Mja dat moeten we de FOK!kers zelf vragen.quote:
Sneu eigenlijk wel. Ik kan mij dat topic nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Comp_Lex
[..]
(Lichtelijke) OV fobie
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
UFT TRAP ER NIET IN DIT IS ZIJN MANIER OM IN IEMANDS BROEKJE TE KOMEN TRAP ER NIET IN HET IS ALLEMAAL EEN VAL VAN FL
Immer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
heatseeker mag ik op jouw schoot zitten? $::$:$:
Linkje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk wel. Ik kan mij dat topic nog wel herinneren.
Kijk hier eens wie opeens jaloers wordt..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
UFT TRAP ER NIET IN DIT IS ZIJN MANIER OM IN IEMANDS BROEKJE TE KOMEN TRAP ER NIET IN HET IS ALLEMAAL EEN VAL VAN FL
Neehoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk hier eens wie opeens jaloers wordt..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Heatseeker het volgende:
Maar als je gaat schijten moet je er vanaf P_z.
Gewoon je penis zijn gang laten gaan. Is een compliment voor haar als ze die enorme boa voelt krioelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hou jij je erectie wel onder controle dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hou jij je erectie wel onder controle dan?
Ik denk dat je daar een goed punt hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja dat moeten we de FOK!kers zelf vragen.
Ik heb het idee dat het tussen FOK!kers wel goed klikt omdat we allemaal een ding echt gemeen hebben. Dat we FOK!kers zijn.
Hoe doe je dat normaal dan? Je kan toch niet overal naartoe fietsen?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
Je had ook nooit moeten vertellen dat hij zo goed is met zijn tong, daar kicken de vrouwtjes ook wel op.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Heatseeker het volgende:
Maar als je gaat schijten moet je er vanaf P_z.
Gastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je had ook nooit moeten vertellen dat hij zo goed is met zijn tong, daar kicken de vrouwtjes ook wel op.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon je penis zijn gang laten gaan. Is een compliment voor haar als ze die enorme boa voelt krioelen.
Jawel, alles tot 10/15km ofso fiets ik, mocht het echt te ver zijn laat ik me brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe doe je dat normaal dan? Je kan toch niet overal naartoe fietsen?
Was een meet topic waar FOK!kers bij een café hadden afgesproken. Een hele lijst met komers en vervolgens is er maar een iemand ook werkelijk gegaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |