Als jij 3 keer per week naar de sportschool gaat en daarnaast ook nog werkt/naar school gaat, kan jij niet de hele dag gamenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe 3 keer in de week fitnessen en regelmatig gamen, wat nu?
Ik ben al menig mens tegengekomen die echt teveel tijd in gamen verspilde. Elke dag minimaal 5 uur gamen en dan in het weekend het dubbele vind ik toch wel erg veel. Het zullen ook niet veel mensen zijn, maar daar heb ik het dan ook niet over. Het zou moeten dienen als ontspanning, maar voor sommige ligt het toch net iets anders.quote:[..]
Geloof mij maar dat voor bijna niemand gamen centraal staat in hun leven. Dat zijn alleen de hoge uitzonderingen. En zo is dat ook bij FOK!. Mensen die gestresst zijn als ze 24 of 48 uur niet kunnen posten hier, daar zou ik me meer zorgen over maken dan iemand die 1 of 2 uur per dag een spelletje speelt.
Just mijn 2 centen.
Ach ik sta op donderdag, vrijdag en zaterdag regelmatig dronken te wezen s'nachts. Is ook niet alles natuurlijk, als je dan liever je nightelf mowhawk een leveltje omhoog speelt heb ik daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij 3 keer per week naar de sportschool gaat en daarnaast ook nog werkt/naar school gaat, kan jij niet de hele dag gamen
[..]
Ik ben al menig mens tegengekomen die echt teveel tijd in gamen verspilde. Elke dag minimaal 5 uur gamen en dan in het weekend het dubbele vind ik toch wel erg veel. Het zullen ook niet veel mensen zijn, maar daar heb ik het dan ook niet over. Het zou moeten dienen als ontspanning, maar voor sommige ligt het toch net iets anders.
Je wilt niet weten wat ik allemaal al niet gemist heb door FOK!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef HappyBob het volgende:
Door FOK! heb ik mijn bus (en daardoor mijn trein) gemist, mijn hele sociale leven naar de kloteStraks maar weer proberen.
Het geeft in ieder geval nog wat avontuurlijke gebeurtenissen aan je levenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach ik sta op donderdag, vrijdag en zaterdag regelmatig dronken te wezen s'nachts. Is ook niet alles natuurlijk, als je dan liever je nightelf mowhawk een leveltje omhoog speelt heb ik daar geen problemen mee.
Tijd voor een lijstjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal al niet gemist heb door FOK!.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
gewoon windows media player. ondersteunt heel veel formaten en is van Windows
Ik heb toch geen GPU.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef Beach het volgende:
Media Player Classic Home Cinema want
http://www.guru3d.com/art(...)-over-the-gpu-guide/
Gewoon fullscreen toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
VLC en MPCHC vind ik er wel zo ontzettend goedkoop eruitzien. Ik vind zo'n mooi interface dingetje wel een leuke extra.
Kijk ze doen het en ze doen het goed en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
VLC en MPCHC vind ik er wel zo ontzettend goedkoop eruitzien. Ik vind zo'n mooi interface dingetje wel een leuke extra.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:55 schreef HappyBob het volgende:
Sta ik bij de bushalte, mis ik m'n bus bijna nog een keerhelemaal geconcentreerd YouTube filmpje aan het kijken. Gelukkig zag de buschauffeur me staan en toeterde even
Die wil ik dus ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Dimens het volgende:
Maar uiteindelijk zou ik liever een mediaspeler nemen welke alle bestanden inclusief 3D Blu-Ray ISO kan afspelen. En dan niet zo'n mediaspeler die ontzettend traag is en waar je bij elke klik een half uur moet wachten.
Ik dacht wie is deze nieuwe user nou weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht wie is deze nieuwe user nou weer..............
Ik herken mijzelf niet eens meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel vrolijk keek hij anders nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |