Ik vind het een leuk tussenstation, maar ik hoop toch vurig dat over vijf jaar de echte talenten weer gewoon uit de regio komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Mavcovic het volgende:
Het zou wel mooi zijn als die Denen besluiten allemaal bij elkaar te blijven om zo als land beter te worden. Stel je voor: Eriksen op zijn 27e nog bij Ajax samen met Fischer en Boilesen(mocht hij ooit weer fit worden) en nog een paar toekomstige talenten zoals Andersen.
Ach, met 3 Amsterdammers, 3 overige Nederlanders, en 5 Denen heb je toch ook genoeg plek voor Nederlands talent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk tussenstation, maar ik hoop toch vurig dat over vijf jaar de echte talenten weer gewoon uit de regio komen.
Ik zou zeggen dat hij zich snel aan gaat sluiten bij PSG. Niets over samenwerkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Mijn frans is niet zo goed:
PSG Online @PSG_Online
Van Der Wiel est prêt à rejoindre le PSG http://fb.me/1CrpvEzJP
Iets met bereid samen te werkenIemand anders meer ?
![]()
17 jaar dus zal wel aansluiten bij Boccara, van Kessel en Hoesen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand meer over die Andersen? Gaat die in het 1e of 2e spelen?
8 ton is veel te veel. Denk ook niet dat Rio direct veel wedstrijden zal spelen, een versterking in de breedte mag nooit zo veel verdienen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vind 8 ton veel te veel voor een speler die zijn eigen contract uit wanhoop heeft afgekocht, overal is mislukt en graag zelf wilt terugkomen.
Graag of niet hoorAjax is geen sociale werkplaats waar je kan terugkomen als je dat zelf graag wilt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef tammepiet het volgende:
Weet nog dat we Kerlon en Ze Eduardo haalden laatste uurtje. Kan dus nog veel gebeuren...
quote:Mino Raiola, zaakwaarnemer van Van der Wiel, weigert de transfer te bevestigen. 'Weet je, ik krijg niet genoeg betaald om op alle transfergeruchten te gaan reageren. Je zult het wel zien"
Die gast moeten ze echt laten omleggenquote:
Zal zo wel komen. Ik heb het van iemand die voor Ajax1 schrijft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Komop met dat persbericht, ik moet een vriendinnetje dat hem nog steeds zo geweldig vindt (omdat ze op dit soort jochies valt) dr droom kapot maken.
Ze is er van overtuigd dat ie echt niet weggaat en dat ie van Ajax houdt.
ja, maar het staat nog niet op nu.nl, dus het is echt niet zo, dat zou ie nooit doen, die verraadt Ajax nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zal zo wel komen. Ik heb het van iemand die voor Ajax1 schrijft.
Dat zie ik niet meer gebeuren helaas. Maar goed, Overmars heeft meer verbazende dingen gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef z0rz0r het volgende:
nu sulejmani nog weg en we zijn rond qua dure spelers, aflopende contracten e.d
Van mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zal zo wel komen. Ik heb het van iemand die voor Ajax1 schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |