Nee hoor. Maar ieder seizoen hele collecties onpasbare en onpraktisch grote en blote kleding presenteren is gewoon debiel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ow wacht, jij bent expert op dit gebied toch?
Godzijdank hebben we jou!quote:
Nee true. Ik snap uberhaupt een modeshow niet. Niemand loopt in die meuk. Wat is het doel dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ieder seizoen hele collecties onpasbare en onpraktisch grote en blote kleding presenteren is gewoon debiel.
Zelfs in een modestad als Milaan lopen ze daar niet in.
Haute couture is dan ook de grootste bullshit ever. Niemand loopt in die zut. En de pret a porter lijn is ook gewoon confectie, anders verkoopt het nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ieder seizoen hele collecties onpasbare en onpraktisch grote en blote kleding presenteren is gewoon debiel.
Zelfs in een modestad als Milaan lopen ze daar niet in.
Jij hebt ook geen smaakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mager wel mooi om te zien bij meisjes.
Beetje hetzelfde als van die concept cars.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we jou!
[..]
Nee true. Ik snap uberhaupt een modeshow niet. Niemand loopt in die meuk. Wat is het doel dan?
Echt mager vind ik hartstikke lelijk. Dan liever een beetje een buikje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leef jij ook nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef screwloose het volgende:
Diaz heeft vooral zeer rare borsten. Altijd al gevonden....
Hallo peeps! Wie gehts?
True that! Ik vind dat ook altijd kut. Vooral die eco friendly concept meukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als van die concept cars.
Hoezo kantjeboord?quote:
Ik vind mager naakt niet mooi, maar zo'n extreem slank meisje waarbij je ziet dat der jeans zweeft over der heupbotten.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Jonge meisjes zo bloot mogelijk laten zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we jou!
[..]
Nee true. Ik snap uberhaupt een modeshow niet. Niemand loopt in die meuk. Wat is het doel dan?
Ik vraag me af wie het ooit bedacht heeft. Onzinnigheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haute couture is dan ook de grootste bullshit ever. Niemand loopt in die zut. En de pret a porter lijn is ook gewoon confectie, anders verkoopt het niet.
Bier enzo. Je kent het wel.quote:
Sleutelbenen zijn key inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mager naakt niet mooi, maar zo'n extreem slank meisje waarbij je ziet dat der jeans zweeft over der heupbotten.sleutelbotjes die sterk uitsteken.
Ruggenwervels zien vind ik stiekem ook wel mooi.
OMG.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mager naakt niet mooi, maar zo'n extreem slank meisje waarbij je ziet dat der jeans zweeft over der heupbotten.sleutelbotjes die sterk uitsteken.
Bahquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BahAh bah das echt lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Nou vooruit.. Ik krijg er zo iig een enorme slappe van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zwaartekracht helpt mee in deze.
Waarschijnlijk de Fransen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jonge meisjes zo bloot mogelijk laten zien.
[..]
Ik vraag me af wie het ooit bedacht heeft. Onzinnigheid.
Is het omdat ze getint is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou vooruit.. Ik krijg er zo iig een enorme slappe van.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is Kim Kardashian. Haters gaan haten.
Ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig vallen niet alle mannen op skinny. Dan zou ik m'n leven lang alleen blijven.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]Die tweede vind ik toch echt te mager hoor. Die benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True thatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig vallen niet alle mannen op skinny. Dan zou ik m'n leven lang alleen blijven.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef twi het volgende:
In de trein stond vandaag een deerne die veel mooier onderstel (+ rest van de carosserie ook trouwens) had dan dat kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is Kim Kardashian. Haters gaan haten.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef twi het volgende:
Haar figuur vind ik juist mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is Kim Kardashian. Haters gaan haten..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Godver WTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de trein stond vandaag een deerne die veel mooier onderstel (+ rest van de carosserie ook trouwens) had dan dat kind.
Ooohhhh ik haat de Fransen!quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de trein stond vandaag een deerne die veel mooier onderstel (+ rest van de carosserie ook trouwens) had dan dat kind.
Watwatwat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben jou nog niet klaar!
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Watwatwat?
Ohwacht de rookmelder?
WT's smaak in gedachten houdend, is dat vast een type als in Myra's foto's.quote:
Het antwoord van mono was te briljant. En ik ben het gewoon vergetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.Nachtenlang heb ik lopen draaien.
Hahaha. Oh oh oh, en jij wilde gewoon een lekker biertje. Krijg je dat gezeik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog even melden dat ik vandaag een biologisch biertje ging drinken in de stad.
Ik wilde een witbier, dus ik bestel van de kaart de "Knappe Witte Vrouw".
Ik kijk op, is de serveerster getint.Toen ging ze zeuren dat ze de naam zo stom vond.
Niet zo boos tegen Uft hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben jou nog niet klaar!
Nee, ze had een voluptueuze komt (maar nog geen reet!) zeg maar wel gewoon goed begrenst, gedefinieerd en gecontroleerd, maar dan ook weer zo'n mooi melksysteem en zo'n mooi hoofd met zo'n mond waarbij de bovenlip zo een beetje "openstaat". Mooi man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT's smaak in gedachten houdend, is dat vast een type als in Myra's foto's.
Dus eentje waar je, als je 'r tegen het licht aan houdt, doorheen kunt kijken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT's smaak in gedachten houdend, is dat vast een type als in Myra's foto's.
Het onrecht dat deze wufte jongedame mij heeft aangedaan is immens!quote:
Was lekker bier trouwens. Alleen stond op de fles een andere naam. Blonde Carolus of iets in die geest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha. Oh oh oh, en jij wilde gewoon een lekker biertje. Krijg je dat gezeik.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog even melden dat ik vandaag een biologisch biertje ging drinken in de stad.
Ik wilde een witbier, dus ik bestel van de kaart de "Knappe Witte Vrouw".
Ik kijk op, is de serveerster getint.Toen ging ze zeuren dat ze de naam zo stom vond.
Hawt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dus eentje waar je, als je 'r tegen het licht aan houdt, doorheen kunt kijken?
Do tell my dear!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het onrecht dat deze wufte jongedame mij heeft aangedaan is immens!
Wat is jouw definitie van een voluptueuze kont?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ze had een voluptueuze komt (maar nog geen reet!) zeg maar wel gewoon goed begrenst, gedefinieerd en gecontroleerd, maar dan ook weer zo'n mooi melksysteem en zo'n mooi hoofd met zo'n mond waarbij de bovenlip zo een beetje "openstaat". Mooi man.
En dat deed ze natuurlijk expres! Wat een loeder! Een vuige heks!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was lekker bier trouwens. Alleen stond op de fles een andere naam. Blonde Carolus of iets in die geest.
De ronde erna gooide ze een vol flesje om over mijn homie zijn pak.
Geen fooi voor haar iig.
Ik vroeg dus over een brandmelder in een bus en toen zou ze me het vertellen als ik gearriveerd was zodat ze het mij en face kon vertellen. Heeft ze dus mooi niet gedaan en nu is ze het vergeten.quote:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dus eentje waar je, als je 'r tegen het licht aan houdt, doorheen kunt kijken?
Ja, dat moet op gevoel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een voluptueuze kont?
Ik heb mijn week niet, denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]Je bent wel handig de laatste tijd
Ik denk het.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
En dat deed ze natuurlijk expres! Wat een loeder! Een vuige heks!
quote:
Oeh oeh TWI! Ik heb op LL Ben Howard gespot en het was beyond meesterlijk!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]Je bent wel handig de laatste tijd
Sorryyyyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vroeg dus over een brandmelder in een bus en toen zou ze me het vertellen als ik gearriveerd was zodat ze het mij en face kon vertellen. Heeft ze dus mooi niet gedaan en nu is ze het vergeten.
Tof! Hij treedt in december op in Amsterdam hè? Ik vind die nieuwe hit wel minder hoor, ik blijf toch wel bij Old Pine, Only Love en The Wolves hangen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Oeh oeh TWI! Ik heb op LL Ben Howard gespot en het was beyond meesterlijk!!
Je hebt het tegen Watertornado hè? Ik denk het dus nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorryyyykan ik het nog goedmaken, ook als ik niet op het antwoord kom?
Hé wat is dit voor een demonisering!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Watertornado hè? Ik denk het dus niet
Ik vind Bones de topper! Ik had begrepen dat Ben Howard alweer was uitverkocht...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Tof! Hij treedt in december op in Amsterdam hè? Ik vind die nieuwe hit wel minder hoor, ik blijf toch wel bij Old Pine, Only Love en The Wolves hangen.
En bij jou natuurlijk, wanneer Mondo '77 en Westside weer op staan.
Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik de enige die steeds helemaal krom ligt om WT zn beschrijvingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, jullie zijn een raar stel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Watertornado hè? Ik denk het dus niet
Onwaar, zie post boven jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn een raar stel.![]()
OW ik had niet door dat ik de lapo hadquote:
Dat idee heb ik bij mannen met een babyface, dat vrouwen daar niet op vallenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Hij doelt op WT zelf natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Onwaar, zie post boven jou
Mijn vriendje heeft een babyfacequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OW ik had niet door dat ik de lapo had
[..]
Dat idee heb ik bij mannen met een babyface, dat vrouwen daar niet op vallen(voor de duidelijkheid, ik heb een babyface
)
Ik moest me een tijdje terug nog legitimerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft een babyface
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest me een tijdje terug nog legitimeren, ik ben 32!
Mijn zusje van 3.5 jaar jonger mocht zo doorlopen![]()
Dat is soms echt vet irritantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Een vriend van mij is 31 en moest zich laast legitimeren toen hij een spel wilde kopen
Nou ik weet wel wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorryyyykan ik het nog goedmaken, ook als ik niet op het antwoord kom?
Hahaha naja beter dan dat je er uitziet alsof je al 50 bent toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is soms echt vet irritant. Ik rij al 10 jaar en had in het begin serieus het idee dat ze me aan de kant zouden halen om te zien of het wel allemaal legaal was
/nooit gebeurd
Watdan watdanquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
In de states moet je je legitimeren als je onder de 35 lijkt. De 1e keer is dat grappig, daarna wordt het irritant.
Noh, das wel heel idioot!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Een vriend van mij is 31 en moest zich laast legitimeren toen hij een spel wilde kopen
Die kans is aanwezig. Ik had jullie allemaal al uitgenodigd voor mijn verjaardag die dan is maar jullie gaan naar die meet. Toen dacht ik oh das ook wel leuk maar vervolgens zag ik dat er 2 mensen komen en dus twijfel ik nu weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]huppeltje. Wat zag ik? Zie ik je de 13e weer?
Is mij wel eens overkomen, werkte bij een Jaguar/exclusieve occasion handel, dus reed regelmatig in dure auto's. Alleen was ik toen net 20.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is soms echt vet irritant. Ik rij al 10 jaar en had in het begin serieus het idee dat ze me aan de kant zouden halen om te zien of het wel allemaal legaal was
/nooit gebeurd
Nopequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat er maar twee mensen komen of dat er twee mensen komen aan wie je een hekel hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Ik had jullie allemaal al uitgenodigd voor mijn verjaardag die dan is maar jullie gaan naar die meet. Toen dacht ik oh das ook wel leuk maar vervolgens zag ik dat er 2 mensen komen en dus twijfel ik nu weer.
Ik wist niet dat je dan je verjaardag vierdequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Ik had jullie allemaal al uitgenodigd voor mijn verjaardag die dan is maar jullie gaan naar die meet. Toen dacht ik oh das ook wel leuk maar vervolgens zag ik dat er 2 mensen komen en dus twijfel ik nu weer.
Ik schrok toen jij zei dat je precies even oud bent als ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OW ik had niet door dat ik de lapo had
[..]
Dat idee heb ik bij mannen met een babyface, dat vrouwen daar niet op vallen(voor de duidelijkheid, ik heb een babyface
)
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hahaha naja beter dan dat je er uitziet alsof je al 50 bent toch.
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto hadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is mij wel eens overkomen, werkte bij een Jaguar/exclusieve occasion handel, dus reed regelmatig in dure auto's. Alleen was ik toen net 20.
Nou ik ben niet van plan om weg te blijven omdat zij een probleem heeft. Geen idee wat hun doen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dan je verjaardag vierdeHad je een event aangemaakt ofzo?
![]()
Mja ik snap. Maar moet ooit toch weer gebeuren toch? anders is het nooit meer meeten
Gewoon jongere meisjes versierenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenoten
[..]
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto had.
Hoe hoog zat je tegen het plafond?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok toen jij zei dat je precies even oud bent als ik
Op beiden is het antwoord neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er maar twee mensen komen of dat er twee mensen komen aan wie je een hekel hebt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe hoog zat je tegen het plafond?![]()
Ik ben trouwens ouder! Al is het slechts 2 uur
Dat is ook wel grappig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenoten
[..]
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto had.
Laat je rijbewijsfoto eens zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Mooi. Maar wat is er dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op beiden is het antwoord nee
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je rijbewijsfoto eens zien
Ik denk dat hij net een nieuwe heeft, aangezien ik over een half jaar ook al een nieuwe moet en ik gok dat hij zijn rijbewijs langer heeft dan ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je rijbewijsfoto eens zien
Daar ging ik het niet meer over hebben hierquote:
Ook een paar keer een wasje meegedraaid?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasje(ja, zo lang heb ik 'm al
)
Nee, dat niet. Wel altijd tegen mijn kontje aangehadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook een paar keer een wasje meegedraaid?
Was de inkt bij jou ook doorgelopen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel altijd tegen mijn kontje aangehad.
Je hebt die foto vast nog wel ergensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasje(ja, zo lang heb ik 'm al
)
Mjah op zich wel ja maar toch. Moeilijk allemaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Huppel, als zij degene is die een probleem heeft, moet jij je daar niet door tegen laten houden. Het is al erg genoeg jouw probleem geworden, ze neemt je al genoeg af. Hier zou ik voor jezelf kiezen.
Mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van plan om weg te blijven omdat zij een probleem heeft. Geen idee wat hun doen natuurlijk.
Geen idee, is ook alweer 3.5 jaar terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was de inkt bij jou ook doorgelopen?bij mij kan je de datum bijna niet meer lezen.
Nah, die foto heb ik denk ik niet meer. Ik heb nog wel andere foute foto's maar die ga ik niet plaatsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt die foto vast nog wel ergens
Ghehe maar de kans is dus heel groot dat ik je binnenkort weer zie jaquote:
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.quote:
Jij gaat 13 oktober ook naar FL!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.
Wat is FL?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat 13 oktober ook naar FL!!
dit is geen vraag!!
Dealquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe maar de kans is dus heel groot dat ik je binnenkort weer zie ja![]()
als je me mist mag je ook wel gewoon een keer langs komen hoor, gaan we stappen in dit gehucht![]()
Mag Intronic dan ook mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.
Ik heb een baan voor je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dealmaar dat moet nog wel even wachten tot ik een nieuwe baan heb
weet niet zeker wat eerder komt, de meet of de baan hehe
FL-freak. Meet. ONZ. Jij moet want ik jarig!quote:
Liefst wel, ik denk dat jij te wild wordt van me en hij kan je wel beteugelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mag Intronic dan ook mee?
Het is wel in pseudolimbabwe!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FL-freak. Meet. ONZ. Jij moet want ik jarig!
Jarig tijdens een ONZ meet, is toch wel ironischquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FL-freak. Meet. ONZ. Jij moet want ik jarig!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liefst wel, ik denk dat jij te wild wordt van me en hij kan je wel beteugelen.
Mijn vorige 2 verjaardagen waren zo dramatisch dat ik nu eens iets anders wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jarig tijdens een ONZ meet, is toch wel ironisch
Moet ik je ophalen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is wel in pseudolimbabwe!
Denk twee en een half rug, maar wel met de wervels eruitstekend.quote:
Groot gelijk joh. Mijn vriendinnetje wil d'r verjaardag niet eens vierenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vorige 2 verjaardagen waren zo dramatisch dat ik nu eens iets anders wil
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk twee en een half rug, maar wel met de wervels eruitstekend.
Ja doe maar, gaan we rondje afsluitdijk doen en door plassen rijden naast voetgangers.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk twee en een half rug, maar wel met de wervels eruitstekend.
Ja joh en dat opzitten en pootjes geven voor familie die je de rest van het jaar niet ziet vind ik ook niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groot gelijk joh. Mijn vriendinnetje wil d'r verjaardag niet eens vieren(is t zelfde weekend trouwens).
We doen dan een rondje Nederland? Ik vind het goed hoor maar dan gooi jij mn tank vol!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja doe maar, gaan we rondje afsluitdijk doen en door plassen rijden naast voetgangers.
Nee, grappig welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Oei, is de beeldspraak zo slecht?
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh en dat opzitten en pootjes geven voor familie die je de rest van het jaar niet ziet vind ik ook niks.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Standaard gespreksonderwerpen:
Luiers
Werk
Huizenjacht
Auto's
![]()
![]()
![]()
En natuurlijk niet te vergeten de laatste mode bespreken van de golfbroek.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Standaard gespreksonderwerpen:
Luiers
Werk
Huizenjacht
Auto's
![]()
![]()
![]()
Mijn zusje dan; ik dacht dat je zo weer een ander meisje zou hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh je bent nu alweer 2 jaar vrijgezel, wordt het niet eens tijd voor een relatie?
Zeggen mensen dit serieus ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh je bent nu alweer 2 jaar vrijgezel, wordt het niet eens tijd voor een relatie?
Nah, mijn familie is nog redelijk simpelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten de laatste mode bespreken van de golfbroek.
Dat gebeurt alleen bij jouw familie denk ik schatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten de laatste mode bespreken van de golfbroek.
Zelfs voor vrienden niet eensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh en dat opzitten en pootjes geven voor familie die je de rest van het jaar niet ziet vind ik ook niks.
Maar zal ik eens mijn voelhoorns met glazen ampullen uitzetten onniedan? Beetje uitvoerend secretaresse zeg maar.quote:
Of deze; we gaan voor jou iemand zoekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeggen mensen dit serieus ja?
Je hebt geen idee hoeveel je ernaast zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen bij jouw familie denk ik schat
Wat te denken van de kleinkinderen... (als je een relatie hebt)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou bespreken ze het zilveren bestekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel je ernaast zit.
Die wonen allemaal buiten dit dorp.quote:
Nee hoor, dat ligt er gewoon, lijkt me geen bespreking te behoeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij jou bespreken ze het zilveren bestek
En de nametags!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij jou bespreken ze het zilveren bestek
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt er gewoon, lijkt me geen bespreking te behoeven.
Dat dusquote:
oke, dat herken ik niet. Sowieso bij mn meisje wonen de meesten in de buurtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wonen allemaal buiten dit dorp.
Dus wat krijg je dan, mensen die de hele avond aan de cola zitten en de hele tijd op de klok kijken want thuis kunnen ze wel bier drinken. Mensen die aan de alcohol zitten en de hele tijd op de klok kijken want ze moeten die laatste trein die rond middernacht gaat wel halen en een hups die zwaar geïrriteerd is omdat het een verplichte voorstelling is.
Ik ben wel aan het nadenken over het bestek voor gasten, gewoon Haags Lofje doen (dan wijkt het voldoende af van mijn eigen) of iets anders? HL is wel zo standaardquote:
Daar heb ik al voor gezorgd hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat te denken van de kleinkinderen... (als je een relatie hebt)
Wij vieren dat overdagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wonen allemaal buiten dit dorp.
Dus wat krijg je dan, mensen die de hele avond aan de cola zitten en de hele tijd op de klok kijken want thuis kunnen ze wel bier drinken. Mensen die aan de alcohol zitten en de hele tijd op de klok kijken want ze moeten die laatste trein die rond middernacht gaat wel halen en een hups die zwaar geïrriteerd is omdat het een verplichte voorstelling is.
Ze wonen ook wel in de buurt hoor. Alleen dan 2 dorpen verderopquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dat herken ik niet. Sowieso bij mn meisje wonen de meesten in de buurt
achja, zulke mensen nodig ik niet uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik al voor gezorgd he![]()
Maar ook de roddels van die vrouw bij oma in de aanleunwoningenblokkendoos die misschien toch wel haar man bedriegt of van de hulp van de vriendin van de kapster van de kassamiep waar tante altijd komt, schijnt dat die ook niet helemaal zuiver bezig is
Overdag een verjaardag vieren? Dat doe je alleen met kinderen tot 10 jaar!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij vieren dat overdag, voor het eten weer thuis
Vertel mij wat :/. En aangezien ik altijd rij kan ik ook niks zuipenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overdag een verjaardag vieren? Dat doe je alleen met kinderen tot 10 jaar!
Mn ex-schoonmoeder was beledigd omdat ik tegen haar zei dat ik mn verjaardag niet vierde voor familie en dat ze dus niet hoefde langs te komen en dat ik ook niks wilde hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, zulke mensen nodig ik niet uitik vier t ook nooit voor mijn familie eigenlijk.
Halloquote:
Ik vind kringverjaardagen met familieleden van anderen zijn wel zeer amusant. Vooral met de blokjes jonge kaas en leverworst met nederlandse vlaggetjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, zulke mensen nodig ik niet uitik vier t ook nooit voor mijn familie eigenlijk.
Dat wilde ik ook doen eigenlijk maar 2 jaar terug liep mn verjaardag uit op een verbroken relatie en vorig jaar was nog veel erger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Ik vier mijn verjaardag gewoon niet meer, zie het er nut niet van in.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zal ik eens mijn voelhoorns met glazen ampullen uitzetten onniedan? Beetje uitvoerend secretaresse zeg maar.
Mijn familie hoort misschien achteraf dat ik toch een feestje gaf voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex-schoonmoeder was beledigd omdat ik tegen haar zei dat ik mn verjaardag niet vierde voor familie en dat ze dus niet hoefde langs te komen en dat ik ook niks wilde hebben.
Kwam ze heel opstandig toch langs met mn verjaardag om vervolgens nog wekenlang te bitchen over hoe dronken ik was en hoe onwelkom ze zich voelde omdat ik druk in gesprek was met vrienden en haar eigenlijk negeerde
In Drenthe doen ze dus geen leverworst hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind kringverjaardagen met familieleden van anderen zijn wel zeer amusant. Vooral met de blokjes jonge kaas en leverworst met nederlandse vlaggetjes
Uiteraard, dat is geniaal en dan een klein beetje een provocerende mening hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind kringverjaardagen met familieleden van anderen zijn wel zeer amusant. Vooral met de blokjes jonge kaas en leverworst met nederlandse vlaggetjes
Ja daar hebben ze van die drentse worst daar heb ik nog lekkere groentensoep van gegeten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Drenthe doen ze dus geen leverworst he
Ik heb 1 vriend en geen relatie. Ik ben risicovrij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen eigenlijk maar 2 jaar terug liep mn verjaardag uit op een verbroken relatie en vorig jaar was nog veel erger.
Nu wil ik weer eens lachen op mn verjaardag, met FOK!kers lukt dat wel
Leuk ja. Vooral omdat je niemand kent dus ze hebben nog een verhaal te vertellen en andersom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is geniaal en dan een klein beetje een provocerende mening hebben
Mjah ranzig spul dus!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze van die drentse worst daar heb ik nog lekkere groentensoep van gegeten.
Wat vind jij dan van Vocking worst?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Drenthe doen ze dus geen leverworst he
Ok geregeld. Is dat in het weekend of moet ik weer vrij nemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ranzig spul dus!!
Tevens: Nachtbagger meet oktober (13/14 oktober)
Ik vind de naam zeer verdacht!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van Vocking worst?
dat is wel leuk inderdaad en dan net die ene irritante oom, die niemand mag een beetje sjacherijning maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk ja. Vooral omdat je niemand kent dus ze hebben nog een verhaal te vertellen en andersom.
Is van zaterdag op zondag!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok geregeld. Is dat in het weekend of moet ik weer vrij nemen?
Ik hoor het al, ik moet wakker worden met vodka.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is van zaterdag op zondag!!
Maar dan pik ik je wel al heel vroeg op he op zaterdag voor ons rondje Nederland!!
En zo zorg je ervoor dat je niet voor de volgende hel wordt uitgenodigdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel leuk inderdaad en dan net die ene irritante oom, die niemand mag een beetje sjacherijning maken.
Neem ik mee voor je!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet wakker worden met vodka.
Gaan we picknickenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem ik mee voor je!!
Ipv een bvo een vvo!
Dat heb ik bij mijn eigen familie al voor elkaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo zorg je ervoor dat je niet voor de volgende hel wordt uitgenodigd
In elke provincie een keerquote:
Arm loefje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend en geen relatie. Ik ben risicovrij.
Te erg dit he!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje.
Wat vind je van de loting? Ik kan wel janken.
Wat een schijt loting.
Met mij hoef je geen medelijden te hebben, ik ben zeer tevreden met mijn leven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje.
Wat vind je van de loting? Ik kan wel janken.
Wat een schijt loting.
Gvd bestaat dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schaf jij een kroketschep aan, dan kunnen we frituren!
[ afbeelding ]
En weer de meest lelijke clubs die er zijn. Gewoon lekker voor de Europa League gaan dit jaar. Kunnen we tenminste wat leuke potjes spelen tegen leuke ploegjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te erg dit he!!
We zitten elke keer in zo'n doodspoel bij de CL!
Hoe wil je gaan frituren dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefde!!quote:
Ik heb altijd een noodagreggaat in mijn binnenzak.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan frituren dan?
Ik heb geen patatpan hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd een noodagreggaat in mijn binnenzak.
Dit jaar gewoon EL finale in eigen huis halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En weer de meest lelijke clubs die er zijn. Gewoon lekker voor de Europa League gaan dit jaar. Kunnen we tenminste wat leuke potjes spelen tegen leuke ploegjes.
Denk idd dat we daar maar op moeten mikken jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon EL finale in eigen huis halen.
quote:
Denken dat we niet loeihard 4de worden in de poule met 1 punt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon EL finale in eigen huis halen.
Ik denk dat het pijn aan je reet doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag ik je twitje ook eens lenen af en toe? Ik wil ook weten hoe het voelt om liefgehebt te worden.
Zuurpruim, laat een kind dromen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat we niet loeihard 4de worden in de poule met 1 punt.
Ojee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat het pijn aan je reet doet
Sorry, ik ben net zo zuur als Joy haar slootquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zuurpruim, laat een kind dromen.
Das wel heel ernstig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net zo zuur als Joy haar sloot
Ik ga ooit nog eens mn eigen kroketten maken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Been there, done that, never again.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog eens mn eigen kroketten maken!
Kon het niet op tegen een McKroket? Wat zijn eigenlijk de lekkerste kroketten van Nederland? Of doe eigenlijk maar Europa.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Been there, done that, never again.
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
NL/Europa is hetzelfde, tenzij jij ooit ergens anders kroketten hebt gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Kon het niet op tegen een McKroket? Wat zijn eigenlijk de lekkerste kroketten van Nederland? Of doe eigenlijk maar Europa.
En natuurlijk waar de leukste serveersters zijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Kon het niet op tegen een McKroket? Wat zijn eigenlijk de lekkerste kroketten van Nederland? Of doe eigenlijk maar Europa.
quote:
En die man weet dat ook gewoon allemaal hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En natuurlijk waar de leukste serveersters zijn!
Watertornado kennende kent hij alle plaatsen buiten Nederland waar er kroketten geserveerd worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NL/Europa is hetzelfde, tenzij jij ooit ergens anders kroketten hebt gezien.
Maar je zou wel eens willen proeven, ja toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel eens merken dat de zuurtegraat hoog is bij haar,
Inderdaad. WT is mijn held. Als ik later groot ben, wil ik net zo worden als hem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die man weet dat ook gewoon allemaal he
Incl nametags en bestek met mn naam eropquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je zou wel eens willen proeven, ja toch?
[..]
Inderdaad. WT is mijn held. Als ik later groot ben, wil ik net zo worden als hem.
Jij bent echt vreemd soms.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je zou wel eens willen proeven, ja toch?
Nou, vind die holtkamp croquet toch wel heel erg lekker. Alhoewel van die ganzenleverkroketjes daar in dat tentje op het museumplein ook wel erg lekker waren. Maar toch niet zo lekker als die holtkampmeuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja. Ik ga een brief sturen naar de graveur van de Engelse koningin. Dan ben ik bijna net zo'n baas als WT.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Incl nametags en bestek met mn naam erop
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb eens garnalen kroketjes gemaakt, best lekker.
Ze waren dik, vies, zwaar, als een duitse vijfhonderdponder op rotterdam, gewoon niet lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo?
Een collega van vroeger maakte echt onmogelijke lekkere kroketten, dan nam hij vrijdag 's middags vrij en dan stond het bij hem voor de deur bom vol met auto's vrijdag avond. Had hij ff de hele middag kroketten staan draaien.
(meestal moesten we de auto's ook laten staan, iets teveel gezopen)
ZE GAAN IN DRACHTEN WONEN BIJ ZANGER RINUS!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat programma op 1 zo schattig.
Alleen wel lullig dat zijn ouders tegen seks voor het huwelijk zijn, wat een cockblock.
Leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZE GAAN IN DRACHTEN WONEN BIJ ZANGER RINUS!!
Bijna he. We halen het natuurlijk nooitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik ga een brief sturen naar de graveur van de Engelse koningin. Dan ben ik bijna net zo'n baas als WT.
[..]
Prachtig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk.
Ik vond het wel leuk de teleurstelling op haar gezicht toen hij zei dat hij in de kamer daarnaast sliep.
Mijn water.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Het is beetje alsof ik naar Faye en Naat kijk maar dan op TV.
Moet je op je cv zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna he. We halen het natuurlijk nooit![]()
Maar ik ben stiekem wel supertrots dat ik van WT heb gewonnen met Triviant
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Het is beetje alsof ik naar Faye en Naat kijk maar dan op TV.
Deze knul komt wat consistenter over.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Dan is het wachten op de BBQ waar hij trots verteld dat er gezondigd is
Dat wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze knul komt wat consistenter over.
Waar haal jij die dan? Kan je die op de Vijzelgracht zelf gaan halen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vind die holtkamp croquet toch wel heel erg lekker. Alhoewel van die ganzenleverkroketjes daar in dat tentje op het museumplein ook wel erg lekker waren. Maar toch niet zo lekker als die holtkampmeuk.
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Waar haal jij die dan? Kan je die op de Vijzelgracht zelf gaan halen?
Dan mag je mee dinsdag a.s.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Naja, misschien weigeren ze jou, maar in principe kan het.
Dinsdag ben ik in serviequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan mag je mee dinsdag a.s.
Ben dan in Amsterdam, dan wil ik godverdomme ook wel een Holtkamp croquet eten (in de buurt van het Leidseplein).
Ergensquote:
Wat ga je doen in Amsterdam?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan mag je mee dinsdag a.s.
Ben dan in Amsterdam, dan wil ik godverdomme ook wel een Holtkamp croquet eten (in de buurt van het Leidseplein).
De trein nemen naar Rotterdam natuurlijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam?
Zijn er echt mensen die dat willen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De trein nemen naar Rotterdam natuurlijk!
Naar Of Monsters And Men in de Melkweg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam?
Ik wel, wantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat willen?
Ze zijn wel vaak in Nederland zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Naar Of Monsters And Men in de Melkweg.
En daarna inderdaad de trein naar Rotterdam
Ik niet, ik ga meestal vanuit Utrecht, of met de auto.quote:
Die gaat mee, anders zou ik daarna niet nog de trein naar Rotterdam in stappenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn wel vaak in Nederland zeg.
Wil je princesje niet mee dan?
HELD!!quote:
Het zou kunnen dat je daarna naar Rotjeknor gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaat mee, anders zou ik daarna niet nog de trein naar Rotterdam in stappenEn die wil ook een Holtkamp-croquet.
Ik ga vermoedelijk eerst naar Rotjeknor, dan naar Amsterdam, en dan weer terug naar Rotjeknor. Want ik hou van omrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je daarna naar Rotjeknor gaat.
Doe jij voorzichtig daar in het oostblok!!quote:
Dát moet ik even toen, mijn tegoed staat op één euro.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij voorzichtig daar in het oostblok!!
En geef af en toe een teken van leven
Waar in Servië ga je heen?quote:
Je weet niet wanneer? Je moet er zijn? Je kan het overslaan? Ik niet snap, wat is het plan precise?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, maar ik moet er zaterdagavond zijn.
Wat hij zegt:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien sla ik het ook over.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer? Je moet er zijn? Je kan het overslaan? Ik niet snap, wat is het plan precise?
Veel vragen!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer? Je moet er zijn? Je kan het overslaan? Ik niet snap, wat is het plan precise?
Veel vragen!
Er is geen plan, er is een kompas. En sterkedrank natuurlijk.quote:
Wat is er op de zaterdag dan, dat je er dan moet zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Er is geen plan, er is een kompas. En sterkedrank natuurlijk.
Servië kan je errug goed stappen. Novi Sad vond ik zelf een erg mooie stad ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Er is geen plan, er is een kompas. En sterkedrank natuurlijk.
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er op de zaterdag dan, dat je er dan moet zijn?
M'n DM box is openquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.
illuminati!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.
Danny weet precies waar dit alles over gaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, wij weten teveel en je moet ze niet zo voeden.
Natuurlijk zijn er complotten..... zonder dat is het toch minder spannendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Danny weet precies waar dit alles over gaat
Ow de illimunatie, mijn collega vind alles onzin, er bestaan geen conspiracies. Gaf wel een leuke discussie.
Liggen daar je ambities?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja of de orde der grote Fok! .... de rite om een echte opppermod te worden
Je zou zeker keihard regerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee al lijkt het me soms wel leuk....
helderblauw staat me zo goed
Wie heeft het over een zweepje ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je je zweepje maar niet over mijn rug laat klatsen
Je dacht aan mij hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
keek ik op buienradar, leek het erop dat het even droog zou blijven, ben je net 3 minuten onderweg en bam...... toen was ik best nat ja
Hoe nat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
keek ik op buienradar, leek het erop dat het even droog zou blijven, ben je net 3 minuten onderweg en bam...... toen was ik best nat ja
quote:
quote:
Enorm. Ik zag eerder om de haverklap een flits. Maar de donder kwam echt 10 seconden later pas.quote:
ja we zullen in dezelfde buurt hebben gezeten. Ik zat toen in de trein, brrrrquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Enorm. Ik zag eerder om de haverklap een flits. Maar de donder kwam echt 10 seconden later pas.
Soms zegt een emoticon meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heloef... dat is wel een minimale reactie heur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |