Nee Boerrigter was niks Sana was van te voren al gefaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je toch niet echt meer verrassen?
Bij Hoffenheim verdiende hij 4 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
Als dat zo is is het wel heel mooi.twitter:
Er moet toch iemand met een Beats koptelefoon door de gangen van de Arena paraderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk dit kan ik wel waarderen. Niet dat ik er veel van verwacht, maar het is een Amsterdammer, Ajacied, kent de club, blabla.. En je kunt je er geen buil aan vallen. Hij kan op links en in de spits.
En niet onbelangrijk. Nu Greg weg is, hebben we natuurlijk een nieuwe hipster nodig
Hoe kun je geblesseerd raken als je nooit speelt?quote:"Frank kent Ryan nog uit zijn tijd bij het Nederlands elftal en weet dat hij hem als linksbuiten en spits kan gebruiken”, zegt zijn zaakwaarnemer. "Een voordeel is dat Ryan de afgelopen seizoenen nooit geblesseerd is geweest.”
Als dat inderdaad waar is dan neem ik al m'n gezeik op Babel terug. #blessquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
ik vraag me af of hij dat wiltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht verdient hij dat ook wel met Lukoki bijvoorbeeld op de flanken en ja ik weet dat hij een linkervleugel is maar hoe vaak kan Boerrigter nou spelen.
Drie ton is het salaris van een jeugdspeler. Dat is echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Paardindewei het volgende:
Drie ton is nog minder dan ik had verwacht. Die Overmars is een harde
3 miljoen netto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij Hoffenheim verdiende hij 4 miljoen
Je bent snel bij gedraaidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drie ton is het salaris van een jeugdspeler. Dat is echt helemaal niks.
Hij heeft zichzelf aangeboden, dus hij wil graag. Ook dat salaris bewijst dat weer.
Ik ben toch wel heel tevreden.
Spelen? Ja ik kan je verzekeren dat hij zijn salaris van 3 miljoen niet inlevert en zijn contract afkoopt om voor 3 ton op de bank bij Ajax te zittenquote:
maar als linksbuiten. ik hoop niet dat hij zichzelf als spits zietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spelen? Ja ik kan je verzekeren dat hij zijn salaris van 3 miljoen niet inlevert en zijn contract afkoopt om voor 3 ton op de bank bij Ajax te zitten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
Jammer he dat het zo'n goede deal is maar ik heb respect voor je doorzettingsvermogen om het alsnog af te keurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef Gladiolus het volgende:
[..]
maar als linksbuiten. ik hoop niet dat hij zichzelf als spits ziet
Ja, Banque is toch wel weer zo'n zwarte bladzijde uit het financiële beleid bij Ajaxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef BrokenArrow het volgende:
Met het vorige beleid had Babel gewoon een Luque salaris gekregen
bedanktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer he dat het zo'n goede deal is maar ik respect voor je doorzettingsvermogen om het alsnog af te keuren
Als je dit niet begrijpt en het er niet mee eens bent spoor je niet.quote:
Sommige spelers falen gewoon in het buitenland zoals Verhoek en Theo Janssenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, misschien oordeel ik te snel. We zullen het zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |