Nee hoor. Maar ieder seizoen hele collecties onpasbare en onpraktisch grote en blote kleding presenteren is gewoon debiel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ow wacht, jij bent expert op dit gebied toch?
Godzijdank hebben we jou!quote:
Nee true. Ik snap uberhaupt een modeshow niet. Niemand loopt in die meuk. Wat is het doel dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ieder seizoen hele collecties onpasbare en onpraktisch grote en blote kleding presenteren is gewoon debiel.
Zelfs in een modestad als Milaan lopen ze daar niet in.
Haute couture is dan ook de grootste bullshit ever. Niemand loopt in die zut. En de pret a porter lijn is ook gewoon confectie, anders verkoopt het nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ieder seizoen hele collecties onpasbare en onpraktisch grote en blote kleding presenteren is gewoon debiel.
Zelfs in een modestad als Milaan lopen ze daar niet in.
Jij hebt ook geen smaakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mager wel mooi om te zien bij meisjes.
Beetje hetzelfde als van die concept cars.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we jou!
[..]
Nee true. Ik snap uberhaupt een modeshow niet. Niemand loopt in die meuk. Wat is het doel dan?
Echt mager vind ik hartstikke lelijk. Dan liever een beetje een buikje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leef jij ook nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef screwloose het volgende:
Diaz heeft vooral zeer rare borsten. Altijd al gevonden....
Hallo peeps! Wie gehts?
True that! Ik vind dat ook altijd kut. Vooral die eco friendly concept meukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als van die concept cars.
Hoezo kantjeboord?quote:
Ik vind mager naakt niet mooi, maar zo'n extreem slank meisje waarbij je ziet dat der jeans zweeft over der heupbotten.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Jonge meisjes zo bloot mogelijk laten zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we jou!
[..]
Nee true. Ik snap uberhaupt een modeshow niet. Niemand loopt in die meuk. Wat is het doel dan?
Ik vraag me af wie het ooit bedacht heeft. Onzinnigheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haute couture is dan ook de grootste bullshit ever. Niemand loopt in die zut. En de pret a porter lijn is ook gewoon confectie, anders verkoopt het niet.
Bier enzo. Je kent het wel.quote:
Sleutelbenen zijn key inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mager naakt niet mooi, maar zo'n extreem slank meisje waarbij je ziet dat der jeans zweeft over der heupbotten.sleutelbotjes die sterk uitsteken.
Ruggenwervels zien vind ik stiekem ook wel mooi.
OMG.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mager naakt niet mooi, maar zo'n extreem slank meisje waarbij je ziet dat der jeans zweeft over der heupbotten.sleutelbotjes die sterk uitsteken.
Bahquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BahAh bah das echt lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Nou vooruit.. Ik krijg er zo iig een enorme slappe van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zwaartekracht helpt mee in deze.
Waarschijnlijk de Fransen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jonge meisjes zo bloot mogelijk laten zien.
[..]
Ik vraag me af wie het ooit bedacht heeft. Onzinnigheid.
Is het omdat ze getint is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou vooruit.. Ik krijg er zo iig een enorme slappe van.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is Kim Kardashian. Haters gaan haten.
Ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig vallen niet alle mannen op skinny. Dan zou ik m'n leven lang alleen blijven.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]Die tweede vind ik toch echt te mager hoor. Die benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True thatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig vallen niet alle mannen op skinny. Dan zou ik m'n leven lang alleen blijven.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef twi het volgende:
In de trein stond vandaag een deerne die veel mooier onderstel (+ rest van de carosserie ook trouwens) had dan dat kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is Kim Kardashian. Haters gaan haten.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef twi het volgende:
Haar figuur vind ik juist mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is Kim Kardashian. Haters gaan haten..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Godver WTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de trein stond vandaag een deerne die veel mooier onderstel (+ rest van de carosserie ook trouwens) had dan dat kind.
Ooohhhh ik haat de Fransen!quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de trein stond vandaag een deerne die veel mooier onderstel (+ rest van de carosserie ook trouwens) had dan dat kind.
Watwatwat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben jou nog niet klaar!
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Watwatwat?
Ohwacht de rookmelder?
WT's smaak in gedachten houdend, is dat vast een type als in Myra's foto's.quote:
Het antwoord van mono was te briljant. En ik ben het gewoon vergetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.Nachtenlang heb ik lopen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |