En Engeland heeft een uur langer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Rusland heeft toch altijd nog 2 weken langer ofzo?
Vind 8 ton veel te veel voor een speler die zijn eigen contract uit wanhoop heeft afgekocht, overal is mislukt en graag zelf wilt terugkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef Catch22- het volgende:
Babel gewoon 1 jaar met een optie voor nog een jaar met een salaris van 8 ton met premies per gespeelde wedstrijd
Ja, maar waarom het nou elk jaar zo gaat.... op de laatste minuutquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een knotsgekke periode zeg.
Het voelt alsof Overmars overuren gedraaid heeft.
eens, en dan geeft FdB ook nog eens aan gisteren dat we niet hoeven te verwachten dat Sightorsson geen 30+ wedstrijden per jaar kan spelen - natuurlijk kan Siem daar ook spelen maar je zou er toch niet aan moeten denken dat zowel Siem & Sightorsson geblesseerd raken .. welke A-jeugd voorhoede hebben we dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Babel erbij is prima, gewoon voor het salaris waarop Ajax hem inschat. Zal wel iets van 8 ton zijn waarschijnlijk. Als ie vertrouwen heeft kan ie best wel wat, in zijn laatste jaar bij Ajax heeft ie vooral in de topwedstrijden prima gepresteerd.
Tegen het einde wordt de markt veel vloeibaarder. Ploegen hebben in de gaten wat ze missen, enkele paniek aankopen, managers die hadden ingeschat een speler voor veel te verkopen doen deze toch voor minder van de hand etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom het nou elk jaar zo gaat.... op de laatste minuut
Ja, zit wel iets in, zo'n speler die maar niet oprot voor een lagere prijs wegdoen ipv salaris dokken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen het einde wordt de markt veel vloeibaarder. Ploegen hebben in de gaten wat ze missen, enkele paniek aankopen, managers die hadden ingeschat een speler voor veel te verkopen doen deze toch voor minder van de hand etc.
Het is zeker niet prettig, maar wel begrijpelijk.
Goed voorbeeld inderdaad. Vorig seizoen was ik nog zo blij dat Ajax al van te voren de selectie rond had. Nu is het toch weer even puzzelen hoe je je elftal neer gaat zetten terwijl je al een maand bezig bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zit wel iets in, zo'n speler die maar niet oprot voor een lagere prijs wegdoen ipv salaris dokken..
Sulejmani bijv.
Wat boeit mij Oranje. De eindrondes kijken met een bak bier is leuk maar daar is het ook mee gezegdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef Pedroso het volgende:
Bijna geen Ajacieden geselecteerd voor Oranje, wel een stuk of 4 a 5 van Feijenoord en stuk of 4 van PSV.
Hij selecteert dus vnl. uit het het subtoppersarsenaal.
Prima, met het zware programma de komende maanden met CL komt dit als geroepen.
Weet niet of Oranje nog oefenwedstrijden speelt de komende maanden maar dan kun je er van uitgaan dat de PSV'ers weer massaal afzeggen, dan mogen Siem en cs wel weer opdraven waarschijnlijk.
Matige selectie overigens, er komen matige tijden aan voor het NL. voetbal.
Zijn we straks voor Denemarkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef BrokenArrow het volgende:
Tja als je alleen maar denen haalt worden er vanzelf een stuk minder ajacieden voor oranje geselecteerd
Als ze dat soort spelers halen mogen ze van mij in China afhalen, volgens mij heb ik alleen Ze Eduardo 1x in de basis gezienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef tammepiet het volgende:
Is er al een persmoment aangekondigd?
Weet nog dat we Kerlon en Ze Eduardo haalden laatste uurtje. Kan dus nog veel gebeuren...
Moet men geen Chinees gaan eten.
Zal in het 2de starten zal eens kijken of ik wat meer over hem te weten kan komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand meer over die Andersen? Gaat die in het 1e of 2e spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |