Ze zijn wel vaak in Nederland zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Naar Of Monsters And Men in de Melkweg.
En daarna inderdaad de trein naar Rotterdam
Ik niet, ik ga meestal vanuit Utrecht, of met de auto.quote:
Die gaat mee, anders zou ik daarna niet nog de trein naar Rotterdam in stappenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn wel vaak in Nederland zeg.
Wil je princesje niet mee dan?
HELD!!quote:
Het zou kunnen dat je daarna naar Rotjeknor gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaat mee, anders zou ik daarna niet nog de trein naar Rotterdam in stappenEn die wil ook een Holtkamp-croquet.
Ik ga vermoedelijk eerst naar Rotjeknor, dan naar Amsterdam, en dan weer terug naar Rotjeknor. Want ik hou van omrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je daarna naar Rotjeknor gaat.
Doe jij voorzichtig daar in het oostblok!!quote:
Dát moet ik even toen, mijn tegoed staat op één euro.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij voorzichtig daar in het oostblok!!
En geef af en toe een teken van leven
Waar in Servië ga je heen?quote:
Je weet niet wanneer? Je moet er zijn? Je kan het overslaan? Ik niet snap, wat is het plan precise?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, maar ik moet er zaterdagavond zijn.
Wat hij zegt:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien sla ik het ook over.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer? Je moet er zijn? Je kan het overslaan? Ik niet snap, wat is het plan precise?
Veel vragen!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer? Je moet er zijn? Je kan het overslaan? Ik niet snap, wat is het plan precise?
Veel vragen!
Er is geen plan, er is een kompas. En sterkedrank natuurlijk.quote:
Wat is er op de zaterdag dan, dat je er dan moet zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Er is geen plan, er is een kompas. En sterkedrank natuurlijk.
Servië kan je errug goed stappen. Novi Sad vond ik zelf een erg mooie stad ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Er is geen plan, er is een kompas. En sterkedrank natuurlijk.
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er op de zaterdag dan, dat je er dan moet zijn?
M'n DM box is openquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.
illuminati!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.
Danny weet precies waar dit alles over gaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, wij weten teveel en je moet ze niet zo voeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |