quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Krediax het volgende:
[..]
Klopt heb je gelijk in, hij was weggestuurd mijn fout.
Wie dan allemaal eigen jeugd in de basis?quote:
Kan je niet op eigen vervoer erheen? Ik zou denk ik sowieso eerst op het kaartje wachten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef koenie95 het volgende:
Wat zou het verstandigst zijn, (heb scc met NL-uit) nu alvast busreis van 410 boeken en hopen dat ik een kaartje voor dortmund uit scoor of eerst kaartje scoren en dan hopen dat de busreis nog niet vol zit?
?? hij kwam uit de jeugd bij twente speelde daarna bij ajax en werd weggedaan omdat hij niet door kon breken, ik was daar even mee in de war, sorry hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]_______________________________________!
Nope, geen eigen vervoer tot mijn beschikking.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je niet op eigen vervoer erheen? Ik zou denk ik sowieso eerst op het kaartje wachten!
Uit het koppie: Vermeer, Blind, Jantje, Toby, Greg, de Jong, Ebecilio, Eriksen, Anita, Enoh speelden vast wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie dan allemaal eigen jeugd in de basis?
Ga nou even niet doen alsof Ajax geen eigen opleiding laat doorstromen naar het eerste, want je weet dat dat gelul is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie dan allemaal eigen jeugd in de basis?
quote:Ajax is niet van plan in te gaan op het aanbod van Ryan Babel om een jaar in Amsterdam te gaan voetballen. De spits kocht deze week zijn contact bij het Duitse Hoffenheim af en heeft nu alle tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever.
9?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Uit het koppie: Vermeer, Blind, Jantje, Toby, Greg, de Jong, Ebecilio, Eriksen, Anita, Enoh speelden vast wel.
Liever niet, alle blinde paarden zijn net weg, dan hoeft er niet weer 1 te komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Feyenoord zocht nog een nummer 9 toch?
Wie tikt de voorzetten van El Weslinho erin?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Feyenoord zocht nog een nummer 9 toch?
Ik zeg ook nergens dat ze dat niet doen. Ik zeg alleen dat de opleiding niet van zo'n hoog niveau is als wordt beweerd. Scouten kunnen ze wel:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ga nou even niet doen alsof Ajax geen eigen opleiding laat doorstromen naar het eerste, want je weet dat dat gelul is.
true storyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ze zijn aangedragen, ze moeten eerst nog goedgekeurd worden tijdens een vergadering
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 15:43:41HSV bevestigt de terugkeer van Rafael van der Vaart. Opnieuw krijgt #Ajax een opleidingsvergoeding. Slordige 5 ton. reageer retweet
Ajax hofleverancier van Jong Oranje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze dat niet doen. Ik zeg alleen dat de opleiding niet van zo'n hoog niveau is als wordt beweerd. Scouten kunnen ze wel:
Eriksen, Vertonghen, De Jong, Boilesen, en nog een paar.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax hofleverancier van Jong Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |