via ajaxtravel kan het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee uitgesloten is ook 1 op 1 zulke wedstrijden.
Uit geef ik je bij de kassa in Madrid zelfs betere kansen.
Daaromquote:
ja want van der wiel, vermeer, dijks etc zijn ook gewoon gekochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom
Gewoon alle elftallen tot de A's afschaffen als je jeugdspelers gewoon kan kopenscheelt kosten
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
Wat kost het om met de trein naar Dortmund te rijden? Geen Ov tot mijn beschikking. ( wel 40% korting )
Thanks! Nog geen info beschikbaar maar zsm!quote:
ik weet toch niet waar je woontquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Luiaard dat je niet even kijkt voor me
gewoon ze een emailtje sturen - het is niet goedkoop maar je bent wel een ervaring rijker ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Thanks! Nog geen info beschikbaar maar zsm!
40 euro met de bus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
Wat kost het om met de trein naar Dortmund te rijden? Geen Ov tot mijn beschikking. ( wel 40% korting )
Je kan voor Europese Uitwedstrijden met een gewone Ajax Life CC (zonder uitrecht) kaarten kopen, je staat alleen achteraan in de rij, alle SCC's en Uitkaarthouders hebben voorrang. Dortmund en Manchester zijn waarschijnlijk wel uitverkocht nadat de SCC-houders en EU uitkaarthouders aan de beurt zijn geweest. Bij Real Madrid heb je wel een goede kans denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is dat zo dat je met een Ajax life cc ook kaartjes kan kopen voor Europese uitwedstrijden. Ik dacht te lezen namelijk dat je een uitkaart hiervoor nodig had op je Ajax life cc? Er staat op deze link:
http://www.ajax.nl/Ticket(...)ese-uitwedstrijd.htm ook duidelijk (uitkaart) bij achter Ajax Life cc. En aangezien de inschrijving al voor 1 mei 2012 moest voor een uitkaart zijn we nu te laat...
duitse treinen zijn duur, al kan het wel tot de helft schelen als je het kaartje een paar dagen van te voren koop. Ben je wel gebonden aan 1 trein.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
410 bus / vliegtuig ken ik wel. Heb alleen een hekel aan elke bus dus ga liever met de trein of auto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Mandéra het volgende:
Busreizen naar Dortmund en Manchester zijn ondertussen inderdaad te boeken via www.vak410.nl - zijn wel de fanatieke supporters inderdaad. Maar iedereen is welkom.
3 hele spelers, zo dat is veel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja want van der wiel, vermeer, dijks etc zijn ook gewoon gekocht
We werden kampioen op 15 mei 2011 en op 2 mei 2012: 9 boys uit eigen kweek basis .quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 hele spelers, zo dat is veel!
Dit is idd wat ik nu ook lees. Ik gok dat er wel een goede kans is om bij Real Madrid uit er bij te zijn en anders thuisvak kaartje kopen... Vorig jaar zat het uitvak ook niet vol bij Real en ik denk niet dat er nu opeens meer gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Je kan voor Europese Uitwedstrijden met een gewone Ajax Life CC (zonder uitrecht) kaarten kopen, je staat alleen achteraan in de rij, alle SCC's en Uitkaarthouders hebben voorrang. Dortmund en Manchester zijn waarschijnlijk wel uitverkocht nadat de SCC-houders en EU uitkaarthouders aan de beurt zijn geweest. Bij Real Madrid heb je wel een goede kans denk ik.
Zelf had ik graag naar Dortmund afgereisd, maar school en NL-uitkaart gaan hem niet worden denk ik..
Vraag me af of Dortmund uitverkoopt voor een wedstrijd tegen Ajax. Misschien zijn er nog kaarten te krijgen voor een thuisvak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Je kan voor Europese Uitwedstrijden met een gewone Ajax Life CC (zonder uitrecht) kaarten kopen, je staat alleen achteraan in de rij, alle SCC's en Uitkaarthouders hebben voorrang. Dortmund en Manchester zijn waarschijnlijk wel uitverkocht nadat de SCC-houders en EU uitkaarthouders aan de beurt zijn geweest. Bij Real Madrid heb je wel een goede kans denk ik.
Zelf had ik graag naar Dortmund afgereisd, maar school en NL-uitkaart gaan hem niet worden denk ik..
Denswill, Lukoki, Alderweireld (Sinds zijn 15e bij Ajax en daarvoor bij satelliet club die spelers opleiden op de ajax manier), Veltman, van der Wiel, van Rhijn, Boerrigterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 hele spelers, zo dat is veel!
Boerrigter eigen jeugdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Krediax het volgende:
[..]
Denswill, Lukoki, Alderweireld (Sinds zijn 15e bij Ajax en daarvoor bij satelliet club die spelers opleiden op de ajax manier), Veltman, van der Wiel, van Rhijn, Boerrigter
jammer voor je, maar Boerrigter is geen eigen jeugdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Krediax het volgende:
[..]
Denswill, Lukoki, Alderweireld (Sinds zijn 15e bij Ajax en daarvoor bij satelliet club die spelers opleiden op de ajax manier), Veltman, van der Wiel, van Rhijn, Boerrigter
Klopt heb je gelijk in, hij was weggestuurd mijn fout.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boerrigter eigen jeugd_______________________________________________!
Jij bent al niet meer serieus te nemen___________________________________________!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
We werden kampioen op 15 mei 2011 en op 2 mei 2012: 9 boys uit eigen kweek basis .
AFCA watser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |