Ja, vrienden naaien ik snap hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zelfde, maar gewoon goed spelen weetje
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, vrienden naaien ik snap het
Natuurlijk, zelf op mijn 22inch LG monitor kijk ik niks anders meer dan 720p/1080p .. tenzij het heel oud is. Ook even de 3D functie ervaren als vind ik dat een leuk extra'tje maar niet het belangrijkste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat goeie kleuren te zien krijgen.
Zorg trouwens dat de film ook 1080p is, zodat je er echt in gezogen wordt.
Heeft hij ook iets van LCD? Dan kun je het goed met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelf op mijn 22inch LG monitor kijk ik niks anders meer dan 720p/1080p .. tenzij het heel oud is. Ook even de 3D functie ervaren als vind ik dat een leuk extra'tje maar niet het belangrijkste.
Hij zit trouwens op 2.5meter, 59 inch![]()
Eens kijken hoe dat is zonder gordijnen en met, die spiegeling anders ga ik gewoon knutselen om hier gordijnen of rolgordijnen of vanmij apart haakjes om een doek aan te haken, iets.
Mijn broer en ouders hebben LCD dus ik denk dat ik het verschil wel zie. Maar dan nog, als dit goed bevalt hoef ik niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft hij ook iets van LCD? Dan kun je het goed met elkaar vergelijken.
Het mooiste is toch wel om het naast elkaar te zien. Dan kun je zien hoe groot dat verschil nu eigenlijk is t.o.v. elkaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer en ouders hebben LCD dus ik denk dat ik het verschil wel zie. Maar dan nog, als dit goed bevalt hoef ik niet te vergelijken
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |