Dan kom ik sowieso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef HappyBob het volgende:
13 oktober neem ik mijn moeder voor de zekerheid mee.
Stiekem was ik ook wel een beetje bang toen ik naar Utrecht ging, dat jullie mij niet meer zouden komen ophalen en ik het maar zelf moest uitzoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Daarom altijd met minsten 1 persoon die je kent naar een meet gaanof meereizen ofzo als je echt niemand kent
Nee, ik kan wel nieuwe (half) broertjes of zusjes maken als je dat wilt.quote:
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel nieuwe (half) broertjes of zusjes maken als je dat wilt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.
Ik ben lekker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar echt kutMaarja ik was ook niet gegaan als er zoveel onduidelijkheid was.
Zie je daar dat manneke iedereen vragen 'Hey ben jij hier voor de meet van forum Fok!?'
Wat deze man zegt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef Dimens het volgende:
Heatseeker is kapot lekker. Ik heb uren naar hem gekeken in zijn slaap.
Ik heb je back hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem was ik ook wel een beetje bang toen ik naar Utrecht ging, dat jullie mij niet meer zouden komen ophalen en ik het maar zelf moest uitzoeken.![]()
Maar gelukkig kwamen jullie.
Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak er maar gelijk een tweeling van
Ja precies. Ik kan op jullie rekenen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb je back hoorafgelopen meet toch ook
Ik vind die PI niet leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kan op jullie rekenen.
Website is overbelast, probeer het over enkele minuten nogmaals.quote:
Neem haar maar mee dan, dan blijft het nog een verassing.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Website is overbelast, probeer het over enkele minuten nogmaals.
Omdat het dan lijkt alsof je me in het ootje neemtquote:
Moeder kei hard verslaafd aan WoW en Fok!, verwaarloosd haar kind maar wel naar elke Fok! meet komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Neem haar maar mee dan, dan blijft het nog een verassing.
Ze is wel kort en pittig mag ik hopen?
Natuurlijk. En ze houdt enorm van bloemschikken, dus als je iets gerelateerds meeneemt zit je gebakkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Neem haar maar mee dan, dan blijft het nog een verassing.
Ze is wel kort en pittig mag ik hopen?
P_z og, balletjes al geschoren voor morgen?quote:
Toch 60 euro per dag en dan nog haar uitkering, dikke inkomsten jonguh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeder kei hard verslaafd aan WoW en Fok!, verwaarloosd haar kind maar wel naar elke Fok! meet komen.
Beetje 3 pubertjes per meet afzuigen voor 20euro de stuk.
Dat is alleen met dequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat het dan lijkt alsof je me in het ootje neemt
PI. De
PI is de blije PI.
Daarom, kende niet van rond komen zo'n uitkering, beetje bij beunen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch 60 euro per dag en dan nog haar uitkering, dikke inkomsten jonguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |