quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:55 schreef HappyBob het volgende:
Sta ik bij de bushalte, mis ik m'n bus bijna nog een keerhelemaal geconcentreerd YouTube filmpje aan het kijken. Gelukkig zag de buschauffeur me staan en toeterde even
Die wil ik dus ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Dimens het volgende:
Maar uiteindelijk zou ik liever een mediaspeler nemen welke alle bestanden inclusief 3D Blu-Ray ISO kan afspelen. En dan niet zo'n mediaspeler die ontzettend traag is en waar je bij elke klik een half uur moet wachten.
Ik dacht wie is deze nieuwe user nou weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht wie is deze nieuwe user nou weer..............
Ik herken mijzelf niet eens meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel vrolijk keek hij anders nietquote:
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn zusje wil de nieuwe avatar in het engels gaan kijken![]()
Even stiekem wat subs bijpleuren omdat zielig
picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
Nieuwe avatar? Is er al een deel 2?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |