Nee? Jij schrijft voor Ajax1?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Van mij? Maar het lijkt er wel op dat dat gaat gebeuren ja.
of Raiola is een baas. Je kan zeggen wat je wil van die man, maar hij flikt het wel steeds met zijn spelers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef BrokenArrow het volgende:
Overmars is wel een baas eigenlijk
Zonder uit kaart kun je dit denk ik vergetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Syntix het volgende:
Iemand hier ervaring met Europese uitwedstrijden? Wat vrienden en ik willen naar een Europese wedstrijd, maar hebben enkel een Ajax Life CC (op eigen naam allen). Dortmund en City lijken mij bij voorbaat behoorlijk kansloos, maar Real Madrid zou mss moeten lukken? We hebben geen uitrecht staan op die Ajax Life CC's en dat had al gedaan moeten worden voor 1 mei las ik. Kunnen we een Ajax cc aanschaffen en het daarmee proberen?
Met Ajax life cc kan je (dacht ik) ook kaartjes voor europese uitwedstrijden kopen, real uit moet wel lukken. Die was de vorige keer ook niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Syntix het volgende:
Iemand hier ervaring met Europese uitwedstrijden? Wat vrienden en ik willen naar een Europese wedstrijd, maar hebben enkel een Ajax Life CC (op eigen naam allen). Dortmund en City lijken mij bij voorbaat behoorlijk kansloos, maar Real Madrid zou mss moeten lukken? We hebben geen uitrecht staan op die Ajax Life CC's en dat had al gedaan moeten worden voor 1 mei las ik. Kunnen we een Ajax cc aanschaffen en het daarmee proberen?
Real uit moet wel kunnen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder uit kaart kun je dit denk ik vergeten
Inderdaad Real zou lukken maar is ook meteen de minst leuke. Maar als dit een van je eerste tripjes is dan is het natuurlijk altijd tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Met Ajax life cc kan je (dacht ik) ook kaartjes voor europese uitwedstrijden kopen, real uit moet wel lukken. Die was de vorige keer ook niet uitverkocht.
[..]
Real uit moet wel kunnen denk ik
Ik hoop van dortmund mijn eerste tripje te maken, hopen dat het lukt met een scc met nl uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Real zou lukken maar is ook meteen de minst leuke. Maar als dit een van je eerste tripjes is dan is het natuurlijk altijd tof
Weer eigen jeugdquote:
Duitsland is altijd tof ben bij HSV en Bremen uit geweest. Vooral HSV was prachtig lag een kerel k.o. in het uitvak omdat hij zoveel had gezopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik hoop van dortmund mijn eerste tripje te maken, hopen dat het lukt met een scc met nl uit.
Anders heel mischien naar manchester maar ga liever dortmund.
hehe, ik ben benieuwd. Eerst maar is een kaartje proberen te scoren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duitsland is altijd tof ben bij HSV en Bremen uit geweest. Vooral HSV was prachtig lag een kerel k.o. in het uitvak omdat hij zoveel had gezopen
Zeker doen het is echt een top ervaring. Veel vrienden daar gemaakt ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef koenie95 het volgende:
[..]
hehe, ik ben benieuwd. Eerst maar is een kaartje proberen te scoren.
quote:Mino Raiola wilde vrijdagochtend niet zeggen of Gregory van der Wiel voor 6 miljoen euro naar Paris-Saint Germain zal verkassen. 'Weet je, ik krijg niet genoeg betaald om op alle transfergeruchten te gaan reageren.Je zult het wel zien', zegt de man met naar verluidt 300 miljoen euro op de bank tegen Le10Sport.
Nee uitgesloten is ook 1 op 1 zulke wedstrijden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik wil graag met met mijn vriendin naar Ajax-Real maar wij hebben allebei geen Ajax CC oid. Kunnen wij er dan wel heen?
Is dat zo dat je met een Ajax life cc ook kaartjes kan kopen voor Europese uitwedstrijden. Ik dacht te lezen namelijk dat je een uitkaart hiervoor nodig had op je Ajax life cc? Er staat op deze link:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Met Ajax life cc kan je (dacht ik) ook kaartjes voor europese uitwedstrijden kopen, real uit moet wel lukken. Die was de vorige keer ook niet uitverkocht.
[..]
Real uit moet wel kunnen denk ik
Is ook niet onze voorkeur, maar als je geen uitkaart hebt en alleen een Ajax life cc moet je wat. En ja het is onze eerste Europse uitwedstrijd dus zal vast wel leuk zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Real zou lukken maar is ook meteen de minst leuke. Maar als dit een van je eerste tripjes is dan is het natuurlijk altijd tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |