Ook een aardig ploegje om in te ballen hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef NikeyAjax het volgende:
PSG is toch een prachtige club voor (de bankrekening van) Greg.
Altijd leuk om ploeggenoot van Ibra te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een aardig ploegje om in te ballen hoor.
En de Franse competitie zou voor Greg zomaar een hele goede stap kunnen zijn. Te sterk om te lanterfanteren maar zwak genoeg om te kunnen uitblinken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een aardig ploegje om in te ballen hoor.
Het is wel een beetje een 1+1 situatiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Babel zijn contract afgekocht om voor een jaartje bij Ajax te ballen? (telegraaf papieren versie)
Ja, onder dat soort voorwaarden mag hij wel komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een 1+1 situatie
Wou in zijn liverpool periode al op huurbasis terug naar Amsterdam
Voor een jaartje tegen weinig salaris mag ie van mij terugkomen
Vooral dikke eisen gaan stellen als je weer ergens graag wil voetballen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef mrstylo het volgende:
Hij heeft net zijn contract afgekocht, dus zal wel weer veel tekengeld vragen.
Dat is wel een beetje het probleem ook met Babel, zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vooral dikke eisen gaan stellen als je weer ergens graag wil voetballen ja
Als ie dat eist dan moet Ajax hem gewoon weer gedag zeggen, zo simpel is het
Hij wil toch zijn carrière nieuw leven in blazen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het probleem ook met Babel, zelfoverschatting.
Wat vangt Ajax op deze transfers?quote:Nigel de Jong (Man City -> AC Milan) 5 miljoen euro
Rafael van der vaart (Tottenham -> HSV) 13 miljoen euro
opleidingskosten misschien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wat vangt Ajax op deze transfers?
was het niet 1% oid?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
opleidingskosten misschien?
Geen flauw idee eigenlijk
quote:
quote:Bij internationale transfers van grote voetballers is vaak een hoop geld gemoeid. Een deel van dat geld, te weten 5%, vloeit terug naar de clubs waar de desbetrefende speler in zijn jeugd voor uit kwam. Deze zogeheten opleidingsvergoeding kan een aangename meevaller zijn voor deze clubs, waaronder ook wel eens amateurverenigingen.
twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:33:55'Ajax heeft akkoord bereikt met AAB over transfer Andersen' http://t.co/rFoXvt61 #ajax reageer retweet
Nou ja, als hij dat wil komt ie dus gewoon naar Ajax, zonder allerlei eisen. Je weet dat je je daar meteen weer in de picture speelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wil toch zijn carrière nieuw leven in blazen?
Precies dit dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als hij dat wil komt ie dus gewoon naar Ajax, zonder allerlei eisen. Je weet dat je je daar meteen weer in de picture speelt.
quote:Ryan Babel keert mogelijk terug naar de club waar hij jaren geleden furore maakte en een transfer verdiende naar Liverpool. De aanvaller heeft Ajax aangegeven dat hij open staat voor een hernieuwde samenwerking, meldt De Telegraaf.
Donderdag liet de oud-international zijn tot 2013 doorlopende contract bij Hoffenheim ontbinden. De transfervrije status zou het voor Babel eenvoudiger moeten maken om een nieuwe werkgever te vinden.
Zaakwaarnemer Winny Haatrecht liet donderdag weten dat zijn pupil graag een contract bij een club wilde tekenen voor één seizoen. Dit om zich weer in de kijker te kunnen spelen bij andere clubs.
Babel (25) stapte in 2007 over van Ajax naar Liverpool. In Engeland wist hij niet door te breken en in 2011 vertrok hij naar Hoffenheim waar hij ook geen vaste basisplaats kon veroveren.
6ton??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:39 schreef Ooku het volgende:
gewoon 6 ton voor 1 jaar bieden, laat hem zich maar bewijzen dat hij meer kan verdienen.
9tonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef tammepiet het volgende:
9 ton kan er ook nog wel af, hij kocht immers zelf zijn contract af daar mag ook wat tegenover staan. Eenjarig contract met de optie voor nog 2 jaar.
Ik zeg je eerlijk Babel bij Ajax al is het voor de bank zou ik keihard vinden. Rugnummer van Sulejmani geven en klaar ben je.
Een beetje meer: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste".quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:43 schreef Kopsterk het volgende:
Ik maak me toch zorgen om de verdediging als Van der Wiel weggaat. Van Rhijn wordt de nieuwe rechtsback, dus centraal is de eerste vervanger Blind. Als van Rhijn geblesseerd is moet je Ligeon inzetten, die volgens mij het niveau van de eredivisie al nauwelijks aankan (eigenlijk geldt hetzelfde voor Blind). Met zo'n CL-poule moet je er toch niet aan denken dat je blessures in de verdediging krijgt.
Hij verdiende 3.000.000 miljoen euro netto bij Hoffenheim. Dus lijkt me sterk dat hij voor 4 ton gaat happen.quote:
Nogmaals, het is graag of nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hij verdiende 3.000.000 miljoen euro netto bij Hoffenheim. Dus lijkt me sterk dat hij voor 4 ton gaat happen.
Het zou zomaar Ligeon tegen Ronaldo kunnen worden... of Blind tegen Aguero.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Een beetje meer: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste".
Tjaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het zou zomaar Ligeon tegen Ronaldo kunnen worden... of Blind tegen Aguero.
Dit dusquote:
Koppers is verdedigend dan ook helemaal niet zo slecht vind ik. Maarja dat was één wedstrijd. Ik zie het niet weer gebeuren eerlijk gezegd. Ik zou nog een verdediger halen die centraal en rechtsachter uit de voeten kan.quote:
Mits heel goedkoop, wel een leuke speler voor de bank. Maar dat gaat hij natuurlijk nooit doen met een salaris van een ton of 5/6.quote:
quote:Update 31 augustus 10:48 uur - 'Aalborg accepteert bod van Ajax op behendige aanvaller'
Als de geruchten kloppen, staat Ajax op het punt om een zesde Deen aan de selectie toe te voegen. Ekstrabladet meldt zojuist dat Aalborg BK een bod van de Amsterdammers op Lucas Andersen heeft geaccepteerd. De zeventienjarige vleugelaanvaller moet het nu nog eens zien te worden met de Nederlandse recordkampioen over een samenwerking. Dit moet deze vrijdag nog gaan gebeuren: de transfermarkt sluit vannacht.
Precies, max 4,5 ton bieden + eenzijdige optie voor nog een jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6ton??
teveel man
Gewoon rond de 3 houden
Heeft hij ooit aangegeven nog terug te willen gaan naar Ajax dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
VdV tekent waarschijnlijk voor 3 jaar bij HSV, daar heb je daarna ook geen bal meer aan om nog bij Ajax te zien.
Correctie: hele wedstrijdselectie. De teller staat nu op 15 met die 3 erbij dus 18 man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Kremers het volgende:
Wat een gekte altijd op die laatste dagHoop dat Greg, Suljemani en Ebecilio nog weggaan. Dan heeft Ajax zo'n beetje een heel elftal weg laten gaan in 1 transfer-periode
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Kremers het volgende:
Heeft hij ooit aangegeven nog terug te willen gaan naar Ajax dan?
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:58:39#Aalborg en #Ajax bereiken overeenstemming over Lukas #Andersen, die nu op weg is naar medische keuring in Amsterdam. Zie Telesport.nl reageer retweet
Dat geloof je zelf toch niet, daarbij werd Assaidi ook 1,1 miljoen geboden dus 9ton is in Ajax begrippen nog steeds niks raars.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is graag of niet
Hij wil aan spelen komen en in de picture komen, ajax kan hem die kans geven maar niet tegen rare bedragen
Is hij een vlammende boykie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef tammepiet het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:58:39#Aalborg en #Ajax bereiken overeenstemming over Lukas #Andersen, die nu op weg is naar medische keuring in Amsterdam. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
ook Mik niet - maar zijn auto staat er wel.. dus wellicht binnen? ben aan t controleren met iemand die op de Toekomst werktquote:
quote:Ryan Babel zou naar verluidt graag voor een seizoen terug willen keren bij Ajax. De oud-Ajacied kocht afgelopen week zijn Hoffenheim-contract af. Volgens de Telegraaf zou Babel graag een contract voor één jaar willen bij de landskampioen, waar hij de jeugd doorliep en vier seizoenen in het eerste elftal speelde.
Babel speelde vervolgens voor Liverpool en de afgelopen seizoenen bij Hoffenheim. Beide avonturen liepen uit op een deceptie, waardoor de 25-jarige Babel zich zelfs genoopt voelde om zijn contract bij de Duitse club af te kopen. Nu is de aanvaller vrij man en mogelijk de nieuwe aanvaller van Ajax.
Netjes onderhandeld dan.quote:'Van der Wiel akkoord met PSG; transfersom kan oplopen tot 6 miljoen'
Het Franse persbureau AFP meldt dat Gregory van der Wiel een akkoord heeft bereikt met Paris Saint-Germain over een contract voor vier seizoenen. De Franse topclub zou een transfersom aan Ajax betalen, die inclusief bonussen kan oplopen naar 6 miljoen euro.
Ajax Netwerk
Ook L'Equipe meldt de overgang inmiddels. Volgens de Franse krant zal Van der Wiel vanavond in Parijs zijn nieuwe contract ondertekenen.
bron?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef tammepiet het volgende:
Mik heeft verschillende aanbiedingen hoeft alleen te tekenen aldus Overmars.
Wordt die voor het eerste gehaald?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef bjanaan het volgende:
Ajax en Aalborg BK akkoord over Lucas Andersen
Door: Martijn Ruiter - Bron: Telesport
Lucas Andersen wordt vandaag gepresenteerd bij Ajax. De 17-jarige Deen komt over van Aalborg BK voor ongeveer anderhalf miljoen euro. Volgens De Telegraaf is de spits onderweg naar Amsterdam. De speler moet vandaag zelf nog tot een akkoord komen en de medische keuring doorstaan, maar dat lijkt slechts een formaliteit. Voor hoeveel jaar het talent tekent is nog onbekend.
Andersen is volgens Aalborg BK hun grootste talent sinds Jesper Grønkjær, die destijds dezelfde route aflegde. De spits, die ook op de rechter- en linkervleugel uit de voeten kan, debuteerde op zestienjarige leeftijd in de Deense Superligaen. Ajax troeft met deze transfer Champions League-opponent Borussia Dortmund af. De Duitsers waren ook concreet voor het talent. Ook Liverpool had interesse in Andersen.
Met zijn komst wordt de Deense Armada bij Ajax groter. Vorig seizoen droegen Christian Eriksen en Nicolai Boilesen het Ajax-shirt al. Uit de jeugd stroomde Viktor Fischer in de voorbereiding door naar het eerste elftal. Lasse Schöne werd transfervrij overgenomen van NEC Nijmegen en Christian Poulsen kwam gratis over van het Franse Évian.
eens... goedkoop inkopen alleen dat contract voor 1-jaar lijkt niks en dan alsnog voor 5-6 miljoen verkopen als hij een jaartje goed draait achter onze stoeiende Sightorssonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:07 schreef over_hedge het volgende:
Een gratis babel zou wel goed zijn. Ookal vind iedereen hier dat hij super slecht is.
Je wil iemand zonder contract verkopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:08 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
eens... goedkoop inkopen alleen dat contract voor 1-jaar lijkt niks en dan alsnog voor 5-6 miljoen verkopen als hij een jaartje goed draait achter onze stoeiende Sightorsson
bedoel dat je hem geen 1-jaar contract moet aanbieden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil iemand zonder contract verkopen?
En dan vastzitten aan een speler die al jaren niets gepresenteerd heeft? Hem nu verkopen lukte Hoffenheim ook al niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
bedoel dat je hem geen 1-jaar contract moet aanbieden...
ja als enige land in Europa die hebben wat tijd extraquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Rusland heeft toch altijd nog 2 weken langer ofzo?
Contract voor een jaar met eenzijdige optie voor nog 2 seizoenen met een hoger salaris. Hij is pas 25 dus je kan hem nog verkopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
bedoel dat je hem geen 1-jaar contract moet aanbieden...
En Engeland heeft een uur langer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Rusland heeft toch altijd nog 2 weken langer ofzo?
Vind 8 ton veel te veel voor een speler die zijn eigen contract uit wanhoop heeft afgekocht, overal is mislukt en graag zelf wilt terugkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef Catch22- het volgende:
Babel gewoon 1 jaar met een optie voor nog een jaar met een salaris van 8 ton met premies per gespeelde wedstrijd
Ja, maar waarom het nou elk jaar zo gaat.... op de laatste minuutquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een knotsgekke periode zeg.
Het voelt alsof Overmars overuren gedraaid heeft.
eens, en dan geeft FdB ook nog eens aan gisteren dat we niet hoeven te verwachten dat Sightorsson geen 30+ wedstrijden per jaar kan spelen - natuurlijk kan Siem daar ook spelen maar je zou er toch niet aan moeten denken dat zowel Siem & Sightorsson geblesseerd raken .. welke A-jeugd voorhoede hebben we dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Babel erbij is prima, gewoon voor het salaris waarop Ajax hem inschat. Zal wel iets van 8 ton zijn waarschijnlijk. Als ie vertrouwen heeft kan ie best wel wat, in zijn laatste jaar bij Ajax heeft ie vooral in de topwedstrijden prima gepresteerd.
Tegen het einde wordt de markt veel vloeibaarder. Ploegen hebben in de gaten wat ze missen, enkele paniek aankopen, managers die hadden ingeschat een speler voor veel te verkopen doen deze toch voor minder van de hand etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom het nou elk jaar zo gaat.... op de laatste minuut
Ja, zit wel iets in, zo'n speler die maar niet oprot voor een lagere prijs wegdoen ipv salaris dokken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen het einde wordt de markt veel vloeibaarder. Ploegen hebben in de gaten wat ze missen, enkele paniek aankopen, managers die hadden ingeschat een speler voor veel te verkopen doen deze toch voor minder van de hand etc.
Het is zeker niet prettig, maar wel begrijpelijk.
Goed voorbeeld inderdaad. Vorig seizoen was ik nog zo blij dat Ajax al van te voren de selectie rond had. Nu is het toch weer even puzzelen hoe je je elftal neer gaat zetten terwijl je al een maand bezig bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zit wel iets in, zo'n speler die maar niet oprot voor een lagere prijs wegdoen ipv salaris dokken..
Sulejmani bijv.
Wat boeit mij Oranje. De eindrondes kijken met een bak bier is leuk maar daar is het ook mee gezegdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef Pedroso het volgende:
Bijna geen Ajacieden geselecteerd voor Oranje, wel een stuk of 4 a 5 van Feijenoord en stuk of 4 van PSV.
Hij selecteert dus vnl. uit het het subtoppersarsenaal.
Prima, met het zware programma de komende maanden met CL komt dit als geroepen.
Weet niet of Oranje nog oefenwedstrijden speelt de komende maanden maar dan kun je er van uitgaan dat de PSV'ers weer massaal afzeggen, dan mogen Siem en cs wel weer opdraven waarschijnlijk.
Matige selectie overigens, er komen matige tijden aan voor het NL. voetbal.
Zijn we straks voor Denemarkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef BrokenArrow het volgende:
Tja als je alleen maar denen haalt worden er vanzelf een stuk minder ajacieden voor oranje geselecteerd
Als ze dat soort spelers halen mogen ze van mij in China afhalen, volgens mij heb ik alleen Ze Eduardo 1x in de basis gezienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef tammepiet het volgende:
Is er al een persmoment aangekondigd?
Weet nog dat we Kerlon en Ze Eduardo haalden laatste uurtje. Kan dus nog veel gebeuren...
Moet men geen Chinees gaan eten.
Zal in het 2de starten zal eens kijken of ik wat meer over hem te weten kan komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand meer over die Andersen? Gaat die in het 1e of 2e spelen?
Ik vind het een leuk tussenstation, maar ik hoop toch vurig dat over vijf jaar de echte talenten weer gewoon uit de regio komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Mavcovic het volgende:
Het zou wel mooi zijn als die Denen besluiten allemaal bij elkaar te blijven om zo als land beter te worden. Stel je voor: Eriksen op zijn 27e nog bij Ajax samen met Fischer en Boilesen(mocht hij ooit weer fit worden) en nog een paar toekomstige talenten zoals Andersen.
Ach, met 3 Amsterdammers, 3 overige Nederlanders, en 5 Denen heb je toch ook genoeg plek voor Nederlands talent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk tussenstation, maar ik hoop toch vurig dat over vijf jaar de echte talenten weer gewoon uit de regio komen.
Ik zou zeggen dat hij zich snel aan gaat sluiten bij PSG. Niets over samenwerkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Mijn frans is niet zo goed:
PSG Online @PSG_Online
Van Der Wiel est prêt à rejoindre le PSG http://fb.me/1CrpvEzJP
Iets met bereid samen te werkenIemand anders meer ?
![]()
17 jaar dus zal wel aansluiten bij Boccara, van Kessel en Hoesen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand meer over die Andersen? Gaat die in het 1e of 2e spelen?
8 ton is veel te veel. Denk ook niet dat Rio direct veel wedstrijden zal spelen, een versterking in de breedte mag nooit zo veel verdienen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vind 8 ton veel te veel voor een speler die zijn eigen contract uit wanhoop heeft afgekocht, overal is mislukt en graag zelf wilt terugkomen.
Graag of niet hoorAjax is geen sociale werkplaats waar je kan terugkomen als je dat zelf graag wilt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef tammepiet het volgende:
Weet nog dat we Kerlon en Ze Eduardo haalden laatste uurtje. Kan dus nog veel gebeuren...
quote:Mino Raiola, zaakwaarnemer van Van der Wiel, weigert de transfer te bevestigen. 'Weet je, ik krijg niet genoeg betaald om op alle transfergeruchten te gaan reageren. Je zult het wel zien"
Die gast moeten ze echt laten omleggenquote:
Zal zo wel komen. Ik heb het van iemand die voor Ajax1 schrijft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Komop met dat persbericht, ik moet een vriendinnetje dat hem nog steeds zo geweldig vindt (omdat ze op dit soort jochies valt) dr droom kapot maken.
Ze is er van overtuigd dat ie echt niet weggaat en dat ie van Ajax houdt.
ja, maar het staat nog niet op nu.nl, dus het is echt niet zo, dat zou ie nooit doen, die verraadt Ajax nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zal zo wel komen. Ik heb het van iemand die voor Ajax1 schrijft.
Dat zie ik niet meer gebeuren helaas. Maar goed, Overmars heeft meer verbazende dingen gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef z0rz0r het volgende:
nu sulejmani nog weg en we zijn rond qua dure spelers, aflopende contracten e.d
Van mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zal zo wel komen. Ik heb het van iemand die voor Ajax1 schrijft.
Nee? Jij schrijft voor Ajax1?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Van mij? Maar het lijkt er wel op dat dat gaat gebeuren ja.
of Raiola is een baas. Je kan zeggen wat je wil van die man, maar hij flikt het wel steeds met zijn spelers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef BrokenArrow het volgende:
Overmars is wel een baas eigenlijk
Zonder uit kaart kun je dit denk ik vergetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Syntix het volgende:
Iemand hier ervaring met Europese uitwedstrijden? Wat vrienden en ik willen naar een Europese wedstrijd, maar hebben enkel een Ajax Life CC (op eigen naam allen). Dortmund en City lijken mij bij voorbaat behoorlijk kansloos, maar Real Madrid zou mss moeten lukken? We hebben geen uitrecht staan op die Ajax Life CC's en dat had al gedaan moeten worden voor 1 mei las ik. Kunnen we een Ajax cc aanschaffen en het daarmee proberen?
Met Ajax life cc kan je (dacht ik) ook kaartjes voor europese uitwedstrijden kopen, real uit moet wel lukken. Die was de vorige keer ook niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Syntix het volgende:
Iemand hier ervaring met Europese uitwedstrijden? Wat vrienden en ik willen naar een Europese wedstrijd, maar hebben enkel een Ajax Life CC (op eigen naam allen). Dortmund en City lijken mij bij voorbaat behoorlijk kansloos, maar Real Madrid zou mss moeten lukken? We hebben geen uitrecht staan op die Ajax Life CC's en dat had al gedaan moeten worden voor 1 mei las ik. Kunnen we een Ajax cc aanschaffen en het daarmee proberen?
Real uit moet wel kunnen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder uit kaart kun je dit denk ik vergeten
Inderdaad Real zou lukken maar is ook meteen de minst leuke. Maar als dit een van je eerste tripjes is dan is het natuurlijk altijd tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Met Ajax life cc kan je (dacht ik) ook kaartjes voor europese uitwedstrijden kopen, real uit moet wel lukken. Die was de vorige keer ook niet uitverkocht.
[..]
Real uit moet wel kunnen denk ik
Ik hoop van dortmund mijn eerste tripje te maken, hopen dat het lukt met een scc met nl uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Real zou lukken maar is ook meteen de minst leuke. Maar als dit een van je eerste tripjes is dan is het natuurlijk altijd tof
Weer eigen jeugdquote:
Duitsland is altijd tof ben bij HSV en Bremen uit geweest. Vooral HSV was prachtig lag een kerel k.o. in het uitvak omdat hij zoveel had gezopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik hoop van dortmund mijn eerste tripje te maken, hopen dat het lukt met een scc met nl uit.
Anders heel mischien naar manchester maar ga liever dortmund.
hehe, ik ben benieuwd. Eerst maar is een kaartje proberen te scoren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duitsland is altijd tof ben bij HSV en Bremen uit geweest. Vooral HSV was prachtig lag een kerel k.o. in het uitvak omdat hij zoveel had gezopen
Zeker doen het is echt een top ervaring. Veel vrienden daar gemaakt ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef koenie95 het volgende:
[..]
hehe, ik ben benieuwd. Eerst maar is een kaartje proberen te scoren.
quote:Mino Raiola wilde vrijdagochtend niet zeggen of Gregory van der Wiel voor 6 miljoen euro naar Paris-Saint Germain zal verkassen. 'Weet je, ik krijg niet genoeg betaald om op alle transfergeruchten te gaan reageren.Je zult het wel zien', zegt de man met naar verluidt 300 miljoen euro op de bank tegen Le10Sport.
Nee uitgesloten is ook 1 op 1 zulke wedstrijden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik wil graag met met mijn vriendin naar Ajax-Real maar wij hebben allebei geen Ajax CC oid. Kunnen wij er dan wel heen?
Is dat zo dat je met een Ajax life cc ook kaartjes kan kopen voor Europese uitwedstrijden. Ik dacht te lezen namelijk dat je een uitkaart hiervoor nodig had op je Ajax life cc? Er staat op deze link:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Met Ajax life cc kan je (dacht ik) ook kaartjes voor europese uitwedstrijden kopen, real uit moet wel lukken. Die was de vorige keer ook niet uitverkocht.
[..]
Real uit moet wel kunnen denk ik
Is ook niet onze voorkeur, maar als je geen uitkaart hebt en alleen een Ajax life cc moet je wat. En ja het is onze eerste Europse uitwedstrijd dus zal vast wel leuk zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Real zou lukken maar is ook meteen de minst leuke. Maar als dit een van je eerste tripjes is dan is het natuurlijk altijd tof
via ajaxtravel kan het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee uitgesloten is ook 1 op 1 zulke wedstrijden.
Uit geef ik je bij de kassa in Madrid zelfs betere kansen.
Daaromquote:
ja want van der wiel, vermeer, dijks etc zijn ook gewoon gekochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom
Gewoon alle elftallen tot de A's afschaffen als je jeugdspelers gewoon kan kopenscheelt kosten
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
Wat kost het om met de trein naar Dortmund te rijden? Geen Ov tot mijn beschikking. ( wel 40% korting )
Thanks! Nog geen info beschikbaar maar zsm!quote:
ik weet toch niet waar je woontquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Luiaard dat je niet even kijkt voor me
gewoon ze een emailtje sturen - het is niet goedkoop maar je bent wel een ervaring rijker ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Thanks! Nog geen info beschikbaar maar zsm!
40 euro met de bus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
Wat kost het om met de trein naar Dortmund te rijden? Geen Ov tot mijn beschikking. ( wel 40% korting )
Je kan voor Europese Uitwedstrijden met een gewone Ajax Life CC (zonder uitrecht) kaarten kopen, je staat alleen achteraan in de rij, alle SCC's en Uitkaarthouders hebben voorrang. Dortmund en Manchester zijn waarschijnlijk wel uitverkocht nadat de SCC-houders en EU uitkaarthouders aan de beurt zijn geweest. Bij Real Madrid heb je wel een goede kans denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is dat zo dat je met een Ajax life cc ook kaartjes kan kopen voor Europese uitwedstrijden. Ik dacht te lezen namelijk dat je een uitkaart hiervoor nodig had op je Ajax life cc? Er staat op deze link:
http://www.ajax.nl/Ticket(...)ese-uitwedstrijd.htm ook duidelijk (uitkaart) bij achter Ajax Life cc. En aangezien de inschrijving al voor 1 mei 2012 moest voor een uitkaart zijn we nu te laat...
duitse treinen zijn duur, al kan het wel tot de helft schelen als je het kaartje een paar dagen van te voren koop. Ben je wel gebonden aan 1 trein.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
410 bus / vliegtuig ken ik wel. Heb alleen een hekel aan elke bus dus ga liever met de trein of auto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Mandéra het volgende:
Busreizen naar Dortmund en Manchester zijn ondertussen inderdaad te boeken via www.vak410.nl - zijn wel de fanatieke supporters inderdaad. Maar iedereen is welkom.
3 hele spelers, zo dat is veel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja want van der wiel, vermeer, dijks etc zijn ook gewoon gekocht
We werden kampioen op 15 mei 2011 en op 2 mei 2012: 9 boys uit eigen kweek basis .quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 hele spelers, zo dat is veel!
Dit is idd wat ik nu ook lees. Ik gok dat er wel een goede kans is om bij Real Madrid uit er bij te zijn en anders thuisvak kaartje kopen... Vorig jaar zat het uitvak ook niet vol bij Real en ik denk niet dat er nu opeens meer gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Je kan voor Europese Uitwedstrijden met een gewone Ajax Life CC (zonder uitrecht) kaarten kopen, je staat alleen achteraan in de rij, alle SCC's en Uitkaarthouders hebben voorrang. Dortmund en Manchester zijn waarschijnlijk wel uitverkocht nadat de SCC-houders en EU uitkaarthouders aan de beurt zijn geweest. Bij Real Madrid heb je wel een goede kans denk ik.
Zelf had ik graag naar Dortmund afgereisd, maar school en NL-uitkaart gaan hem niet worden denk ik..
Vraag me af of Dortmund uitverkoopt voor een wedstrijd tegen Ajax. Misschien zijn er nog kaarten te krijgen voor een thuisvak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Je kan voor Europese Uitwedstrijden met een gewone Ajax Life CC (zonder uitrecht) kaarten kopen, je staat alleen achteraan in de rij, alle SCC's en Uitkaarthouders hebben voorrang. Dortmund en Manchester zijn waarschijnlijk wel uitverkocht nadat de SCC-houders en EU uitkaarthouders aan de beurt zijn geweest. Bij Real Madrid heb je wel een goede kans denk ik.
Zelf had ik graag naar Dortmund afgereisd, maar school en NL-uitkaart gaan hem niet worden denk ik..
Denswill, Lukoki, Alderweireld (Sinds zijn 15e bij Ajax en daarvoor bij satelliet club die spelers opleiden op de ajax manier), Veltman, van der Wiel, van Rhijn, Boerrigterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 hele spelers, zo dat is veel!
Boerrigter eigen jeugdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Krediax het volgende:
[..]
Denswill, Lukoki, Alderweireld (Sinds zijn 15e bij Ajax en daarvoor bij satelliet club die spelers opleiden op de ajax manier), Veltman, van der Wiel, van Rhijn, Boerrigter
jammer voor je, maar Boerrigter is geen eigen jeugdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Krediax het volgende:
[..]
Denswill, Lukoki, Alderweireld (Sinds zijn 15e bij Ajax en daarvoor bij satelliet club die spelers opleiden op de ajax manier), Veltman, van der Wiel, van Rhijn, Boerrigter
Klopt heb je gelijk in, hij was weggestuurd mijn fout.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boerrigter eigen jeugd_______________________________________________!
Jij bent al niet meer serieus te nemen___________________________________________!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
We werden kampioen op 15 mei 2011 en op 2 mei 2012: 9 boys uit eigen kweek basis .
AFCA watser?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Krediax het volgende:
[..]
Klopt heb je gelijk in, hij was weggestuurd mijn fout.
Wie dan allemaal eigen jeugd in de basis?quote:
Kan je niet op eigen vervoer erheen? Ik zou denk ik sowieso eerst op het kaartje wachten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef koenie95 het volgende:
Wat zou het verstandigst zijn, (heb scc met NL-uit) nu alvast busreis van 410 boeken en hopen dat ik een kaartje voor dortmund uit scoor of eerst kaartje scoren en dan hopen dat de busreis nog niet vol zit?
?? hij kwam uit de jeugd bij twente speelde daarna bij ajax en werd weggedaan omdat hij niet door kon breken, ik was daar even mee in de war, sorry hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]_______________________________________!
Nope, geen eigen vervoer tot mijn beschikking.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je niet op eigen vervoer erheen? Ik zou denk ik sowieso eerst op het kaartje wachten!
Uit het koppie: Vermeer, Blind, Jantje, Toby, Greg, de Jong, Ebecilio, Eriksen, Anita, Enoh speelden vast wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie dan allemaal eigen jeugd in de basis?
Ga nou even niet doen alsof Ajax geen eigen opleiding laat doorstromen naar het eerste, want je weet dat dat gelul is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie dan allemaal eigen jeugd in de basis?
quote:Ajax is niet van plan in te gaan op het aanbod van Ryan Babel om een jaar in Amsterdam te gaan voetballen. De spits kocht deze week zijn contact bij het Duitse Hoffenheim af en heeft nu alle tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever.
9?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Uit het koppie: Vermeer, Blind, Jantje, Toby, Greg, de Jong, Ebecilio, Eriksen, Anita, Enoh speelden vast wel.
Liever niet, alle blinde paarden zijn net weg, dan hoeft er niet weer 1 te komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Feyenoord zocht nog een nummer 9 toch?
Wie tikt de voorzetten van El Weslinho erin?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Feyenoord zocht nog een nummer 9 toch?
Ik zeg ook nergens dat ze dat niet doen. Ik zeg alleen dat de opleiding niet van zo'n hoog niveau is als wordt beweerd. Scouten kunnen ze wel:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ga nou even niet doen alsof Ajax geen eigen opleiding laat doorstromen naar het eerste, want je weet dat dat gelul is.
true storyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ze zijn aangedragen, ze moeten eerst nog goedgekeurd worden tijdens een vergadering
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 15:43:41HSV bevestigt de terugkeer van Rafael van der Vaart. Opnieuw krijgt #Ajax een opleidingsvergoeding. Slordige 5 ton. reageer retweet
Ajax hofleverancier van Jong Oranje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze dat niet doen. Ik zeg alleen dat de opleiding niet van zo'n hoog niveau is als wordt beweerd. Scouten kunnen ze wel:
Eriksen, Vertonghen, De Jong, Boilesen, en nog een paar.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax hofleverancier van Jong Oranje.
Ik denk het wel, eerste uitwedstrijd van de hele rits + mooi stadion + dichtbij + mooie club.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vraag me af of Dortmund uitverkoopt voor een wedstrijd tegen Ajax. Misschien zijn er nog kaarten te krijgen voor een thuisvak.
Kan Ajax weer een jong Deentje van kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 15:43:41HSV bevestigt de terugkeer van Rafael van der Vaart. Opnieuw krijgt #Ajax een opleidingsvergoeding. Slordige 5 ton. reageer retweet
lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Slop dineert samen met Henri joh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef tammepiet het volgende:
Lekker zeg. Slop kan de Chinees weer betalen vanavond.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Er zijn dagen dat ik niet zoveel verdien in 24 uur
henri vd aat moet snel oprotten bij Ajaxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slop dineert samen met Henri joh.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef TheClown1 het volgende:
babel alweer met de heli naar fulham. wat een dag voor die gast.....
voor wie moet die jongen spelen dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef TheClown1 het volgende:
babel alweer met de heli naar fulham. wat een dag voor die gast.....
op zijn twitter staat dat hij al onderweg was naar londen, sterker nog, inmiddels geland. gesprek met jol bij fulham....quote:
Tja.. hij zei dat hij op weg was naar London, niet naar Jolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
op zijn twitter staat dat hij al onderweg was naar londen, sterker nog, inmiddels geland. gesprek met jol bij fulham....
inderdaad genoeg clubs in londen......quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Tja.. hij zei dat hij op weg was naar London, niet naar Jol
17 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef truedestiny het volgende:
Net alsof die niet kan voetballen?
Overal mislukt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef truedestiny het volgende:
Inderdaad, zoveel negativiteit voor een goedkope aanvaller die echt wel wat kan. En mocht ie mislukken is het ergste wat Ajax overkomt een jaartje salaris betalen, goh...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef truedestiny het volgende:
Hmm.. hier heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:35 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel negativiteit voor een goedkope aanvaller die echt wel wat kan. En mocht ie mislukken is het ergste wat Ajax overkomt een jaartje salaris betalen, goh...
hij maakt zichzelf wijs dat ie een basisplaats verdiend in het nl elftalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef truedestiny het volgende:
Wellicht verdient hij dat ook wel met Lukoki bijvoorbeeld op de flanken en ja ik weet dat hij een linkervleugel is maar hoe vaak kan Boerrigter nou spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef Gladiolus het volgende:
[..]
hij maakt zichzelf wijs dat ie een basisplaats verdiend in het nl elftal
Mooi antwoord op de vraag...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef Gladiolus het volgende:
[..]
hij maakt zichzelf wijs dat ie een basisplaats verdiend in het nl elftal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef BrokenArrow het volgende:
Hij heeft zelf zijn contract afgekocht en komt voor een jaar bij Ajax voetballen en dan is het nog niet goed
Kan je toch niet echt meer verrassen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef BrokenArrow het volgende:
Hij heeft zelf zijn contract afgekocht en komt voor een jaar bij Ajax voetballen en dan is het nog niet goed
Zeker respect voor die actie. Hij heeft in ieder geval de visie gehad dat zijn carrière op een dood spoor is beland en hij offers moet maken om te kunnen blijven voetballen. Hij is in ieder geval niet gaan rebelleren en een basisplaats gaan eisen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef BrokenArrow het volgende:
Jaja stuur Babel maar een excuses per brief.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
Als dat zo is is het wel heel mooi.twitter:
wauw wat weinig zeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben impulsiefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaja stuur Babel maar een excuses per brief.
Nee Boerrigter was niks Sana was van te voren al gefaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je toch niet echt meer verrassen?
Bij Hoffenheim verdiende hij 4 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
Er moet toch iemand met een Beats koptelefoon door de gangen van de Arena paraderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk dit kan ik wel waarderen. Niet dat ik er veel van verwacht, maar het is een Amsterdammer, Ajacied, kent de club, blabla.. En je kunt je er geen buil aan vallen. Hij kan op links en in de spits.
En niet onbelangrijk. Nu Greg weg is, hebben we natuurlijk een nieuwe hipster nodig
Hoe kun je geblesseerd raken als je nooit speelt?quote:"Frank kent Ryan nog uit zijn tijd bij het Nederlands elftal en weet dat hij hem als linksbuiten en spits kan gebruiken”, zegt zijn zaakwaarnemer. "Een voordeel is dat Ryan de afgelopen seizoenen nooit geblesseerd is geweest.”
Als dat inderdaad waar is dan neem ik al m'n gezeik op Babel terug. #blessquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
ik vraag me af of hij dat wiltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht verdient hij dat ook wel met Lukoki bijvoorbeeld op de flanken en ja ik weet dat hij een linkervleugel is maar hoe vaak kan Boerrigter nou spelen.
Drie ton is het salaris van een jeugdspeler. Dat is echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Paardindewei het volgende:
Drie ton is nog minder dan ik had verwacht. Die Overmars is een harde
3 miljoen netto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij Hoffenheim verdiende hij 4 miljoen
Je bent snel bij gedraaidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drie ton is het salaris van een jeugdspeler. Dat is echt helemaal niks.
Hij heeft zichzelf aangeboden, dus hij wil graag. Ook dat salaris bewijst dat weer.
Ik ben toch wel heel tevreden.
Spelen? Ja ik kan je verzekeren dat hij zijn salaris van 3 miljoen niet inlevert en zijn contract afkoopt om voor 3 ton op de bank bij Ajax te zittenquote:
maar als linksbuiten. ik hoop niet dat hij zichzelf als spits zietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spelen? Ja ik kan je verzekeren dat hij zijn salaris van 3 miljoen niet inlevert en zijn contract afkoopt om voor 3 ton op de bank bij Ajax te zitten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
Jammer he dat het zo'n goede deal is maar ik heb respect voor je doorzettingsvermogen om het alsnog af te keurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef Gladiolus het volgende:
[..]
maar als linksbuiten. ik hoop niet dat hij zichzelf als spits ziet
Ja, Banque is toch wel weer zo'n zwarte bladzijde uit het financiële beleid bij Ajaxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef BrokenArrow het volgende:
Met het vorige beleid had Babel gewoon een Luque salaris gekregen
bedanktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer he dat het zo'n goede deal is maar ik respect voor je doorzettingsvermogen om het alsnog af te keuren
Als je dit niet begrijpt en het er niet mee eens bent spoor je niet.quote:
Sommige spelers falen gewoon in het buitenland zoals Verhoek en Theo Janssenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, misschien oordeel ik te snel. We zullen het zien.
Op basis van de 1ste 2 wedstrijden van het seizoen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef Gramulanion het volgende:
Babel was vorig seizoen na Messi, de speler met de meeste succesvolle dribbels van heel Europa.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Absoluut blij met Babel, brengt de nodige ervaring mee.
91 wedstrijden bij Liverpool en 45 bij Hoffenheim...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef gniffie het volgende:
[..]die gast heeft amper gespeeld in het buitenland en is 25
Dit. Voor ajax een zeer bruikbare kracht, zeker voor dat geld. En voor hem een kans om een doorstart te maken. Bij de amateurs in duitsland had ie helemaal verpieterd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Absoluut blij met Babel, brengt de nodige ervaring mee.
Het is voor een voetballen niets, maar drie ton is meer dan genoegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dit niet begrijpt en het er niet mee eens bent spoor je niet.
Maar ik blijf vergeten dat Ajacieden op Fok! liever alles van de club uitkotsen dan blij met iets te zijn.
qua speelminuten iedere competitie 1 seizoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
91 wedstrijden bij Liverpool en 45 bij Hoffenheim...
In totaal geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op basis van de 1ste 2 wedstrijden van het seizoen ?
En iets van 40 interlands ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
91 wedstrijden bij Liverpool en 45 bij Hoffenheim...
Nee als je zo bijdehand begint te doen puur om Ajax af te kunnen zeiken verdien je zo'n one-liner niet.quote:
Waarom post je dit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik snap van Babel ook niet dat hij naar Ajax gaat als je in het Nederlands elftal wil komen moet je naar Feyenoord
Voor zover ik begreep begint hij bij het tweede. Net als Hoesen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Andersen bij Ajax 1 aansluit, hij wordt komende maand 18 jaar maar heeft al 45 wedstrijden bij Aalborg gespeeld.
Gisterenavond:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef Paardindewei het volgende:
Valt er nog meer nieuws te verwachten wat betreft aankopen? Of zijn er geen lopende geruchten op dit moment?
quote:Marc Overmars heeft vanavond in gesprek met Arno Vermeulen op Radio 1 aangegeven dat Ajax morgen waarschijnlijk nog een speler gaat aantrekken. Het gaat om een jonge aanvaller uit het buitenland, die op de vleugels inzetbaar is.
Ja maar hij zij het in de context van de speler pas in ons beleid en moet wellicht nog 1,2,3 jaar groeien dus zal wel Meleg of Andersen zijn.quote:
Aankopen? Ja Anderson dus wellicht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef Paardindewei het volgende:
Valt er nog meer nieuws te verwachten wat betreft aankopen? Of zijn er geen lopende geruchten op dit moment?
Dat denk ik persoonlijk welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:55 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
En die jonge speler is niet Andersen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |