Meet in Assen :D :') #2quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was een meet topic waar FOK!kers bij een café hadden afgesproken. Een hele lijst met komers en vervolgens is er maar een iemand ook werkelijk gegaan.
Hij heeft in dat café mensen aangesproken en gevraagd of ze FOK!kers waren. Natuurlijk hele rare reacties gekregen.
Maar wat heeft dat te maken met Geo's fobie voor het OV?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was een meet topic waar FOK!kers bij een café hadden afgesproken. Een hele lijst met komers en vervolgens is er maar een iemand ook werkelijk gegaan.
Hij heeft in dat café mensen aangesproken en gevraagd of ze FOK!kers waren. Natuurlijk hele rare reacties gekregen.
Nee was reactie op iets anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met Geo's fobie voor het OV?
Ik heb ook ooit eens een meet meegemaakt waar 2 man kwam opdagen.quote:
Ja, maar echt kutquote:
Dan kom ik sowieso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef HappyBob het volgende:
13 oktober neem ik mijn moeder voor de zekerheid mee.
Stiekem was ik ook wel een beetje bang toen ik naar Utrecht ging, dat jullie mij niet meer zouden komen ophalen en ik het maar zelf moest uitzoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Daarom altijd met minsten 1 persoon die je kent naar een meet gaanof meereizen ofzo als je echt niemand kent
Nee, ik kan wel nieuwe (half) broertjes of zusjes maken als je dat wilt.quote:
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel nieuwe (half) broertjes of zusjes maken als je dat wilt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.
Ik ben lekker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je lekker bent een zusje, anders een broertje graag.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar echt kutMaarja ik was ook niet gegaan als er zoveel onduidelijkheid was.
Zie je daar dat manneke iedereen vragen 'Hey ben jij hier voor de meet van forum Fok!?'
Wat deze man zegt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef Dimens het volgende:
Heatseeker is kapot lekker. Ik heb uren naar hem gekeken in zijn slaap.
Ik heb je back hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem was ik ook wel een beetje bang toen ik naar Utrecht ging, dat jullie mij niet meer zouden komen ophalen en ik het maar zelf moest uitzoeken.![]()
Maar gelukkig kwamen jullie.
Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak er maar gelijk een tweeling van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |