
Toch een gratis TVquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.![]()
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je hebt een heel zwaar leven volgens mij.
Nee man, hij speelt gewoon normaal. Eerste 2 weken gaat hij nolifen na zo'n uitbreiding, de rest speelt hij 2 of 3 keer per week.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slimme boii deze. Anders last van stoppels
[..]
Als je dat omrekent naar de tijd die hij er in heeft gestoken..Ziet hij er ook uit als een typische WOW'er?
Ach als hun dat leuk vinden moeten ze dat doen. Ik houd het wel bij een incidentele LAN party en beetje gamen thuis nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, die sponsoren zijn gek man. Maatje van me met lichte ADHD die is helemaal pro in COD geweest tijdens COD 4 & 5. Kreeg hij gewoon nieuwe tv elke paar maanden gesponsord enzo zodat hij goed kon oefenen, eenmaal aangekomen bij toernooi in Amerika werd hij alsnog keihard afgemaakt.![]()
Woah.. *pinkt een traantje weg*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Knuffel voor jou.
[ afbeelding ]
Keertje lannen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik Red Alert 2 altijd weer start heb ik meestal ook een week geen leven.. speel ik minimaal 8 uur op een dag..
Lucky him dan. Er zijn ook allemaal van die gastjes die 24/7 zitten te gamen, waar de fuck ben je dan mee bezigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, hij speelt gewoon normaal. Eerste 2 weken gaat hij nolifen na zo'n uitbreiding, de rest speelt hij 2 of 3 keer per week.Hij heeft ook gewoon een vriendin, school en werk dus zo erg is het allemaal niet bij hem gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |