Ook een aardig ploegje om in te ballen hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef NikeyAjax het volgende:
PSG is toch een prachtige club voor (de bankrekening van) Greg.
Altijd leuk om ploeggenoot van Ibra te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een aardig ploegje om in te ballen hoor.
En de Franse competitie zou voor Greg zomaar een hele goede stap kunnen zijn. Te sterk om te lanterfanteren maar zwak genoeg om te kunnen uitblinken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een aardig ploegje om in te ballen hoor.
Het is wel een beetje een 1+1 situatiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Babel zijn contract afgekocht om voor een jaartje bij Ajax te ballen? (telegraaf papieren versie)
Ja, onder dat soort voorwaarden mag hij wel komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een 1+1 situatie
Wou in zijn liverpool periode al op huurbasis terug naar Amsterdam
Voor een jaartje tegen weinig salaris mag ie van mij terugkomen
Vooral dikke eisen gaan stellen als je weer ergens graag wil voetballen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef mrstylo het volgende:
Hij heeft net zijn contract afgekocht, dus zal wel weer veel tekengeld vragen.
Dat is wel een beetje het probleem ook met Babel, zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vooral dikke eisen gaan stellen als je weer ergens graag wil voetballen ja
Als ie dat eist dan moet Ajax hem gewoon weer gedag zeggen, zo simpel is het
Hij wil toch zijn carrière nieuw leven in blazen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het probleem ook met Babel, zelfoverschatting.
Wat vangt Ajax op deze transfers?quote:Nigel de Jong (Man City -> AC Milan) 5 miljoen euro
Rafael van der vaart (Tottenham -> HSV) 13 miljoen euro
opleidingskosten misschien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wat vangt Ajax op deze transfers?
was het niet 1% oid?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
opleidingskosten misschien?
Geen flauw idee eigenlijk
quote:
quote:Bij internationale transfers van grote voetballers is vaak een hoop geld gemoeid. Een deel van dat geld, te weten 5%, vloeit terug naar de clubs waar de desbetrefende speler in zijn jeugd voor uit kwam. Deze zogeheten opleidingsvergoeding kan een aangename meevaller zijn voor deze clubs, waaronder ook wel eens amateurverenigingen.
twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:33:55'Ajax heeft akkoord bereikt met AAB over transfer Andersen' http://t.co/rFoXvt61 #ajax reageer retweet
Nou ja, als hij dat wil komt ie dus gewoon naar Ajax, zonder allerlei eisen. Je weet dat je je daar meteen weer in de picture speelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wil toch zijn carrière nieuw leven in blazen?
Precies dit dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als hij dat wil komt ie dus gewoon naar Ajax, zonder allerlei eisen. Je weet dat je je daar meteen weer in de picture speelt.
quote:Ryan Babel keert mogelijk terug naar de club waar hij jaren geleden furore maakte en een transfer verdiende naar Liverpool. De aanvaller heeft Ajax aangegeven dat hij open staat voor een hernieuwde samenwerking, meldt De Telegraaf.
Donderdag liet de oud-international zijn tot 2013 doorlopende contract bij Hoffenheim ontbinden. De transfervrije status zou het voor Babel eenvoudiger moeten maken om een nieuwe werkgever te vinden.
Zaakwaarnemer Winny Haatrecht liet donderdag weten dat zijn pupil graag een contract bij een club wilde tekenen voor één seizoen. Dit om zich weer in de kijker te kunnen spelen bij andere clubs.
Babel (25) stapte in 2007 over van Ajax naar Liverpool. In Engeland wist hij niet door te breken en in 2011 vertrok hij naar Hoffenheim waar hij ook geen vaste basisplaats kon veroveren.
6ton??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:39 schreef Ooku het volgende:
gewoon 6 ton voor 1 jaar bieden, laat hem zich maar bewijzen dat hij meer kan verdienen.
9tonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef tammepiet het volgende:
9 ton kan er ook nog wel af, hij kocht immers zelf zijn contract af daar mag ook wat tegenover staan. Eenjarig contract met de optie voor nog 2 jaar.
Ik zeg je eerlijk Babel bij Ajax al is het voor de bank zou ik keihard vinden. Rugnummer van Sulejmani geven en klaar ben je.
Een beetje meer: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste".quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:43 schreef Kopsterk het volgende:
Ik maak me toch zorgen om de verdediging als Van der Wiel weggaat. Van Rhijn wordt de nieuwe rechtsback, dus centraal is de eerste vervanger Blind. Als van Rhijn geblesseerd is moet je Ligeon inzetten, die volgens mij het niveau van de eredivisie al nauwelijks aankan (eigenlijk geldt hetzelfde voor Blind). Met zo'n CL-poule moet je er toch niet aan denken dat je blessures in de verdediging krijgt.
Hij verdiende 3.000.000 miljoen euro netto bij Hoffenheim. Dus lijkt me sterk dat hij voor 4 ton gaat happen.quote:
Nogmaals, het is graag of nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hij verdiende 3.000.000 miljoen euro netto bij Hoffenheim. Dus lijkt me sterk dat hij voor 4 ton gaat happen.
Het zou zomaar Ligeon tegen Ronaldo kunnen worden... of Blind tegen Aguero.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Een beetje meer: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste".
Tjaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het zou zomaar Ligeon tegen Ronaldo kunnen worden... of Blind tegen Aguero.
Dit dusquote:
Koppers is verdedigend dan ook helemaal niet zo slecht vind ik. Maarja dat was één wedstrijd. Ik zie het niet weer gebeuren eerlijk gezegd. Ik zou nog een verdediger halen die centraal en rechtsachter uit de voeten kan.quote:
Mits heel goedkoop, wel een leuke speler voor de bank. Maar dat gaat hij natuurlijk nooit doen met een salaris van een ton of 5/6.quote:
quote:Update 31 augustus 10:48 uur - 'Aalborg accepteert bod van Ajax op behendige aanvaller'
Als de geruchten kloppen, staat Ajax op het punt om een zesde Deen aan de selectie toe te voegen. Ekstrabladet meldt zojuist dat Aalborg BK een bod van de Amsterdammers op Lucas Andersen heeft geaccepteerd. De zeventienjarige vleugelaanvaller moet het nu nog eens zien te worden met de Nederlandse recordkampioen over een samenwerking. Dit moet deze vrijdag nog gaan gebeuren: de transfermarkt sluit vannacht.
Precies, max 4,5 ton bieden + eenzijdige optie voor nog een jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6ton??
teveel man
Gewoon rond de 3 houden
Heeft hij ooit aangegeven nog terug te willen gaan naar Ajax dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
VdV tekent waarschijnlijk voor 3 jaar bij HSV, daar heb je daarna ook geen bal meer aan om nog bij Ajax te zien.
Correctie: hele wedstrijdselectie. De teller staat nu op 15 met die 3 erbij dus 18 man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Kremers het volgende:
Wat een gekte altijd op die laatste dagHoop dat Greg, Suljemani en Ebecilio nog weggaan. Dan heeft Ajax zo'n beetje een heel elftal weg laten gaan in 1 transfer-periode
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Kremers het volgende:
Heeft hij ooit aangegeven nog terug te willen gaan naar Ajax dan?
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:58:39#Aalborg en #Ajax bereiken overeenstemming over Lukas #Andersen, die nu op weg is naar medische keuring in Amsterdam. Zie Telesport.nl reageer retweet
Dat geloof je zelf toch niet, daarbij werd Assaidi ook 1,1 miljoen geboden dus 9ton is in Ajax begrippen nog steeds niks raars.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is graag of niet
Hij wil aan spelen komen en in de picture komen, ajax kan hem die kans geven maar niet tegen rare bedragen
Is hij een vlammende boykie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef tammepiet het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:58:39#Aalborg en #Ajax bereiken overeenstemming over Lukas #Andersen, die nu op weg is naar medische keuring in Amsterdam. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |